Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Festival "De Natte Droom"
#51
En voor een euro mag je een rondje met de tank rijden!
Reply
#52
Nieuwe natte droom is een avondje Justin K. Broadrick:

- Jesu
- Pale sketcher
- Napalm death plays Scum
- Godflesh
- Techno animal
Reply
#53
Mijn festival de Natte Droom vindt plaats aan Lake Bohinj, Slovenië:

[Image: 15.jpg]

Rechtsonder op de foto wordt net in het water het hoofdpodium gebouwd, waar 5 nachten na zonsondergang 3 acts spelen (1 uur - anderhalf uur - 2 uur). Overdag staan er wat kleinere, onbekendere zaken (ook theater en kunstprojecten) in het dorpje, op de bergtoppen en rond het meer, en zijn er allerlei sportactiviteiten te doen.

Programma van de 5 nachten:

1: Spoon - Vampire Weekend - Weezer performing Blue & Green & Pinkerton
2: Beck - Belle & Sebastian - Beach House
3: Pulp - Oasis - Blur
4: Kings Of Convenience - Simon & Garfunkel - Sufjan Stevens
5: Arcade Fire - Sigur Ros - Radiohead
Reply
#54
Met de prijzen van alcohol ter plekke en de toeloop van Engelsen kon die derde nacht wel eens gaan tegenvallen. Smile
Reply
#55
Dat moet misschien onderdeel van mijn natte droom zijn; een ballotagecommissie, het liefst bij de poort.

Jij wel, jij wel, jij niet, jij wel, jij niet.....

Ja, dat zie ik wel zitten.
Reply
#56
Willie Wrote:Dat moet misschien onderdeel van mijn natte droom zijn; een ballotagecommissie, het liefst bij de poort.

Jij wel, jij wel, jij niet, jij wel, jij niet.....

Ja, dat zie ik wel zitten.
Goed idee. Is er dan ook een Grazpaz?


Matthijs, mogen dag 2 en 3 omgewisseld worden? Dan maak ik er een lang weekend van.
Reply
#57
Geen idee of ik het hier ooit heb vermeld; te lui om op te zoeken, maar in de categorie "realistische natte droomfestivals zonder kutline-up op een verder prachtige locatie": Dusk til Dawn Fest. Ergens op een weide in Zeeland, eind september. Het wijst zichzelf wel uit.
Reply
#58
kurtje Wrote:
Willie Wrote:Dat moet misschien onderdeel van mijn natte droom zijn; een ballotagecommissie, het liefst bij de poort.

Jij wel, jij wel, jij niet, jij wel, jij niet.....

Ja, dat zie ik wel zitten.
Goed idee. Is er dan ook een Grazpaz?


Matthijs, mogen dag 2 en 3 omgewisseld worden? Dan maak ik er een lang weekend van.

Grazpartout!
Reply
#59
Deze app stelt een droom-line-up samen op basis van je luisterstatistieken op spotify: https://www.rocksound.tv/news/read/this-...istening-h
Reply
#60
Zou verdorie een duur festival worden...

NICK CAVE & THE BAD SEEDS
ARCTIC MONKEYS
THE NATIONAL
KASABIAN
U2
RADIOHEAD
NINE INCH NAILS | DAVID BOWIE | QUEENS OF THE STONE AGE | BLUR | EDITORS | DAMIEN RICE | EELS | OASIS | PULP | DEUS | INTERPOL | JAMES BLAKE | BEN HOWARD | BALTHAZAR | THE ANTLERS | JOY DIVISION | BON IVER| COLDPLAY
Reply
#61
Rosalía
Clarence Clarity / Boards of Canada
Solange / Charli XCX / Beach House
Regina Spektor / Croatian Amor / Mitski / Angèle / C. Tangana / James Blake
Puce Mary / Tirzah / J. Balvin / Janelle Monae / Portishead / Bladee
SZA / Stereolab / Nicolas Jaar / Ariana Grande / Grimes / Animal Collective

Ik zou wel een kaartje kopen hoor.
Reply
#62
https://salty-beach-42139.herokuapp.com/ directe link
Reply
#63
IDLES

SLEAFORD MODS
OASIS
XANDER DE RYCKE
RAMMSTEIN
THE STREETS
QUEENS OF THE STONE AGE / MASTODON / IRON MAIDEN / SEX PISTOLS / GARY CLARK JR. / TWENTY ONE PILOTS / WEEZER 
FRANK CARTER & THE RATTLESNAKES / NIRVANA/  RICHARD ASHCROFT / MILES KANE / RADIOHEAD / BLUR / THE SPECIALS 
RIVAL SONS /  KORPIKLAANI
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)