Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dynamo metal fest
#1
De early-birds zijn al uitverkocht, de datum was al bekend. Nu zijn ook de eerste bandnamen bekend. En dat is niet alles, we kunnen ook melden dat je met je ticket van nog meer metal kunt genieten. Dynamo Metalfest breidt uit naar de vrijdag.


[Image: 47323942_2762271043999006_31883326840069...e=5CAC31BA]
Reply
#2
[Image: Pantera-Phil-Anselmo-white-power-640x426.png]
Reply
#3
Wat is dat Koen?

Soulfly zo laag op de affiche...
Reply
#4
Dat is Philip Anselmo, voorheen de vocalist van Pantera. Een nazi die gewoon geboekt blijft worden door festivals. Voor een iets completer beeld, bekijk hier de eerste 10 seconden eens: https://www.youtube.com/watch?v=fCBKzWg4WYo
Reply
#5
Oh Jezus..  waarom? En er is niemand die even hier iets over zegt tegen Dynamo?
Reply
#6
Dit was destijds wel een ding in de metalscene hoor, ik kan me niet voorstellen dat de mensen achter Dynamo dit niet weten. Maar hee, zo'n naam verkoopt toch weer 20 kaarten en vrijheid van meningsuiting enzo.
Reply
#7
Op FB reageerd ook niemand er op? Raar.
Reply
#8
Het is een vrij mainstream metalfestival. Wat verwacht je.
Reply
#9
Fortarock had hem destijds gecancelled, apart dat deze lui hem dan wel boeken.
Reply
#10
Staat ook gewoon op Graspop, hoor. Echt, die gasten boeit het niks.
Reply
#11
Metal = nieuwe zwarte piet?
Reply
#12
Eindhoven is precies waar er laatst zo'n zwarte piet rel plaatsvondt...
Reply
#13
Ik weet daar gelukkig niks van af.
Reply
#14
Mainstream metal is het meest reactionaire genre; underground metal misschien wel het meest progressieve. Niets nieuws onder de zon. Na mijn Wacken-avontuur en het afscheid van Slayer (en Rammstein, hoewel die een geval apart zijn), hoeft mainstream metal voor mij ook niet meer. Op Opeth na misschien.
Reply
#15
Maar in het Hellfest topic zei je dat je het juist een keer zou overwegen. 

Slayer komt hier binnenkort langs samen met Ozzy en Judas Priest. Dat wil ik dan nog wel een keer zien. Slipknot en Soulfly zou ik ook graag nog een keer zien maar dan meer om jeugd sentiment. 

Maar ik ben al super blij dat ik Beach House in February mag zien. Smile
Reply
#16
Mm klopt; het zal vast wel afhangen van de Wacken-ervaring. Ik ben nog nooit naar een groot metalfestival geweest. Jij dan weer wel.

Ben je niet bij Amenra geraakt, trouwens? Sad
Reply
#17
(05-12-2018, 00:47)Uplift Wrote: Mm klopt; het zal vast wel afhangen van de Wacken-ervaring. Ik ben nog nooit naar een groot metalfestival geweest. Jij dan weer wel.

Ben je niet bij Amenra geraakt, trouwens? Sad

Nee ik zat daar een week te vroeg. Loop nu het gehele Zuidereiland over door de Alpen, iets van 1000KM. Straks in Australië heb ik meer tijd voor de normale dingen, en komt er ook meer langs. NZ is te mooi om veel tijd te besteden in steden. En daar mis ik zelfs Amenra voor.
Reply
#18
Arch Enemy is ook zeer sterk live.
Reply
#19
En Philip is idd een kut nazi, jammer want muzikaal was er ik altijd best benieuwd naar.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
#20
Top editie dit jaar. Airbourne, Avatar en Eluveitie zeer overtuigend op dag 1. Camping op z'n ouderwets Dynamo's, dus in het donker zoeken naar je plek. Uiteindelijk heeft de politie ervoor gezorgd dat er verlichting op de camping kwam.
Dag 2 zeer divers qua programma, maar legendarisch was Phil Anselmo met een volledige Pantera show. Waanzin!
Reply
#21
https://www.linkedin.com/pulse/review-si...ublished=t
Reply
#22
Dit jaar een ‘Black Friday’ 16 augustus met Watain als headliner, voor maar 20 euri. Ga voor het eerst dus die dag naar Dynamo, net tickets geregeld
Reply
#23
Toch grappig dat Dynamo (en Into the grave) begonnen zijn omdat zij vonden dat een festival één dag moest zijn met maar één podium. Meerdaags zou een festival overbodig duur maken en meer podia zorgt ervoor dat je niet alle bands kan zien.
Inmiddels zijn beiden flink uitgegroeid naar meerdaagse festivals en meerdere podia.
Reply
#24
(23-02-2024, 14:47)metal bouwie Wrote: Toch grappig dat Dynamo (en Into the grave) begonnen zijn omdat zij vonden dat een festival één dag moest zijn met maar één podium. Meerdaags zou een festival overbodig duur maken en meer podia zorgt ervoor dat je niet alle bands kan zien.
Inmiddels zijn beiden flink uitgegroeid naar meerdaagse festivals en meerdere podia.

Ook nog allebei van Loud Noise, niet de meest professionele organisator in NL.
Reply
#25
(23-02-2024, 14:50)Timothy\s Monster Wrote:
(23-02-2024, 14:47)metal bouwie Wrote: Toch grappig dat Dynamo (en Into the grave) begonnen zijn omdat zij vonden dat een festival één dag moest zijn met maar één podium. Meerdaags zou een festival overbodig duur maken en meer podia zorgt ervoor dat je niet alle bands kan zien.
Inmiddels zijn beiden flink uitgegroeid naar meerdaagse festivals en meerdere podia.

Ook nog allebei van Loud Noise, niet de meest professionele organisator in NL.

Dat vond ik juist de charme van het festival. En omdat het kleinschalig was kon dat ook prima. Nu ze groter zijn gaat dat lastiger. Ze willen nog steeds zoveel als mogelijk met vrijwilligers doen. Daar zijn ze inmiddels te groot voor. Voor één dag vind je nog wel vrijwilligers voor een bardienst, voor drie dagen niet.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)