Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sonic Acts
#26
Losse dagkaarten staan online!
Reply
#27
Allemaal leuk en aardig maar hoe kom ik er met die fancy ass website achter wat nou de (live) programma-onderdelen zijn?
Reply
#28
Voor Inner Ear(th): niet, ofja per dag op de programma pagina doorklikken, en dan kan je daaronder iets van losse programmaonderdelen zien. Maar het is inderdaad ontzettend onoverzichtelijk.

Wat betreft het weekend 15/16 oktober zijn de live programma onderdelen gewoon Preemptive Listening en Breathtune.

Zelf een ticket gekocht voor Inner Ear(th) de 8e, ga er wel vanuit dat er nog een timetable komt en ik niet 12 uur in Het Hem hoef door te brengen. Ik zie tegen die tijd wel waar ik dan van het programma naartoe ga. Daarnaast een ticket voor Breathtune op de 16e. De opening clubnight op 30 september in de OT301 ziet er ook nog wel verleidelijk uit.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
#29
(20-09-2022, 17:30)Locor Wrote: Voor Inner Ear(th): niet, ofja per dag op de programma pagina doorklikken, en dan kan je daaronder iets van losse programmaonderdelen zien. Maar het is inderdaad ontzettend onoverzichtelijk.

Wat betreft het weekend 15/16 oktober zijn de live programma onderdelen gewoon Preemptive Listening en Breathtune.

Zelf een ticket gekocht voor Inner Ear(th) de 8e, ga er wel vanuit dat er nog een timetable komt en ik niet 12 uur in Het Hem hoef door te brengen. Ik zie tegen die tijd wel waar ik dan van het programma naartoe ga. Daarnaast een ticket voor Breathtune op de 16e. De opening clubnight op 30 september in de OT301 ziet er ook nog wel verleidelijk uit.

Nice, ik heb ook een kaartje voor Breathtune.
Reply
#30
Biennale van 2 februari t/m 24 maart, met een festival weekend in het weekend van 23-25 februari. Benieuwd waar ze qua programma mee gaan komen
Reply
#31
Benieuwd of de website ook toegankelijk is voor niet-Amstedams tuig dit keer.
Reply
#32
Daar is weinig hoop voor
Reply
#33
Eerste aankondiging: https://2024.sonicacts.com/

De lijst met acts is wel duidelijk, maar wie/wanneer/in welke context speelt is weer eens puzzelen voor gevorderden. Ik wil wel een kaartje kopen, maar waarvoor eigenlijk?

Edit: in ieder geval een 12-uur durend multimediaal programma genaamd TRANCE in Paradiso. Dat kan wel vet worden.
Edit2: kan je nou al kaartjes kopen? Ik kan het nergens vinden in ieder geval
Edit3: "Ticket sales will begin Monday 18 December."
Reply
#34
O god het is weer zo ver, mooie line-up maar inderdaad totaal onbegrijpelijk. Blij dat ik het festivalweekend in ieder geval al in m'n agenda had geblokkeerd. Dat TRANCE programma en het muziekgebouw programma zijn in ieder geval dat weekend zo te zien. Ga voor dat weekend vermoedelijk wel gewoon een passe partout halen dan.
Reply
#35
Brought to you by de partij tegen de burger.

Maar ik ga hier wel naartoe, gok ik. Gewoon voor Muziekgebouw gaan en dan valt er wellicht we iets mee aan te vangen.
Reply
#36
Nu de tickets in de verkoop zijn blijft het ingewikkeld, maar op z'n minst wordt duidelijk welke artiesten er per onderdeel te zien zijn. Staat bovendien een leugen in de tekst bij die avond in het muziekgebouw: de loading dock is al lang eerder gebruikt voor performances.

Maargoed, dat TRANCE in Paradiso begint dus al om 15u 's middags en ik mis bovendien ook een passe partout voor het festivalweekend. De line-up in het Muziekgebouw is wel de moeite, dus ik denk dat dat het wordt dan.
Reply
#37
Ik wacht wel tot er een schema is, want fuck deze shit. Dit is echt gemaakt door en voor elitaire figuren die geen zin hebben uit extramuros-bezoekers.
Reply
#38
Ik heb in de krochten van de website ook nog een concert van Charlemagne Palestine ontdekt in de Silence-reeks op 8 maart (8:00-9:00). Maar daar kan ik dan weer geen kaarten voor vinden.

Ik denk dat er wel nog een passe-partout komt, want er staat "tickets 5-122.50" op de website.
Reply
#39
(18-12-2023, 17:58)greenlander Wrote: Ik heb in de krochten van de website ook nog een concert van Charlemagne Palestine ontdekt in de Silence-reeks op 8 maart (8:00-9:00). Maar daar kan ik dan weer geen kaarten voor vinden.

Ik denk dat er wel nog een passe-partout komt, want er staat "tickets 5-122.50" op de website.

Ah dat zou nog wel een mooie toevoeging zijn!
Reply
#40
Nog niet beschikbaar via de Sonic Acts website, maar wel al via de website van de Oude Kerk: tickets voor Charlemange Palestine
Reply
#41
De "timetable" (aanhalingstekens want er staat niet in wie wanneer speelt) staat online: https://2024.sonicacts.com/timetable

Voor zover ik kan zien is er niet echt meer iets bijgekomen. Voor mij wordt het waarschijnlijk Paradiso + Muziekgebouw + misschien Garage Noord in het festivalweekend en Charlemagne Palestine in de Oude Kerk. Die listening rooms vallen toch een beetje tegen met wat ik eerst dacht wat het zou zijn. KRMU die een plaatje opzet zie ik niet echt de meerwaarde van.
Reply
#42
Jep, zelfde hier. Wellicht ook nog de clubnacht in de OT.
Reply
#43
Ik geloof niet dat we voor morgen nog een timetable krijgen. Toch jammer dat er dan op de website dit staat: "The full schedule of this 12-hour club spectacle is coming up in January!"

Zag wel al beelden langskomen dat er een kunstgrasmat uitgerold is over de vloer van Paradiso voor morgen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)