Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tool
#1
Heeft er iemand een Tool ticket over, stanplaats?

ik had wel tickets maar die waren alleen zitten, zoek echt een staanplaats.

Wil er echt goed voor betalen1
Reply
#2
De enige prijs die een beetje Graz'er accepteert voor z'n ticket, is de aanschafprijs.
Reply
#3
Mij ook best natuurlijk?
Reply
#4
Als die klootzakken dan toch geen nieuw album uitbrengen, heb ik straks misschien wel een paar staanplaatskaarten over. Weliswaar niet in de Ziggo Dome.
Reply
#5
Uplift, waar dan? Ik hou me aanbevolen.
Reply
#6
Berlijn en Wenen. Maar ik zou er echt niet op rekenen; er reizen mensen mee en die geven minder om mijn haat-liefdeverhouding jegens die bende lamzakken.
Reply
#7
Nee, maar zo ver weg ga ik het toch niet zoeken.

Ik ga al naar Werchter en Rock am Ring (hoogstwaarschijnlijk)
Zou wel toch naar Ziggo willen. Ik had premium zitplaats en andere zitplaatsen. Maar wil perse in de zaal.
Ik denk wel dat ik te zijnertijd een ticket bemachtig.
Lukte ook met Pearl Jam (2 tickets) dit jaar.
Toch bedankt.
Reply
#8
Gewoon dik 3500 mensen die via ticketswap op zoek zijn naar een kaart. Voor de mensen die nog twijfelen aan de populariteit van deze band. Dat gaat volgend jaar een ontlading worden in de Ziggodome die zijn weerga niet kent.
Reply
#9
Doe jij nu zo'n Europese tour, BB? Waren er geen vage plannen om Loovgewijs Vice hierop af te sturen?
Reply
#10
Enkel Ziggodome en Werchter, want verder ga ik niet reizen. Ik gok namelijk op een vaste setlist de hele tour. Sowieso wordt het pijnlijk, want met zoveel materiaal en lange nummers verwacht je een show van 3 uur, maar dat halen Maynard (stem) en Danny (zware fysiek met drummen) niet. Dus ik ben bang dat het na 2 uur klaar is.
Reply
#11
(21-11-2018, 15:39)BigBird Wrote: Gewoon dik 3500 mensen die via ticketswap op zoek zijn naar een kaart. Voor de mensen die nog twijfelen aan de populariteit van deze band. Dat gaat volgend jaar een ontlading worden in de Ziggodome die zijn weerga niet kent.

Jij vindt gewoon alles vantevoren al goed waar je naar toe gaat, zelfs je door de artiest ter plekke helemaal in je zak gescheten wordt.
Reply
#12
De ontlading zal backstage plaatsvinden vrees ik, als ik die rare groupieverhalen over Maynard mag geloven
Reply
#13
Quote:Sowieso wordt het pijnlijk, want met zoveel materiaal en lange nummers verwacht je een show van 3 uur, maar dat halen Maynard (stem) en Danny (zware fysiek met drummen) niet. Dus ik ben bang dat het na 2 uur klaar is.

Los van dat Tool in het verleden al nooit langer dan 130 minuten speelden; diezelfde verwachting van een show van 3 uur hebben we toch ook niet met andere bands met veel materiaal?
Reply
#14
Overigens lijkt het dat Tool in Mei in Amerika zal spelen, dus dan krijgen we al inzicht hoe de setlisten in elkaar zullen steken.
Reply
#15
Ik gok dat de release van het nieuwe album zal samenvallen met het begin van de Amerikaanse tour. Was iig met Lateralus ook zo.
Reply
#16
En met 10000 Days. Is er een bron voor die plausibele Amerikaanse tour? Opnieuw van start op Coachella?
Reply
#17
(22-11-2018, 13:33)Uplift Wrote: Is er een bron voor die plausibele Amerikaanse tour?

Schijnbaar staan ze hier: https://welcometorockvillefestival.com/
Reply
#18
Weer zo'n zaadfestival waar niemand ooit van hoorde. Niet het soort plek waar je een tour start i.h.k.v. je eerste plaat in dertien fucking jaar.
Reply
#19
Dat ze bij ons ook op nogal random festivals staan die qua schaal veelal niet te groot zijn, lijkt me ook een veeg teken.
Reply
#20
Random? Lijken me gewoon de usual suspects, metal/hard-rock festivals met enkele majors en zalen erbij. Die festivals cashen gewoon lekker makkelijk.
Reply
#21
Werchter en RaR. De rest zijn echt geen usual suspects. Wellicht deels omdat alles in juni moest passen.
Reply
#22
(22-11-2018, 14:15)Uplift Wrote: Werchter en RaR. De rest zijn echt geen usual suspects. Wellicht deels omdat alles in juni moest passen.

Die tour heeft dezelfde opzet als Pearl Jam in Europa de laatste keren: enkele majors willen de band hebben, dan heb je start- en eindpunt van tour. De rest wordt opgevuld met zalen en festivals. Zo zie ik het.
Reply
#23
Ah yes, Pearl Jam. De band die notoir veel nieuwe muziek heeft uitgebracht het afgelopen decennium.
Reply
#24
Maar wel nog relevant zijn?
Reply
#25
Omdat een partij Argentijnen er gek op gaan?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)