Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inkakken is topic aanmakken
#76
(06-11-2018, 17:29)hythloth Wrote: Hahaha. Stimulanten zoals speed en coke zijn niet bevordelijk voor erecties...

Alcohol daar in tegen...
Reply
#77
Alcohol is hit-or-miss in mijn ervaring.
Reply
#78
't kan idd alle kanten op, maar ik kom uit een horeca - familie. Dat zou kunnen schelen.
Reply
#79
Mooie verhalen iedereen, Ik vind die verhalen vaak vermakelijk en interessant om te lezen.
Reply
#80
Heb met knoflook of andere kruiden in ons voedingspatroon dergelijke ervaringen overigens.
Niet dat zoiets persé werkt natuurlijk, maar bloedsomloop e.d. i.c.m.
Reply
#81
(06-11-2018, 18:05)Fenderboy Wrote: Heb met knoflook of andere kruiden in ons voedingspatroon dergelijke ervaringen overigens.
Niet dat zoiets persé werkt natuurlijk, maar bloedsomloop e.d. i.c.m.

Kalm aan met je verhalen, Fender. Misschien leest de AIVD inmiddels mee.
Reply
#82
Voordat ik op kamers ging heb ik wat drugsgebruik volgens mij een vrij normale tijd gehad. Ik begon met wat zoete drankjes uit de supermarkt toen mijn vrienden en ik nog te jong waren om een kroeg in te mogen. Dat drinken gebeurde dan vaak bij mij thuis, omdat mijn moeder vaak niet thuis was in het weekend en het een prettiger idee vond dat er bij ons thuis gedronken werd, dan dat we misschien ergens in een woonwijk anderen tot last waren. En toen we eenmaal de leeftijd bereikt hadden om de plaatselijke feestkroeg in te mogen, hadden we het eigenlijk na een half jaar wel weer gezien: met een kleinere groep was het simpelweg gezelliger, de muziek was beter, en het was vooral goedkoper. We werkten tenslotte vrijwel allemaal een paar uurtjes in de week bij een plaatselijke supermarkt, en je had gewoon het geld niet om dronken te worden van slap bier.

Ik denk dat ik 17 was toen ik voor het eerst blowde, en ik vond het eigenlijk niet interessant genoeg om het als centrale activiteit van de avond te zien. We blowden wel soms in de zomer terwijl we ergens buiten op een houten bankje in een speeltuin zaten, maar ik vond het roken van een joint best vies en uiteindelijk was er altijd dezelfde vriend die over zijn nek ging. Leuke avonden, maar niet per se fantastisch. Tot het moment dat we met z'n allen bij mij thuis zaten (ik had inmiddels een waterpijp gekocht) en ik op het idee kwam om kaarsjes aan te steken en Otis Redding aan te zetten. Toen viel het kwartje, en zijn we vooral gaan kijken hoe we de ervaring zelf beter konden maken, in plaats van te proberen zo stoned mogelijk te worden. Dit is iets wat voor mij tot op heden is blijven hangen: ik zoek niet de grenzen op van wat mijn lichaam aan kan, maar ik wil in een bepaalde roes komen waarin ik voor mezelf een stapje terug kan nemen en kan genieten van wat er gebeurt.

Op het moment dat ik op kamers ging wonen was ik nooit serieus in contact gekomen met harddrugs. Ik was wel naar Dour, ADE, Pukkelpop en Incubate geweest en had daar mensen wel hard zien gaan, maar was misschien te naief om dat te linken aan drugs. Ik herkende het in ieder geval niet als zodanig. Ik had 'thuis' inmiddels ook wiet en hasj wel achter me gelaten, iets dat weer plaats had gemaakt voor alcohol in heel normale hoeveelheden. Ik had bijvoorbeeld dus ook helemaal niet de behoefte om me eens te wagen aan xtc. Maar toen ik bij mijn toenmalige vriendin op een huisfeestje was en haar huisgenoten xtc op hadden, kwam daar wel verandering in. Ik zag vooral hele tedere mensen die zichzelf prima onder controle hadden, maar waar wel een bepaalde sociale drempel weggenomen was. Iets waar ik zeker tijdens concerten nog wel eens last van had. Dus ik vroeg stiekem aan de vriendin van een huisgenoot of zij nog MDMA had die ik over mocht kopen. Geen probleem, ik mocht het zelfs hebben. En toen kwam het... mijn eerste harddrugservaring bij een concert, samen met een vriendin bij fucking Animal Collective. Of beter gezegd: samen met een vriendin in de tram na afloop van het concert van fucking Animal Collective. Want wist ik veel dat het nog makkelijk 3 kwartier kon duren voordat zoiets echt begon te werken. Maar het gevoel was in elk geval goed, en beter voorbereid naderde het eerste festival waar ik MDMA gebruikte: de eerste editie van Best Kept Secret. Het was in één woord extatisch. Ik nam het in halverwege bij Bloc Party, zodat het volop werkte bij de achtereenvolgende shows van Black Dice, Fuck Buttons, Tyler, the Creator, Doldrums en in mindere mate bij Arctic Monkeys. Zeker bij het chaotische Black Dice en hypnotiserende Fuck Buttons draaiden mijn zintuigen overuren. Ik wist niet wat ik meemaakte.

Dat was mijn eerste ervaring met MDMA, en ik sprak na een paar keer gebruiken met mezelf af hier geen gewoonte van te maken omdat ik me buiten deze nachten niet zo prettig voelde, en het wel een erg aantrekkelijke uitvlucht kon worden. Zo gebruikte ik in de jaren daarna misschien 2 à 3 keer per jaar MDMA of XTC, blowde ik niet en dronk ik ook niet veel. Enkele hoogtepunten in deze periode waren Kaytranada en Clark op STRP, een godsgruuuuuwelijk intense Lightning Bolt in de OCCII, en een mijlpaal wat betreft technoavonden op drugs: het al eerder door Kalters genoemde Katharsis. Een avond waarbij ik voor mijn gevoel zo dicht tegen mijn grens aan zat, dat ik een vriend achteraf vroeg of er niet wat milders te krijgen was. Dat had hij, in de vorm van 4FMP. Dat probeerde ik anderhalve maand later op Incubate 2015 tijdens een R&S-avond met Renaat, Paula Temple en Lakker, en ik was wederom verkocht. Dit was precies wat ik zocht: een drug met 80% van de intensiteit van MDMA, maar met een langere en constantere werking. Als ik mijn lijst met concerten en festivals bekijk moet ik concluderen dat ik sinds die nacht geen andere upper dan 4FMP heb gebruikt, afgezien van afgelopen augustus tijdens Berlin Atonal toen ik een avond XTC gebruikte. Ik geloof dat ik dit jaar zo'n 5 keer uppers heb gebruikt, en ben ook weer wat regelmatiger gaan blowen. Ook ben ik voorzichtig aan het kijken naar bijvoorbeeld truffels of paddo's. Iets waar ik eerder niet zoveel vertrouwen in had maar nu ik mentaal op een betere plek zit durf ik het wel eens aan. Maar goed, dan nader je de 30, werk je fulltime en moet je bijna al een dag vrij nemen om er de tijd voor te kunnen nemen. Dat kan dus nog wel eens lastig worden.

De minder leuke verhalen zijn bij mij echt beperkt. Ik heb best wel een paar keer moeten kotsen omdat ik té stoned was, of uiteraard te veel gedronken had. Lachgas vond ik echt te veel moeite voor weinig resultaat. Mijn langste plafonddienst was nota bene door het proberen van ritalin. De spierpijn na Ben Klock was verschrikkelijk. Dat is het echt wel een beetje. Maar daar heb ik zulke mooie ervaringen voor terug gekregen. Samenvattend kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn eigen drugsgebruik. Ik doe het niet vaak, voel me niet genoodzaakt om iets te gebruiken, en wanneer ik gebruik neem ik bewust een normale dosis. En er zijn nog genoeg stofjes waar ik geïnteresseerd in ben, maar dat komt allemaal nog wel.
Reply
#83
op een festival soms een pilletje
of met carnaval 1 dag (ooit een x bij 2 meiden in een bubbelbad geeindigd)

speed is rotzooi

1 x paddos gedaan, was echt leuk.

en soms coke, maar das gewoon voor de gezellogheid. het streepjes trekken is leuker dan het gevoel dat je krijgt.
Reply
#84
(07-11-2018, 00:38)kesselman Wrote: en soms coke, maar das gewoon voor de gezellogheid.  het streepjes trekken is leuker dan het gevoel dat je krijgt.

Dat zijn dure streepjes!

Maar goed, wat betreft mijn drugsgebruik... ik blow sporadisch, neem wel eens een pilletje en heb al eens truffels geprobeerd. Dit gebeurt eigenlijk allemaal met mate (en met maten) want zo'n feestbeest ben ik ook weer niet. Over het algemeen zijn mijn ervaringen met drugs dan ook positief, de nare zelfreflectie na het gebruik van (teveel) truffels niet inbegrepen. Ik begreep het allemaal niet zo goed meer en zat met verwarring naar een optreden van Tame Impala op Lowlands te kijken. Men probeerde me nog uit te leggen wat die gasten nou op het podium deden en waarom er toch zoveel mensen naar zaten te kijken, maar het kwam simpelweg niet binnen. Complete verwarring. Er waren teveel prikkels en ik uitte die verwardheid continue hardop. Pas na een tijd kwam ik tot rust en vermaakte ik me door naar een schilderij in de kamer te staren. Vervolgens had ik achteraf echt een naar gevoel, omdat ik eigenlijk gewoon mijn bek had willen houden en rustig had willen blijven, zodat de rest rustig van de trip had kunnen genieten. 

Gelukkig goede herinneringen aan o.a stampen op British Murder Boys op Berlin Atonal, kruipen over de grond richting IJsko's computer na debiele hoeveelheden hasjchocolademelk terwijl Sleep van Godspeed You! Black Emperor met 20 miljard dB door de luidsprekers pompte, en halfnaakt struinen over een of ander verlaten fietspad halverwege Drenthe tijdens de eerste keer xtc.
Reply
#85
Quote:Ik maak me vooral zorgen om het volgende: we kopen een pilletje met een smiley en we hebben geen idee van sterkte, dosering, kwaliteit en herkomst.

En nu een vraag die misschien iets dichter bij de reden van het maken van dit topic: hebben jullie ooit (indien mogelijk) de zuiverheid van je drugs (laten) testen bij een testpunt?
Reply
#86
Ja! Ik wilde dat wel eens proberen. Best relax. Zat meer in dan de dealer vertelde.

Ik blowde van vrij jonge leeftijd. Ook tijdje zelf wat gegroeid. Maar toen ik mijn 6e jaar van HBO in ging dacht ik beter even stoppen. 

Eerste hard-drugs was LSD en als ik daar aan terug denk krijg ik meteen een glimlach. Wat een godsgruwelijk prachtige trip was dat. Die trip ervaring draag ik nog steeds mee en leer ik nog steeds van.

XTC in combinatie met speed is wel mijn go-to recept tegenwoordig. 24 uur Berghain en alle Katharsisen waren geweldig. Ik trip best erg op XTC maar met de speed kan ik controleren hoe erg ik bij de les blijf of me het gun om even te trippen. Ik gebruik die combinatie al een tijdje en het is het recept waar ik de meeste controle over mijn avond heb. Ik wil haast zeggen volledige controle. Eerste keer XTC heb ik trouwens 4 uur naar wolken gekeken en ik zweer je dat er een centaurian voorbij rende. Speed afzonderlijk ga ik ook goed op en ik neuk er prima op.

Cocaïne is wel echt een no-go meer. Veel gebruikt en zeker na veel wodka red bull is het heerlijk. Alsof je compleet lam bent maar super helder. Het is te lekker, en ik zat tegen een verslaving aan. Op een dinsdag avond zaten we Risk te spelen met wat vrienden. Ik gebruikte altijd met één vriend en ik gaf hem een seintje van jo laten we even bellen. Hij bellen. Ik stiekem op de wc snuiven. Toen dacht ik "waar the fuck ben ik mee bezig?". Alle telefoonnummers verwijderd. Heeft nog enkele jaren geduurd dat als ik wat te veel had gedronken ik wanhopig behoefte had aan coke. 

Zo is het dus ook voorgekomen dat we op donderdag avond naar de kroeg waren gegaan en iets te lam thuis kwamen. Ik dus meteen weer vragen of iemand nog coke had. Ja zei 'n vriend ik heb wel wat thuis. Wij naar hem. Lijntjes leggen. Ieder 'n lijntje. Wat er de daarna gebeurde kan ik nog steeds niet plaatsen maar het is het meest krankzinnigste wat ik ooit heb ervaren. Volgende ochtend/middag worden we wakker. Redelijk awkward met allemaal dezelfde vraag: "wtf happened?". "Hey man dat was toch coke?" "Oh even kijken.... Oh shit. Ik denk dat het ketamine was." Dat verklaarde ook meteen een hoop van de avond inclusief vliegende konijnen met cape's. 

2CB nog wel een prachtige avond gehad op Le Guess Who? met Vietcong. Hun mij bier geven en ik hun mijn drugs. Ik zou mee op tour mogen en ik zou dan elke avond koken voor hun. Zo'n avond weet je wel. Vervolgens een black-out gevolgd door een woke moment toen ik in eens aan het neuken was. Beetje zo'n Memento moment dat je denkt wtf hoe ben ik hier beland, maar dan met je piemel in een meisje. Gelukkig was het een erg leuk meisje en nog lang gedate daarna. 

Poppers wel gebruikt ja. Muziek luisteren via de Xbox360 en dan naar die trippie visuals kijken. Of je sigaret er in dippen en roken. 1,5 jaar geleden nog een keer gebruikt maar toen vond ik het verschrikkelijk.

4FMP is erg chill ja maar ik vind het lastig om van mijn vaste recept af te wijken omdat ik het gewoon zo verdomd goed ken. 

Zelf gebruik ik op het moment helemaal niks want NZ. Al mis ik dat wel het meeste vanuit thuis naast familie en vrienden: een mooi feest/club avond (Katharsis, Berlijn, De School, whatever). Anyway. Maar merk ook zelf dat ik niet zo'n behoefte meer heb om te experimenteren. Zou graag nog keer LSD doen en voor de rest één keer per half jaar een mooi feest mee pakken.
Reply
#87
ik laat altijd mijn xtc testen.
zijn plekken genoeg waar dat kan.
Reply
#88
https://nos.nl/artikel/2258680-meth-cris...ezien.html
Reply
#89
Gisteren nog een hele docu op TV geweest over het GHB gebruik hier in de gemeente. Worden wel weer heerlijk stereotyperend neergezet.
Reply
#90
Is die online te zien?
Reply
#91
(27-11-2018, 14:45)hythloth Wrote: Is die online te zien?

https://www.uitzendinggemist.net/aflever...e_Ghb.html
Reply
#92
(27-11-2018, 10:55)Indiaantje89 Wrote: Gisteren nog een hele docu op TV geweest over het GHB gebruik hier in de gemeente. Worden wel weer heerlijk stereotyperend neergezet.

Haha, jij woonde dicht bij de grens zeker? GHB is in de Kempen een enorm fenomeen. Beerse wordt niet voor niets "the liquid city" genoemd.
Reply
#93
Ja, deze meeste van deze types kwamen ook in the-site.be je vast wel bekend.
Reply
#94
Quote:https://www.uitzendinggemist.net/aflever...e_Ghb.html

Thanks! Verrassend dat het van de EO is. En die Tygo ziet eruit alsof hij ook een hoop shit heeft gebruikt in zijn leven.
Reply
#95
(27-11-2018, 17:05)hythloth Wrote:
Quote:https://www.uitzendinggemist.net/aflever...e_Ghb.html

Thanks! Verrassend dat het van de EO is. En die Tygo ziet eruit alsof hij ook een hoop shit heeft gebruikt in zijn leven.

Heeft hij ook (geeft hij ook toe in de docu), regelmatig tegen gekomen snachts in de Bravo op Lowlands..
Reply
#96
Ik vind het trouwens wel meevallen qua stereotyperende bewoners... had van die Probleemwijken figuren verwacht.
Reply
#97
(27-11-2018, 17:25)hythloth Wrote: Ik vind het trouwens wel meevallen qua stereotyperende bewoners... had van die Probleemwijken figuren verwacht.
Nouja.. ze proberen wel een sfeertje neer te zetten. "Rolluikenland' (je kan bij iedereen gewoon langs de achterdeur naar binnen wandelen), ik twijfel aan de getallen die worden genoemd. En ook dat er zo veel mensen uit huis zijn gezet.

Is blijkbaar op een doordeweekse dag gefilmd, in een dorp waar iedereen gewoon werkt ook niet vreemd dat het niet druk is op straat. Kom daar op een zaterdag middag en het is druk genoeg.
Reply
#98
(27-11-2018, 17:25)hythloth Wrote: Ik vind het trouwens wel meevallen qua stereotyperende bewoners... had van die Probleemwijken figuren verwacht.

https://www.bndestem.nl/roosendaal/kriti...~a7d0829f/

Dit soort dingen dus.. de "De Koningin van de GHB-scène van Sint Willebrord" woont niet eens meer in St. Willebrord.
Reply
#99
Sint-Willebrord is toch de gemeente in Nederland met het hoogste percentage PVV stemmers?
Reply
(28-11-2018, 16:19)Enzo Wrote: Sint-Willebrord is toch de gemeente in Nederland met het hoogste percentage PVV stemmers?
Sint Willebrord is een dorp in de gemeente Rucphen (waar ik dus woon), verder klopt het wel. Al is het percentage wat gewoon niet stemt meestal het hoogst. Maar dat is hier denk ik niet het topic voor?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)