Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2019
#26
Jep, schijnt een podcast te horen te zijn. Straks maar eens luisteren.
#27
15 augustus The Good, The Bad and The Queen in Luxemburg. Schrijf maar op voor Lowlands / Pukkelpop.
#28
Dat zou een mooie boeking zijn, maar dik tien jaar terug deden ze ook al enkel een festivalgig in NL (Lowlands ook). Zaalshow please.
#29
Veluwse gemeenten: ‘overlast Lowlands en Defqon.1 moet flink worden verminderd’
#30
[spoiler]
https://www.youtube.com/watch?v=UprcpdwuwCg
[/spoiler]
[+] 1 user says Thank You to Hetiswaar for this post
#31
Tsja dat zijn ook wel de intikkertjes
#32
Bwa, toch. Zo'n abominabele naam lijkt mij veel plausibeler voor een Pukkelpop dan voor LL.
#33
Koikarpers Uplift.. its all in the koikarpers.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
#34
Tame Impala - The National - Twenty One Pilots - Post Malone it is then.

Edit: Childish Gambino kan ook nog aanschuiven. Maar die is erg onvoorspelbaar.
#35
En dan Foo Fighters - The Cure een week later op dat festival in Groningen, als we de geruchten mogen geloven.
#36
TOP is perfect voor LL
#37
Childish Gambino doet Lowlands/Pukkelpop gok ik.
#38
Kan iemand mij de hype rond Childish Gambino uitleggen? Dit is toch gewoon een D'Angelo van de Aldi?

Ik snap steeds minder van de wereld.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
#39
Zelfs een D'Angelo van de Aldi lijkt me de moeite om eens te zien.
#40
Maar... ja, okee prima. Maar als fucking headliner van eender welke major? Mensen die naar fucking Parijs rijden om die in de Zenith te zien? Op basis waarvan? Die ene clip? smdh
#41
Ik zie het ook nog niet helemaal hoor... maar er hangt wel een buzz rond die gast.
#42
Er is buzz ja, maar ik werd 7 / 8 jaar geleden ook al geconfronteerd met Childish Gambino (en Community) idolatie.
#43
Mja als Groningen namen als Foo Fighters en The Cure gaat weghalen dan zal je de headliners toch ergens anders vandaan moeten vissen.
#44
In de tijd dat Community nog op TV was vond ik het doodzonde dat ie de show verliet voor z'n muziek gezien z'n albums uit die periode mij weinig deden. En toen kwam ie ineens met "Awaken, My Love!" op de proppen. Een stijl switch dat een steengoed album (naar mijn mening dan) opbracht. Sinds dat album hebben we nog enkele singles gehad zoals het enorm krachtige "This is America". En het meer luchtige "Feels Like Summer" met toch een serieuze ondertoon. Dus ja, ook naar een nieuw album kijk ik voorlopig uit. Los daarvan natuurlijk de ontwikkeling rondom z'n eigen TV serie Atlanta waarin hij zich als schrijver, regisseur en acteur toch naar een nieuw niveau heeft ontwikkeld. Is hij een headliner? Dat zou ik niet zozeer zeggen, zeker niet hier waar hij toch wat minder groot is dan in de VS. Maar absoluut een interessante gast die wat mooie dingen op z'n naam heeft staan. Dus voor mij is hij zeker welkom op het affiche.

Om de hype maar een beetje nuance mee te geven.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
#45
Ik vind het prima dat hij headliner is, want het is vandaag toch al armoe troef. Ik vind het geen slechte muziek an sich.

Maar D'Angelo heeft meer talent in één balzak zitten, sorry.
#46
Ik kan me nog wel een veegpartij van Pitchfork herinneren toen Camp uitkwam. Ben hem daarna eerlijk gezegd volledig uit het oog verloren.
#47
Zoveel hebben D'Angelo en Gambino toch ook niet gemeen? Die eerste is ook gitarist en geen rapper (en andersom bij Gambino).

Ik ben ook verbaasd hoe groot Gambino is, maar hij zet iig leuke grote shows neer (zie mijn verslag van afgelopen herfst).
#48
Quote:TOP is perfect voor LL

Niet qua muziekkwaliteit, maar ze stonden er al in 2015 dus het is absoluut plausibel dat ze er nu weer staan.
#49
(08-01-2019, 10:17)Indiaantje89 Wrote: Childish Gambino doet Lowlands/Pukkelpop gok ik.

Totaal geen bewijs dat die kerel toert in Europa in augustus. Dus nee.

Post Malone, Tame Impala en Twenty One Pilots. Schrijf op. En voor PKP ook de foo’s.
[+] 1 user says Thank You to Aron for this post
#50
(08-01-2019, 19:38)Aron Wrote: En voor PKP ook de foo’s.

... en daar zonder TI, maar met de National.

Voor Pukkelpop is dit m'n gok:

POR + Foos
Post Malone + National
21 Pilots + SHM


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)