Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2019
#1
wat gaan we van headliners kunnen verwachten?
Welke herhaling zal er deze editie weer staan?

gokje op Florence
#2
Muse komt met een nieuw album en de laatste stadiumtour kende nu ook weer geen denderende verkoop. Dus die kunnen we wel opschrijven. Na de mooie setlist uit 2015 vrees ik wel het ergste voor een nieuwe tour.

Florence zou inderdaad best kunnen. Justice en Charlotte de Witte wanneer dance-acts als afsluiter terugkeren.

Metallica naar Boutique.
#3
Bazart.
#4
Twenty-One Pilots
#5
(17-08-2018, 15:42)1996Customer Wrote: Bazart.

ritueel verbranden
#6
(17-08-2018, 15:53)hythloth Wrote: Twenty-One Pilots

daar hopen een paar in mijn vriendenkring op Undecided
#7
Heb nog altijd geen naam in deze thread tegen gekomen die ik wil zien passeren.

Als ik een lijstje moet opstellen dat een soort mix is van realistische gokken en wensen, dan zou het zoiets zijn: The Cure, Tame Impala, Childish Gambino, Vampire Weekend, Thom Yorke, DCFC, Interpol, Christine & The Queens, TGTBATQ, Weezer, dEUS, Balthazar, FKA Twigs, Suede en Janelle Monae.

En dan een dagje met Metallica en Tool ervoor en Florence die voor co-headliner speelt voor Tame Impala. Als we die twee inkoppers er toch even bij beschouwen. :-)
#8
(17-08-2018, 16:11)mattman Wrote: Heb nog altijd geen naam in deze thread tegen gekomen die ik wil zien passeren.

Als ik een lijstje moet opstellen dat een soort mix is van realistische gokken en wensen, dan zou het zoiets zijn: The Cure, Tame Impala, Childish Gambino, Vampire Weekend, Thom Yorke, DCFC, Interpol, Christine & The Queens, TGTBATQ, Weezer,  dEUS, Balthazar, FKA Twigs, Suede en Janelle Monae.

En dan een dagje met Metallica en Tool ervoor en Florence die voor co-headliner speelt voor Tame Impala. Als we die twee inkoppers er toch even bij beschouwen. :-)

buiten FKA twigs en Christine & the queens zou ik zeer blij zijn met dat lijstje Smile
#9
(17-08-2018, 16:11)mattman Wrote: Heb nog altijd geen naam in deze thread tegen gekomen die ik wil zien passeren.

Ik denk dat er voor jouw post ook nog geen enkele wens gepasseerd was hoor.  Big Grin
#10
Muse - The Cure - Coldplay - Florence + the Machine
The Chemical Brothers - Tame Impala - Christine & the Queens - Vampire Weekend
Weezer - Interpol - dEUS - Robert Plant - Bring me the Horizon - Goose - Charlotte Gainsbourg - Liam Gallagher - Balthazar - Justice
Death Cab for Cutie - Jungle - Miles Kane - Wilco - Black Box Revelation - Foals - Trixie Whitley - Yungblud
#11
Is het niet weer tijd voor Kings of Leon? Die waren er afgelopen jaar niet.
#12
Schrijf The Prodigy dan ook maar op.
#13
(07-09-2018, 16:24)Sphinx Wrote: Is het niet weer tijd voor Kings of Leon? Die waren er afgelopen jaar niet.

Deze grap is stilaan de Kings of Leon onder de grapjes geworden.
#14
Ik maakte hem afgelopen week ook al in het Pinkpop topic maar hier komt hij natuurlijk nog beter tot zijn recht. Zet Editors trouwens in dat geval ook maar met potlood neer.
#15
(07-09-2018, 18:33)mattman Wrote:
(07-09-2018, 16:24)Sphinx Wrote: Is het niet weer tijd voor Kings of Leon? Die waren er afgelopen jaar niet.

Deze grap is stilaan de Kings of Leon onder de grapjes geworden.

Het is inderdaad met een grappige toon, maar gezien het verleden ook gewoon een kanshebber.
#16
Geen idee of hij naar Europa komt volgend jaar, maar die show van Eminem was wel erg vet dit jaar. Zouden ze zoiets, na het Pharell debacle nog aandurven? Hip Hop headliners zijn (nog) niet echt een succes op RW...
#17
Dat Pharrell flopte zal ook wel aan zijn rukke show hebben gelegen. Eminem staat op eenzame hoogte als crossover rapper, en is er blijkbaar live op vooruitgegaan.
#18
The Cure lijkt me wel een zekerheidje geworden na die aankondiging in Italië.
#19
Ed Sheeran trekt door Europa, en heeft een groot Werchtervormig gat in de zijn huidige agenda...
Klinkt zo irreëel en onlogisch as fuck, maar je zou voor minder vrezen.
#20
(20-09-2018, 18:22)1996Customer Wrote: Ed Sheeran trekt door Europa, en heeft een groot Werchtervormig gat in de zijn huidige agenda...
Klinkt zo irreëel en onlogisch as fuck, maar je zou voor minder vrezen.

Mja, verkocht de hele wei op z'n eentje uit afgelopen zomer, dus als ze hem kunnen boeken... garantie op een uitverkochte dag.  Hopelijk niet en zetten ze hem (nog eens) op een apart evenement.
#21
Metallica staat op 16 juni in het Koning Boudewijnstadion. Die kunnen we dus al schrappen.
#22
(24-09-2018, 10:04)Doos Wrote: Metallica staat op 16 juni in het Koning Boudewijnstadion. Die kunnen we dus al schrappen.

Hoera!
#23
Er wordt al wel veel dor stubru voor Munford and Sons reclame gemaakt, dat ze zo van België houden. Zijn die nog steeds headliner waardig, of is het een co-headlinerschap?
#24
Zijn toch alleen co headliner geweest?
#25
hopelijk geen sheeran en geen mumford


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)