Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2019
(28-06-2019, 21:37)reaper Wrote:
(28-06-2019, 21:15)pudpong3 Wrote: Op tijd binnen, even bijkletsen met Wailer en Wil’m en zo meteen The Cure.

Waar sta je?

Ter hoogte van prpoximus logo. Links van mainstage
Had het van tevoren niet gedacht, maar sta nu in de Barn te wachten op Kylie. Af en toe moet je een gokje wagen op een festival.
(28-06-2019, 22:05)KWailer Wrote:
(28-06-2019, 21:37)reaper Wrote:
(28-06-2019, 21:15)pudpong3 Wrote: Op tijd binnen, even bijkletsen met Wailer en Wil’m en zo meteen The Cure.

Waar sta je?

Ter hoogte van prpoximus logo. Links van mainstage

Die grote Proximus toren en dan ca. 30 meter naar rechts.
(28-06-2019, 23:01)pudpong3 Wrote:
(28-06-2019, 22:05)KWailer Wrote:
(28-06-2019, 21:37)reaper Wrote:
(28-06-2019, 21:15)pudpong3 Wrote: Op tijd binnen, even bijkletsen met Wailer en Wil’m en zo meteen The Cure.

Waar sta je?

Ter hoogte van prpoximus logo. Links van mainstage

Die grote Proximus toren en dan ca. 30 meter naar rechts.

Mja ik ga de uplift uithangen en naar voor om Tool te zien.  Sta nu al redelijk vooraan
Van alle kanten plat geperst in de rij, maar sta nu ook voorin.
Voorste vak bij tool met wil'm
Links van podium... Who's in?
(29-06-2019, 00:07)Maynard-J Wrote: Van alle kanten plat geperst in de rij, maar sta nu ook voorin.

Bij Kylie?
(29-06-2019, 00:13)Wailer Wrote:
(29-06-2019, 00:07)Maynard-J Wrote: Van alle kanten plat geperst in de rij, maar sta nu ook voorin.

Bij Kylie?

Hahaha, nee. Was wel geinig trouwens voor een half uurtje, mevrouw had ook een blik dansers opengetrokken. Maar niet niveau Janelle.

Ik sta rechts van het midden, pal voor Justin waarschijnlijk.
Tool!!!!!
Ja hoor, holy shit.
Tool was waanzinnig. Wei ging ook to-taal uit z’n dak. Heerlijk.
Was net voor The Cure binnen. Had niet verwacht dat ze me 2,5 uur komdem boeien maar deden ze ruimschoots. Hopelijk komt er nog een zaalshow binnen afzienbare tijd. 
Tool was wederom gaaf en erg goed.
Ondanks de drukte kon je makkelijk vooraan komen. Dat is dsn weer het voordeel van een featival die niet op één headliner leunt. Nadeel is wel dat publiek minder geïnteresseerd is in de bands maar dat kan je inmiddels ook wel verwachten bij een Werchter. 

Nu in de auto op weg naar huis.
Fantastische festivaldag zo. En Tool de geweldige afsluiter daarvan.
Ik stond bij The Cure op de 5e rij in voorvak helamaal in het midden tegen het hek aan
bij het pad van geluidstoren. Superplek en ik had gewoon olaats om te dansen.
Na The Cure eruit gegaan, was te kapot om tr blijven staan voor Tool.
Heb daarna tijdenss Tool nog ff bij Pud en vrienden gestaan en daarna naar huis.
Maar wat Sphinx zei, geweldige dag gehad.
Whispering Sons-Sea Girls- Kurt Vile - meeting-Weezer- BMTH-The Cure.

Weezer was echt enrhousiast, same voor BMTH.
Mooi man als je band zelf ook ziet genieten.

Meeting was top. Moeten we meer doen.
Thx voor iedereen who showed up.
Erg gezellig.

Reaper heeft the pics. (Yes it did happen)

Als hij ze plaatst kan het raden beginnen.

Voor degene die er nog zijn, Rock you Werchter.
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Net wakker.
Zo even uitzoeken
Tool en The fucking Cure. De goede bands of het goede tijdstip. Beide erg goed. Waanzinnig goed. Ik heb meer met The Cure en vond die nog een tikje beter dan Tool (Robert in zijn element!) maar die laatste heeft me wel positief verrast.

Daarvoor nog een nagenoeg perfecte show van Janelle.

Wat een dag.
[+] 1 user says Thank You to mattman for this post
Tool was bruut. Jemig wat hard.
Je kon idd makkelijk vooraan komen en we stonden 4 rijen achter de barrier van het voorvak.
[Image: Screenshot_20190629-104404.png][Image: IMG-20190628-WA0021.jpg][Image: IMG-20190628-WA0021.jpg][Image: IMG_20190628_213038_526.jpg]
(28-06-2019, 20:01)Wailer Wrote: Die jizzlobber lust er wel pap van! Sympathieke kerel... Waar is oe!?

Ik was nogal offline blijkbaar! Lang bij de Apero geweest, het bier smaakte goed gisteren inderdaad. Was leuke meeting Grazzers! Tot de volgende, Wailer !
Wil’m heeft de shoot gemist. Pissen?
(29-06-2019, 11:03)Flair Wrote: Wil’m heeft de shoot gemist. Pissen?

Ik denk het. Staat er inderdaad niet op.
Heb nog foto's
FF zien
Nog eentje waar wil'm op staat.
Op een fucking selfie van de fotograaf.

Die wel bedankt is om ze te maken. Ik smijt alles na Werchter online

[Image: IMG-20190628-WA0025.jpg]
[+] 2 users say Thank You to reaper for this post
Hahaha
Ik heb ondanks dat ik maar 2 bands heb kunnen zien toch een te gekke dag gehad. The Cure was beter dan op Pinkpop en de band is op z'n best deze tour. Het plezier spat er vanaf en als Robert zo doorgaat wordt die nog eens een podiumbeest. Het meest opvallende vind ik nog wel zijn stem, die het gewoon uit blijft houden en geen idee of jullie het ook gehoord hebben, de misser bij The Walk waar hij verkeerd inviel en de vals gestemde gitaar die snel gewisseld werd.
Tussendoor met Wailer en Wil'm bijgekletst en na The Cure nog even met Flair gekletst en dan is het best jammer dat ik door bekende omstandigheden de meeting niet heb meegemaakt, maar dat is dan voor een volgende keer. Ik heb wel geconcludeerd dat dit forum bezocht wordt door toffe gasten en daarom dank aan allen.

TOOL was een perfecte afsluiter. Minpuntje misschien dat de band niet op de schermen te zien was en als je dan zoals ver van achteren staat mis je toch wel een belangrijk aspect.

De angst die BB had voor het te lang op de parkeerplaats staan was volledig onterecht en we stonden nochtans volledig achteraan op B2 en waren er toch binnen 2-3 minuten af. Het rijden naar de snelweg was ook zo gepiept al vind ik het wel lastig/gevaarlijk dat het publiek op straat blijft lopen en dan al die zigzaggende fietsers erbij. Maar goed ik ben van de 0% als ik moet rijden en toch kan ik mij voorstellen dat er chauffeurs zijn die wel alcohol genuttigd hebben ertussen door rijden. Om 4 uur thuis, na eerst iedereen veilig thuis te hebben gebracht in bed gedoken.

Voor de weekenders, heel veel plezier nog!
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)