Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2019
#51
Tja, als ik Rock Werchter terug overweeg is het inderdaad niet geschikt voor het huppelkutjespubkiek.
#52
Nu we het toch op de alternatievere boeg gooien: hoe is de kans dat Sigur Ros weer een keer komt opdraven?
#53
Ongevraagd in iemand's tent misschien.
#54
Als ze dan spelen vind ik het best.
#55
Om Jonsí maak ik me geen zorgen, die steekt hem er toch naast:

[Image: 100325-jonsi.jpg]
#56
(03-10-2018, 17:42)Roger Wrote: The Cure en Iron Maiden zijn niet de allerduurste headliners denk ik. Coldplay, Muse, Foo Fighters, Pearl Jam, Metallica, Rammstein zijn een categorie hoger qua prijs denk ik.

Iron Maiden en The Cure zou geweldig zijn, al zijn er voor Maiden nog onvoldoende aanwijzingen dat ze touren in Europa rond die periode...

Red Hot Chili Peppers zitten ook in de studio...

Komt Maiden nog terug naar Werchter na 2011? Dat was toch een totale mismatch?
#57
wat zouden we morgen kunnen verwachten

nu een mindere naam zoals Florence/Pink/Mumford of trekken ze de lijn door en krijgen we iets moois?
#58
haha, verwacht er maar niet teveel van
#59
Dus elke week weer een aankondiging op vrijdag?

Ik voel de terugkeer van #GIFjesFriday.
#60
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
#61
P!nk? Op 3 juli in Parijs

https://concert-france.com/2018/10/09/pi...ssion=true
#62
(11-10-2018, 16:49)Max Wrote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Keek je de koffertjes terug?
#63
Mumford and Sons op zaterdag...
#64
Als headliner aangekondigd.
#65
Voor zaterdag kunnen ze zich zoiets wel permitteren, verkoopt toch sowieso uit.
#66
[Image: Pwux.gif]
#67
[Image: giphy.gif?cid=3640f6095bc04b9e372e43706b938abb]
#68
(03-10-2018, 11:24)Rockbeer Wrote: Mee eens, maar ik weet niet hoe realistisch het is om naast The Cure nog een peperdure act te boeken. Ditzelfde geldt overigens voor Iron Maiden. Ik verwacht dat Iron Maiden een passage op Rock Werchter gaat verzorgen en dan Tool op de A Perfect Circle spot van Graspop. Maar we gaan het zien. Tussen al het onkruid groeit toch nog wel gewenst gewas deze weken, maar het is goed zoeken...

Dat kan je vergeten, Maiden heeft in 2011 zo'n tourtje gedaan met wat meer 'mainstream' festivals erin, en das destijds heel slecht bevallen. Die zie je niet meer op RW terug. Ze gaan verder met de huidige tour, zoveel is zeker (was al direct bij de aankondiging duidelijk gemaakt dat deze ook in 2019 nog liep). Ze zijn aangekondigd voor Rock in Rio en een Noord- en Zuid-Amerikaanse tour is te verwachten. Verder is het nog een beetje vaag óf ze uberhaupt dan nog een rondje Europa doen en wat. Wellicht net als met Book of Souls tour gewoon klein rondje en dan voornamelijk wat zalen waar ze eerder festivals deden.
#69
Foo Fighter op Hurricane/Southside, die zullen ook wel weer komen.

[Image: BORED_d2e5b.gif]
#70
Na vorig jaar ja? Denk het niet, aangezien het nog steeds dezelfde tour is. Pukkelpop lijkt mij een logische.
#71
(12-10-2018, 17:04)mattman Wrote: Na vorig jaar ja? Denk het niet, aangezien het nog steeds dezelfde tour is. Pukkelpop lijkt mij een logische.

Bro, die stonden vorig jaar niet op Werchter vriend.

Mumford and sons en FOOOOOO FIGHTUEEERUUUSSSSSSS

STUBRU IS DA BEST THIS IS SO COOLLL JAAAAAAAA


aja en the cure ok ja boys dont cry yehah
#72
(12-10-2018, 07:57)Roger Wrote: Mumford and Sons op zaterdag...

[Image: KwIks4R.gif]
#73
Lol quel enthusiasme Big Grin
#74
(12-10-2018, 17:04)mattman Wrote: Na vorig jaar ja? Denk het niet, aangezien het nog steeds dezelfde tour is. Pukkelpop lijkt mij een logische.

Of toch Graspop... het ging al wel deze kant op het afgelopen jaar.
#75
Quote:Mumford and Sons op zaterdag...

[Image: MajorUntidyDolphin-small.gif]

Quote:Foo Fighter op Hurricane/Southside, die zullen ook wel weer komen.

[Image: source.gif]


Gelukkig is het in mijn tijdzone nog vrijdag.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)