Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2019
#26
(25-09-2018, 09:18)reaper Wrote: hopelijk geen sheeran en geen mumford

POP Werchter !!!!!
#27
Ruk Werchter  Angry
#28
(25-09-2018, 10:34)1996Customer Wrote:
(25-09-2018, 09:18)reaper Wrote: hopelijk geen sheeran en geen mumford

POP Werchter !!!!!

een avondje tool/rammstein zou me dan weer wel smaken
#29
(25-09-2018, 10:42)reaper Wrote:
(25-09-2018, 10:34)1996Customer Wrote:
(25-09-2018, 09:18)reaper Wrote: hopelijk geen sheeran en geen mumford

POP Werchter !!!!!

een avondje tool/rammstein zou me dan weer wel smaken

Volmondig mee eens! Pro Tool en Rammstein, contra Mumford and Sons en Ed Sheeran. Maar als tijdens die laatsten iets als Underworld, Wilco of Weezer in de Barn speelt is dat dan ook wel opgelost.

De headliner waar ik het meest op hoop is The Cure.

Ik denk ook dat Tame Impala een hoge spot op mainstage zal krijgen. Tame Impala is sowieso welkom.
#30
(25-09-2018, 18:28)Roger Wrote:
(25-09-2018, 10:42)reaper Wrote:
(25-09-2018, 10:34)1996Customer Wrote:
(25-09-2018, 09:18)reaper Wrote: hopelijk geen sheeran en geen mumford

POP Werchter !!!!!

een avondje tool/rammstein zou me dan weer wel smaken

Volmondig mee eens! Pro Tool en Rammstein, contra Mumford and Sons en Ed Sheeran. Maar als tijdens die laatsten iets als Underworld, Wilco of Weezer in de Barn speelt is dat dan ook wel opgelost.

De headliner waar ik het meest op hoop is The Cure.

Ik denk ook dat Tame Impala een hoge spot op mainstage zal krijgen. Tame Impala is sowieso welkom.
Weezer tijdens Mumford, prima deal  Smile . Er moeten ook een paar mindere acta tussen staan, anders keuzestress.
#31
Christine and the Queens en Bazart zullen ook wel hoog staan. Bazart main, Christine (sub) afsluiter Barn?
#32
Muse kunnen we ook wel opschrijven denk ik
#33
(28-09-2018, 10:39)reaper Wrote: Muse kunnen we ook wel opschrijven denk ik

Ja.  Kan niet missen.
#34
Bastille naar het Sportpaleis. Zijn die daarvoor populair genoeg dan? Hopelijk krijgen ze geen hoge plek op Werchter in dat geval.
#35
Natuurlijk krijgen ze een hoge plek. Ik verwacht sub van een grote headliner. Misschien op de The Cure dag?
#36
(01-10-2018, 21:24)Rockbeer Wrote: Natuurlijk krijgen ze een hoge plek. Ik verwacht sub van een grote headliner. Misschien op de The Cure dag?

liever bastille op een grasveld,
in de buurt van hasselt in augustus.

absolute meuk

iron maiden zou ik wel tof vinden
#37
Mee eens, maar ik weet niet hoe realistisch het is om naast The Cure nog een peperdure act te boeken. Ditzelfde geldt overigens voor Iron Maiden. Ik verwacht dat Iron Maiden een passage op Rock Werchter gaat verzorgen en dan Tool op de A Perfect Circle spot van Graspop. Maar we gaan het zien. Tussen al het onkruid groeit toch nog wel gewenst gewas deze weken, maar het is goed zoeken...
#38
The Cure en Iron Maiden zijn niet de allerduurste headliners denk ik. Coldplay, Muse, Foo Fighters, Pearl Jam, Metallica, Rammstein zijn een categorie hoger qua prijs denk ik.

Iron Maiden en The Cure zou geweldig zijn, al zijn er voor Maiden nog onvoldoende aanwijzingen dat ze touren in Europa rond die periode...

Red Hot Chili Peppers zitten ook in de studio...
#39
Mumford & sons speelt haast op elke plek op de aardbol tijdens hun nieuwe tournee behalve België. Headliner check.
#40
Ik vermoed co-headliner toch? Laat me raden, samen met Bastille tegenwoordig. Maar goed, als je dan Tame Impala + Thom Yorke ertegenover hebt staan valt het wel te doen.
#41
Tame Impala zal eerder op de main stage spelen, mochten ze worden geboekt.
#42
Meen je dat? Zou ik al net z'n mismatch vinden als Band of Horses twee edities dat ze er stonden op rij...
#43
Tame Impala's nieuwe productie is gemaakt voor main stages. Los van dat hun boeker voor headlineslots zal gaan.
#44
Uiteraard is Tame Impala een mainstage act.
#45
+ The Cure
#46
Yes! Zalige boeking! Dat wordt dus al minstens een dagticket.
#47
(05-10-2018, 08:19)Indiaantje89 Wrote: + The Cure

aanwezig
#48
Idem. Alweer combi. Nu nog iets van Ghost/tool/maiden en ik ben tevreden
#49
Ben nu wel heel benieuwd wanneer PP, DTRH en BKS de eerste namen gaan droppen. The Cure lijkt me een zekerheidje voor BKS of DTRH. Op PP was het in 2012 erg rustig toen ze speelden, dat festival zet met hun beoogde bezoekersaantallen tegenwoordig nog wel een categorie hoger in. Zeker op de jubileumeditie.

Dat van die publieksaantallen geldt natuurlijk ook voor Werchter, maar die hebben qua subs en late afsluiters ook altijd het grootste van het grootste in huis.
#50
Quote:Da's toch meer iets voor Werchter Classic ???


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)