Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Down The Rabbit Hole 2019 - 5 t/m 7 juli
Vorig jaar op 28-11 al namen, ze zijn laat dit jaar.  Big Grin
Reply
Festival vindt ook wel iets later plaats, natuurlijk.
Reply
Uplift beste jongen, loop anders even 5 minuten van je bureau en pak een theetje of iets dergelijks. Ik proef je humeur in alle posts van de ochtend. Ben je nu al ooit naar Down the Rabbit Hole geweest of gaan we samen volgend jaar? Dat zou mij alweer enthousiaster maken, want op dit moment wil ik na de 2018-editie niet meer gaan. Tegelijkertijd kan een line-up plus het feit dat ik inmiddels weer op fietsafstand woon hier wel wat aan veranderen.
Reply
Tuurlijk ben ik nog nooit geweest. Tuurlijk zou ik samen met jou gaan<3
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Ik sta hier ook wel voor open, mits er een aantal aansprekende namen komen. Lana del Rey bekijken vanaf mijn vlot zou ik voor tekenen. Zwembroekje aan, piemel uit de broek, pilsje in de hand, niks mis mee ouwe reus.
Reply
Gaan we voor!

Vind je tegelijkertijd dat je een festival objectief als kutfestival zonder persoonlijkheid kan bestempelen zonder er ooit geweest te kunnen zijn?
Reply
Ja.
Reply
Tame Impala staat op vrijdag 21 juni op Hurricane, kan niet mislopen lijkt me.
Reply
Op basis waarvan? Ik hoop op meer dan een gekozen achtergrondmuziek van een website. Oprechte interesse.
Reply
(05-12-2018, 12:59)kurtje Wrote: Gaan we voor!

Vind je tegelijkertijd dat je een festival objectief als kutfestival zonder persoonlijkheid kan bestempelen zonder er ooit geweest te kunnen zijn?

Quote:Ik sta hier ook wel voor open, mits er een aantal aansprekende namen komen. Lana del Rey bekijken vanaf mijn vlot zou ik voor tekenen. Zwembroekje aan, piemel uit de broek, pilsje in de hand, niks mis mee ouwe reus.

Als BigBird symbool staat voor de persoonlijkheid van het festival heeft Uplift best een punt.
Reply
Maar die discussie hebben we op Graz toch vaak gehad? DTRH is nog meer dan BKS ontsproten uit de hoofden van marketing-tofferds die denken dat ze de wereld verbeteren met hun creative input.
Reply
(05-12-2018, 13:06)kurtje Wrote: Op basis waarvan? Ik hoop op meer dan een gekozen achtergrondmuziek van een website. Oprechte interesse.

Op basis van het feit dat Werchter, Open'er, Glastonbury, Roskilde en DTRH op het pad liggen en daardoor dus kanshebber zijn?
Of mogen we nu ook niet meer dit soort verbanden leggen van jou?
Reply
kurtje doelde op mijn verwijt dat DTRH geen persoonlijkheid heeft.
Reply
oh
Reply
(05-12-2018, 13:09)Uplift Wrote: Maar die discussie hebben we op Graz toch vaak gehad? DTRH is nog meer dan BKS ontsproten uit de hoofden van marketing-tofferds die denken dat ze de wereld verbeteren met hun creative input.

Maar dat is toch een keiharde eigen invulling/aanname? Wat zelfs als het waar zou zijn nog spreekt tegen het punt van geen persoonlijkheid. Dan klinkt het meer als een duidelijk gekozen concept die ze via marketing ook hard uitdragen maar wellicht niet in ons straatje past. Want Lowlands heeft een vergelijkbaar concept en is jarenlang geprezen daarvoor. En daarnaast is het dan altijd nog maar de vraag is hoe het daadwerkelijk op het festivalterrein is, want dat wijkt wat mij betreft vaak genoeg af van de marketingcommunicatie. Best Kept Secret is daar ook een aardig voorbeeld van.
Reply
LL doet iets al meer dan 20 jaar en profileerde zich daarbij in het begin als een bepaald type festival, waar ze nu op verder teren ondanks het feit dat de oorspronkelijke slogan 'a campingfilight to paradise' nu zo hol is als wat; DTRH is louter een product bedoeld om "de festivalervaring" zo toegankelijk en tof en hip mogelijk te maken voor kapitaalkrachtige millenials. Van in het begin.

Persoonlijkheid zit ook in historiek en in het publiek dat je hebt opgebouwd. En dat kan je ook kwijt spelen, cf. Pukkelpop (en wellicht ook Lowlands). Maar ook Roskilde voor een stuk. En alle festivals die steeds meer mee gaan in dat verhaal van "de totaalervaring". Maar bij DTRH en voor een stuk ook BKS vormt dat verhaal a priori de klemtoon.
Reply
(05-12-2018, 12:59)‘kurtje Wrote: Vind je tegelijkertijd dat je een festival objectief als kutfestival zonder persoonlijkheid kan bestempelen zonder er ooit geweest te kunnen zijn?

De wijze waarop hier objectiviteit verward wordt met vooringenomenheid (en erger nog, zelf toebedeelde progressiviteit) begint vrij stuitende vormen aan te nemen als je het mij vraagt.
Reply
Ik heb nooit beweerd objectief te zijn; dat is kurtjes verwoording.

Benieuwd wat jij progressief vindt.
Reply
Inmiddels lees ik dat festivals persoonlijkheid moeten hebben, wat natuurlijk reinste paardenpoep is. Festivals leven op passanten en liefhebbers zoeken overal ter wereld de krenten uit de pap.
Reply
Ik heb nergens gezegd 'moeten'. En jouw invulling/definitie van festivals is maar relatief recent de norm geworden. Vroeger waren festivals doorgaans de afspiegeling van een community of een scene, geen winstvehikels. Opnieuw: deze discussie is hier al vaak gevoerd.
Reply
Terug on topic: die namen zijn er nog niet, Ik denk op z'n vroegst vandaag tussen 5 en 10 ivm die radio-uitzending van Primavera. Anders dus morgenochtend.

Twee dagen voor de vvk pas de eerste namen, man man... er moeten groepstickets verkocht worden!

Hier al mensen geïnteresseerd om te lappen voor een groepsticket als de namen oké zijn? Vorig jaar heb ik zelf voorgeschoten, maar als de vvk op zaterdag begint wordt dat deze keer lastig.

Waar staat trouwens dat die vvk dan begint, en niet volgende week vrijdag of zo? Op de site iig niet.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
ik ben wel van plan kaarten te kopen
en dan zie ik tegen die tijd wel of ik ga of niet
dus groepskaarten ben ik wel voor in, 2 stuks

wil naar 2 festivals, LL is er sws 1 van. en de andere kies ik uit PP( haha , lijkt meniet), BKS( al kaarten voor, begin is aardig), DTRH( nog helemaal clean )
werchter vind ik gewoon te druk, te massaal, ondanks dat het programma (zeker de vrijdag) erg ok is.
Reply
Helaas nog altijd niks. Morgenochtend hopelijk!
Reply
Ik zie nergens een teken dat de vvk daadwerkelijk komende zaterdag begint, waar komt dit vandaan?
Reply
(06-12-2018, 19:06)Maynard-J Wrote: Ik zie nergens een teken dat de vvk daadwerkelijk komende zaterdag begint, waar komt dit vandaan?

https://forum.festileaks.com/forums/topi...ost-176415
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)