(14-07-2019, 16:00)Kreuz Wrote: het feit dat een vriend van me bij Tshegue stond
[...]
dat m'n vrienden richting Broadcast Away Teevee gingen
(16-07-2019, 14:28)Kreuz Wrote: werd ook m'n metgezel wakker
[...]
Ik sprak vervolgens af met een vriend van me die fan is van Balthazar
[...]
Mijn vrienden hadden intussen besloten de avond weer door te brengen bij Broadcast Away Teevee
Dag allen!
Bij deze dan ook maar eens een account aangemaakt na toch al een tijdje meelezen. Ik ben Thijs, 20 jaar, student in Gent. Ik heb al verschillende dingen met Kreuz gedaan (BRDCST, Gent Jazz, Yves Tumor, DTRH en dit najaar staat James Blake op de planning). Met mijn jonge leeftijd heb ik nog niet zo veel ervaring als sommigen hier maar mijn muzieksmaak is volop in ontwikkeling. Hopelijk is hier nog plaats voor een middenklasse, normie millenial uit België. Voor mijn verslag verwijs ik jullie vriendelijk door naar het DTRH-topic bij aartsvijand Festileaks
Quote:Festileaks reveals the winners of the Festileaks Festival Awards 2019. Over 14,000 festival-goers rated festivals throughout Europe in seven fixed categories. The Netherlands’ Down the Rabbit Hole 2019 wins the Festival Award for ‘Best Atmosphere’.
Quote:Festileaks reveals the winners of the Festileaks Festival Awards 2019. Over 14,000 festival-goers rated festivals throughout Europe in seven fixed categories. The Netherlands’ Down the Rabbit Hole 2019 wins the Festival Award for ‘Best Atmosphere’.
Wat een paar grazzers wel niet kunnen doen voor de sfeer