Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welcome to The Village
#1
Nog een festival in 't Noorden.


Quote:https://welcometothevillage.nl/programma/editie-2018/
Reply
#2
En zelfs 4 dagen. Van 19 tot 22 juli.
Reply
#3
Lijkt me wel wat voor Willie!
Reply
#4
Misschien dat er veel van zijn gading bij zit.
De dag dat Mark Lanegan er met z 'n band staat overweeg ik wel.
Reply
#5
Wat leuk, is wel het overwegen waard.
Reply
#6
Helaas zit ik nog even in een bezuinigende fase, anders waren de volle 4 dagen eerder een optie.
Reply
#7
Ik ga weer voor de volledige experience.
Reply
#8
Ik wist tot heden niet eens dat er zoiets hier in omgeving was. Zag 't in de Franeker courant.
Reply
#9
Toch fijn dat er nog geprinte media bestaat. Zag in de Lemmerse courant iets over Psy-fi, lekker LSD gebruiken.
Reply
#10
Dit soort festivals werd hier behoorlijk bekritiseerd, maar ze konden ze toch niet verbieden.
En ik las er eigenlijk pas sinds gisteren over. 
Over een conservatief stukje Nederland met een brede gedoogcultuur gesproken.
Reply
#11
Een vriendin van me uit Leeuwarden gaat er jaarlijks heen, voor zo'n rare plek als Friesland zijn er echt wel leuke namen aanwezig.
Reply
#12
Klopt. Tamelijk verrassend en 4 dagen voor 99 euro is ook gewoon goedkoop.
Reply
#13
(28-06-2018, 12:25)ijskolibrietje Wrote: Een vriendin van me uit Leeuwarden gaat er jaarlijks heen, voor zo'n rare plek als Friesland zijn er echt wel leuke namen aanwezig.

Pak-hem-beet Biddinghuizen, Landgraaf, Beuningen, Hilvarenbeek en Vlieland zijn niet veel gangbaardere plekken voor leuke namen toch?  Tongue
Reply
#14
(28-06-2018, 11:48)Fenderboy Wrote: Dit soort festivals werd hier behoorlijk bekritiseerd, maar ze konden ze toch niet verbieden.
En ik las er eigenlijk pas sinds gisteren over. 
Over een conservatief stukje Nederland met een brede gedoogcultuur gesproken.

Wat was de kritiek op dit festival dan?
Reply
#15
(28-06-2018, 12:25)ijskolibrietje Wrote: Een vriendin van me uit Leeuwarden gaat er jaarlijks heen, voor zo'n rare plek als Friesland zijn er echt wel leuke namen aanwezig.

(28-06-2018, 12:52)matthijs603 Wrote:
(28-06-2018, 12:25)ijskolibrietje Wrote: Een vriendin van me uit Leeuwarden gaat er jaarlijks heen, voor zo'n rare plek als Friesland zijn er echt wel leuke namen aanwezig.

Pak-hem-beet Biddinghuizen, Landgraaf, Beuningen, Hilvarenbeek en Vlieland zijn niet veel gangbaardere plekken voor leuke namen toch?  Tongue

Beuningen, Den Haag, Biddinghuizen, Lichtenvoorde en Landgraaf kostten me echter voorheen wel wat minder moeite er dan ook nog te geraken.
Reply
#16
(28-06-2018, 12:52)matthijs603 Wrote:
(28-06-2018, 12:25)ijskolibrietje Wrote: Een vriendin van me uit Leeuwarden gaat er jaarlijks heen, voor zo'n rare plek als Friesland zijn er echt wel leuke namen aanwezig.

Pak-hem-beet Biddinghuizen, Landgraaf, Beuningen, Hilvarenbeek en Vlieland zijn niet veel gangbaardere plekken voor leuke namen toch?  Tongue

Vooral voor mensen in de randstad zijn plekken als Beuningen en Hilvarenbeek bereikbaarder (en is het een handige locatie met veel ruimte). Over Landgraaf en Vlieland hou ik me wel even stil ;-)
Reply
#17
(28-06-2018, 13:06)TheUncleG Wrote:
(28-06-2018, 11:48)Fenderboy Wrote: Dit soort festivals werd hier behoorlijk bekritiseerd, maar ze konden ze toch niet verbieden.
En ik las er eigenlijk pas sinds gisteren over. 
Over een conservatief stukje Nederland met een brede gedoogcultuur gesproken.

Wat was de kritiek op dit festival dan?

Dat ging met name over Psi-Fi. En dat ging over geluidsoverlast.
Reply
#18
(29-06-2018, 12:00)Schobbeyak Wrote:
(28-06-2018, 13:06)TheUncleG Wrote:
(28-06-2018, 11:48)Fenderboy Wrote: Dit soort festivals werd hier behoorlijk bekritiseerd, maar ze konden ze toch niet verbieden.
En ik las er eigenlijk pas sinds gisteren over. 
Over een conservatief stukje Nederland met een brede gedoogcultuur gesproken.

Wat was de kritiek op dit festival dan?

Dat ging met name over Psi-Fi. En dat ging over geluidsoverlast.

Gebruikten beiden niet de groene ster als locatie?
Reply
#19
Jawel, er wordt ook over beide geklaagd, maar WttV had al hele concrete afspraken met de gemeente. Psi-fi wat minder en het leek er een tijdje op dat dat niet door kon gaan.
Reply
#20
Tja, 't is op fiets afstand.
Zondags toch nog maar wat 2018 festivalsfeer opsnuiven.
Reply
#21
Ik ben het ook nog steeds aan het overwegen.
Reply
#22
Vanavond een wat kleiner avondprogramma met o.a. Mozes & the Firstborn voor 10 euro, maar ik kan helaas niet.

Quote:http://welcometothevillage.nl/wttvblokkenschema18.pdf
Reply
#23
Een ticket voor de zaterdag (overmorgen) is er klaarblijkelijk toch nog onderweg.
Reply
#24
Veel plezier Fender! Ga je nog naar Shame?
Reply
#25
Sven Hammond zojuist van het podium gehaald. DJ staat op fluiterniveau en niemand van organisatie die iets zegt.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)