Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2019
(08-06-2019, 00:38)pudpong3 Wrote: Voor wie het wilt weten.

Armin van Buren doet een secret try out morgen, inclusief David Lee Roth en al die andere gasten.
Ik weet waar The Cure overnacht en ontbijt.

Voor die hards een PB, maar alleen onder de belofte dat je het niet verspreid op social media. Niet voor gasten, alleen voor Grazzers!

Enige dat ik dan nog wil weten... Waar poept the cure Wink
(08-06-2019, 00:38)pudpong3 Wrote: Ik weet waar The Cure overnacht en ontbijt.

Voor die hards een PB, maar alleen onder de belofte dat je het niet verspreid op social media. Niet voor gasten, alleen voor Grazzers!

En dan? Vragen we wat Ajax-hooligans om vannacht half 4 vuurwerk af te steken bij het hotel?
Quote:Toegegeven, Jan Smeets had wat andere namen in gedachten voor dit jubileumjaar. Smeets: ‘Ik wilde via de contacten van Leon Ramakers Neil Young krijgen. Maar dat is niet gelukt.’ Leon Ramakers (MOJO): ‘Sorry, maar dat is echt een idee-fixe van Jan. Neil Young krijgt de ZiggoDome nog niet vol. Het is geen stadion-act. En daarom voor ons geen headliner. Maar Neil Young wil alleen naar een festival komen als headliner. Daarom werkte het niet voor ons. En houdt het ook op.’ Het steekt Smeets dat Eddie Vedder tijdens Pinkpop solo in Afas Live staat en Metallica de avond na Tweede Pinksterdag in de Arena. Jan Smeets: ‘Ik hoopte ook op The Police of Sting. Die laatste staat nu wel op Bospop. Dan heb ik zoiets van: je moet even nadenken.’ Ramakers: ‘Voor Jan is er maar één festival, dat is Pinkpop. Maar wij zijn ook boekers van andere festivals. Wij kwamen destijds ook zelf met Lowlands. Wat hij daarvan vond, well you can guess.’
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzi...slot-.html
Ze hadden toch prima de combi Neil Young + Bob Dylan kunnen laten headlinen.
Of de combi Neil Young + Bob Dylan + Armin van Buuren.
(08-06-2019, 09:17)BigBird Wrote:
(08-06-2019, 00:38)pudpong3 Wrote: Ik weet waar The Cure overnacht en ontbijt.

Voor die hards een PB, maar alleen onder de belofte dat je het niet verspreid op social media. Niet voor gasten, alleen voor Grazzers!

En dan? Vragen we wat Ajax-hooligans om vannacht half 4 vuurwerk af te steken bij het hotel?

Fenomeen handtekening en foto onbekend?
(08-06-2019, 11:40)pudpong3 Wrote:
(08-06-2019, 09:17)BigBird Wrote:
(08-06-2019, 00:38)pudpong3 Wrote: Ik weet waar The Cure overnacht en ontbijt.

Voor die hards een PB, maar alleen onder de belofte dat je het niet verspreid op social media. Niet voor gasten, alleen voor Grazzers!

En dan? Vragen we wat Ajax-hooligans om vannacht half 4 vuurwerk af te steken bij het hotel?

Fenomeen handtekening en foto onbekend?
ga jezelf ook? mooi man als echte fan die gelegenheid krijgen.
Ik kon voor 48 euro vandaag via ticketswap naar Pinkpop, en nog vond ik t programma vandaag daar zelfs te slecht voor.
(08-06-2019, 11:29)Stefan Wrote: Ze hadden toch prima de combi Neil Young + Bob Dylan kunnen laten headlinen.

Dat zijn 2 headliners, die een boel kosten, en dan nog is t niet uitverkocht helaas.
Voor mij had t wel gemogen
bob dylan moet je echt niet meer boeken!!!!

maar nonkel Neil!! GRAAG!!!
(08-06-2019, 11:56)Flair Wrote: Ik kon voor 48 euro vandaag via ticketswap naar Pinkpop, en nog vond ik t programma vandaag daar zelfs te slecht voor.

The Cure zondag gaat op Ticketswap voor hogere prijzen dan de originele, niet uitverkochte, tickets. What up with that?
(08-06-2019, 11:54)Flair Wrote:
(08-06-2019, 11:40)pudpong3 Wrote:
(08-06-2019, 09:17)BigBird Wrote:
(08-06-2019, 00:38)pudpong3 Wrote: Ik weet waar The Cure overnacht en ontbijt.

Voor die hards een PB, maar alleen onder de belofte dat je het niet verspreid op social media. Niet voor gasten, alleen voor Grazzers!

En dan? Vragen we wat Ajax-hooligans om vannacht half 4 vuurwerk af te steken bij het hotel?

Fenomeen handtekening en foto onbekend?
ga jezelf ook? mooi man als echte fan die gelegenheid krijgen.

Nee, ik heb ooit in hetzelfde hotel overnacht als The Cure, puur toeval en toen wel een heel tof gesprek gesprek gehad met Simon, maar heb zelf niet zo heel veel om de mannen te ontmoeten. Ik weet dat andere dat wel hebben, maar ik mag dit niet openbaar maken.
(07-06-2019, 08:06)Snackbarharses Wrote: Ik wil de opener Mt. Atlas zien, daar speelt een vriend van me in en het is ook nog eens een echt goede band.

(08-06-2019, 00:35)pudpong3 Wrote: Mt Atlas speelt overigens een vriend van mijn zoon in, dus dat doen we dan.

Snackbar is de zoon van Pud confirmed!?
[+] 5 users say Thank You to Wout for this post
Jan Smeets krijgt levensecht beeld van zichzelf cadeau: http://bit.ly/2Wlz3rS
Ik sta op de vaste Grazmeetplek. Nog geen grazzer te bekennen.
(08-06-2019, 12:40)BigBird Wrote: Jan Smeets krijgt levensecht beeld van zichzelf cadeau: http://bit.ly/2Wlz3rS

Alfred Hitchcock!
(08-06-2019, 13:05)Snackbarharses Wrote: Ik sta op de vaste Grazmeetplek. Nog geen grazzer te bekennen.

Morgen Snackbar. Morgen!
Tijdens Krezip bv
Ik ben binnen.
Als ik voor een euro of 50 kan gaan ga ik misschien zondag wel. J Balzak en The Cure, legendarische combinatie hoor.
Ik woon om de hoek en dan is het toch vreemd om een editie over te slaan. Je ziet al die mensen langs komen. Voor nu maar even een fijne Pinkpop terugblik door de huiskamer laten knallen.

Rage Against The Machine. Je ziet de hoogtepunten van het #pp-debuut in 1993 en van die aardbeving veroorzakende return in 1994. Daarnaast: Audioslave (met de betreurde Chris Cornell) op Pinkpop 2003 en de Prophets Of Rage in 2017.

Poeh Chris Cornell. Wat een gemis.
(08-06-2019, 13:28)thomas9790 Wrote: Als ik voor een euro of 50 kan gaan ga ik misschien zondag wel. J Balzak en The Cure, legendarische combinatie hoor.

Gaat denk niet worden.
Quote:Zaterdag zijn ongeveer 45.000 mensen op Megaland in Landgraaf aanwezig. Zondag - met onder anderen The Cure, Lenny Kravitz en Armin van Buuren op het podium - wordt de dag waarvoor de meeste toegangskaarten verkocht zijn, 53.000. Maandag als de jubileumeditie met Fleetwood Mac wordt afgesloten zijn opnieuw 45.000 muziekliefhebbers aanwezig. In totaal zijn 32.000 weekendkaarten verkocht. En over drie dagen verdeeld 46.000 dagkaarten



Dramatische cijfers
http://bit.ly/2R2Dt5W
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
UITVERKOCHT
Marco Borsato verrassingsact morgen (bij Armin van Buren). Mooi man! Niets is te gek om deze jubileum editie memorabel te maken.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)