Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2019
ben al thuis.
Mt atlas was erg gaaf!
lein stukje Bazart gezien, podium was te groot voor hun,
daarna golden earring, de oude mannen leveren nog steeds!!
tijdens george ezra ver weg gebleven van het podium, ff zitten in de kalm aan laan, was idd heel kalm
Anouk was gewoon weer erg goed,
Daarna Halestorm. TERING!!! wat een strot. topper van de dag
Jamiroquai, een stuk van afstand bekeken, klonk funky en helemaal niet verkeerd.
Op tijd naar Noord voor een mooie plek bij Elbow, was weer erg mooi, Guy is een warme man.
Mumford and sons , eerste 4 nummers gehoord, eigenlijk alle nummers die ik wilde horen , mijn meisje had pijn aan de voeten en dus naar huis gegaan.

Pluspunten: Halestorm, Mt Atlas, Elbow, prima weer, geen regen en niet te koud.
Heerlik rustig op het terrein, 45.000 ,mesnen is een prima aantal.
De nieuwe tent is Top. ruim en prima zichtlijnen!

Minpunten, eigenlijk enkel de afsluiter die gewoon geen afsluiter is..
Had IPV:
Bazart, George Ezra, Anouk. Jamiroquai, Mumford & Son

Dit Gemaakt
Bazart, Anouk. Jamiroquai, Mumford & Son, "Een grote naam" en je had een Topafiche gehad

Oh ja, en het meeste eten is gewoon echt van een zeer povere kwaliteit, behalve in de kalm aan laan .

Morgen op tijd , wil vooraan staan bij Blood red shoes!
[+] 2 users say Thank You to kesselman for this post
Eten povere kwaliteit? Nog steeds alles voorverpakt? Pinkpop stond toch al niet bekend om de culinaire hoogstandjes...

Maar goed, gelukkig geen terrein vol broodjes roadkill
Ik heb gewoon goed gegeten, een Black Angus burger en friet speciaal met frikandel en kroket. Wachttijden waren er niet en het valt op hoe rustig het op de camping A is.
Mt Atlas was verrassend en als we dan Golden Earring (geluisterd vanuit de wijnbar) en Anouk als hoogtepunten hebben, dan weet je wel hoe slap het was. Mumford & Sons kan mij niet boeien en, zoals Kesselman al zei, ze speelde hun hits meteen als eerste waardoor ik lekker vroeg op mijn luchtbed lag.
Nog iemand naar Armin van Buren geweest in Maastricht?
(09-06-2019, 09:34)pudpong3 Wrote: Nog iemand naar Armin van Buren geweest in Maastricht?

Toen ik dat bericht van je las was ik er toevallig net bij Complex in de buurt, onderweg naar het station voor een fietsreparatie die anders pas woensdag zou kunnen plaatsvinden.

Toen ben ik er even langs gelopen om te informeren. Ze zeiden dat er technisch wel dingen werden getest maar dat Van Buuren er zelf niet was. Dit had ik waarschijnlijk niet moeten geloven, op hun Facebook stond wel een last minute aangekondigd feestje aangekondigd voor die avond.

Ik was nogal moe en zat met een zwaar trappende ov-fiets als enige vervoer, dus heb het er niet meer op gewaagd.

Dat Borsato er ook bij is verbaast me trouwens niks, hij is al weken op de radio met een nieuwe hit samen met Van Buuren en Davina Michelle. Die kan zomaar speciaal voor PP geweest zijn.
Nee joh, die heeft vorige week of 4/5 keer de Kuip moeten uitverkopen dus dan is een nieuw liedje wel handig.
vandaag toch nog ns kijken of ik pud en snackbar kan vinden
Ik ging om 18.30 uur frietjes halen. Normaal zou daar rond dat tijdstip een flinke rij staan. Nu kreeg ik frieten die bijna koud waren...
[Image: osvH6Tp.png]
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
(09-06-2019, 10:36)Maynard-J Wrote:
(09-06-2019, 09:34)pudpong3 Wrote: Nog iemand naar Armin van Buren geweest in Maastricht?

Toen ik dat bericht van je las was ik er toevallig net bij Complex in de buurt, onderweg naar het station voor een fietsreparatie die anders pas woensdag zou kunnen plaatsvinden.

Toen ben ik er even langs gelopen om te informeren. Ze zeiden dat er technisch wel dingen werden getest maar dat Van Buuren er zelf niet was. Dit had ik waarschijnlijk niet moeten geloven, op hun Facebook stond wel een last minute aangekondigd feestje aangekondigd voor die avond.

Ik was nogal moe en zat met een zwaar trappende ov-fiets als enige vervoer, dus heb het er niet meer op gewaagd.

Dat Borsato er ook bij is verbaast me trouwens niks, hij is al weken op de radio met een nieuwe hit samen met Van Buuren en Davina Michelle. Die kan zomaar speciaal voor PP geweest zijn.

Ik ben ook niet meer geweest, stond initieel wel op de planning. Ben toch wel benieuwd.
Weer ziet er goed uit vandaag. Is jullie gegund!
Hey Grazzers sta nu op DE PLEK
The Kooks zijn lekker bezig!
Sta nog steeds bier te hijsen op DE PLEK. Met Pud en zijn gezelschap!!!
The Cure klinkt fantastisch. Na een dag met zoete popmuziek wel een aparte apotheose. Hoe mooi was dit als headliner op BKS geweest.
The Cure nog geen uur bezig maar manmanman wat maken die gasten het weer waar. Ik ben uitgenodigd om mee te gaan ontbijten met The Cure maar fuck. Waar miet ik het over hebben. Snurken bij mijn vriend in het hotel.
Hahahaha heerlijk man. Ik kom morgen wellicht toch even sfeerproeven. Scannen ze die tickets ook vanaf de telefoon? Of moet ik printen? Kan het nergens terug vinden. Ach zal wel goed komen.
Waanzinnig optreden, zelfs via de stream komt het heerlijk binnen.
Echt heel goed dit. Ik ben geen The Cure kenner of liefhebber, maar dit is echt heel strak. Een beetje een kers op een stronthoop.
Hoppa, meteen een dagticket voor de vrijdag van Werchter geboekt. Vandaag kan ik er in mijn achtertuin helaas niet bij zijn, maar dit moet ik live zien. En dan samen met TOOL!
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Zei hij "See you next year"??
(09-06-2019, 22:10)pudpong3 Wrote: The Cure nog geen uur bezig maar manmanman wat maken die gasten het weer waar. Ik ben uitgenodigd om mee te gaan ontbijten met The Cure maar fuck. Waar miet ik het over hebben. Snurken bij mijn vriend in het hotel.

Ik zou ze in ieder geval vragen of ze ook zo genoten hebben van Armin van Buren met Marco Borsato. En dan misschien nog of Borsato backstage ook gewoon een eikel is.
Wat is die Armin show slecht. Holy crap.... wat is trance edm toch tyfus muziek.
Hey Pudpong, ze waren goed he! 2,5 voorvak gestaan,
je had er makkelijk bijgekunnen. Zo druk was het daar niet.
ik vind Burn en Want 2 hele mooie nummers.
Die Werchter vrijdag jonge, dat wordt nog iets.
Rob Trommelen vermaakt zicht prima, en zegt geen ‘nee’ tegen Borsato volgend jaar

http://bit.ly/2R0E5bY

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)