Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2019
#76
(31-08-2018, 01:21)hythloth Wrote: Deze discussie kan beter hier verder gaan.

Ik vond het idee al belachelijk, maar blijkbaar gaat het echt gebeuren: https://www.billboard.com/articles/colum...tour-dates

Dikke LOL als PP dit boekt.

Toch niet als headliner? Anders heb je een halve coverband bovenaan je affiche staan.

Het gaat gewoon Coldplay worden hoor.
#77
En die rooie gitaar dude toch.
#78
Ron Wemel?
#79
Nee en ook niet Axl Rose.
#80
Ed Sheeran, gatver.
#81
Paul McKaartniet speelt in Amerika tijdens PP 2019, dus die komt iig niet alweer langs.
#82
Coldplay - Ed Sheeran - Muse.
Hup klaar.
#83
(31-08-2018, 16:23)Enzo Wrote: Coldplay - Ed Sheeran - Muse.
Hup klaar.

Muse = Metallica
#84
Haha, in het Muse-topic had ik gezegd dat ik hun niet verwacht. Terwijl ik ze in de eerste pagina van dit topic wel in dat lijstje met namen had gezet.
#85
Dan missen jullie nog 1 headliner want PP19 is toch 4 dagen?
#86
Komend jaar is er best wel het een en ander te kiezen. The Cure en Rammstein komen ook eind dit jaar met een nieuw album en beide hebben al concerten aangekondigd. Rammstein doet een 2-tal concerten rondom Oud- en Nieuw en The Cure 2 optredens in maart in Zuid Afrika, waarvoor ik nog steeds twijfel om er naartoe te gaan.
#87
(02-09-2018, 10:18)pudpong3 Wrote: Dan missen jullie nog 1 headliner want PP19 is toch 4 dagen?

Hup Editors er nog bij.
#88
(02-09-2018, 10:28)Enzo Wrote:
(02-09-2018, 10:18)pudpong3 Wrote: Dan missen jullie nog 1 headliner want PP19 is toch 4 dagen?

Hup Editors er nog bij.

Ik ga er ook nog serieus op in, maar Enzo die stonden er dit jaar nog  Big Grin
#89
King of Leon. Lol.
#90
Faithless reunie
#91
The Cure, na die lage opkomst in 2012? Denk het niet.

Rammstein, misschien, maar was er ook vrij kort geleden nog.
#92
(02-09-2018, 10:18)pudpong3 Wrote: Dan missen jullie nog 1 headliner want PP19 is toch 4 dagen?

dat is nog niet bevestigd toch?

Ik zie Coldplay wel als grote kanshebber.
Muse is wel een veilige gok, maar of die wéér komen?

Dan verwacht ik wel een Pinkpop-Classic als headliner. Geruchtjes rond The Police trekken mijn aandacht behoorlijk.

Als 3de hoop ik nog een stevige rock headliner.
Hierboven genoemde Metallica verwacht ik in JC Arena of zo. Rammstein nieuwe album gaat verwacht ik Gelredome worden of zo. Of Goffertpark gaat weer een paar potentiële headliners wegtrekken.
#93
Zou dit overigens fake news zijn?

Quote:https://metalwani.com/2018/01/van-halen-...thony.html

Stonden destijds nog met David Lee Roth op Pinkpop!
#94
Deze geruchten doen elk jaar de ronde. Dit bericht is inmiddels ook al aardig gedateerd.
#95
police, muse, metalica, pink
#96
Fleetwood Mac - Muse - P!nk - BTS
#97
Wat is BTS?
#98
K-pop. Megapopulair onder jongeren blijkbaar. Heb er gisteren de Netflix Explained over gezien. Zou inderdaad best een grappige, vernieuwende acts kunnen zijn voor de kids.
#99
BTS is extreem populair maar niet te betalen K-pop.

Je schrikt je de tandjes als je ziet wat die voor een concertkaartje vragen, en dan is het ook nog eens in een vloek en een zucht uitverkocht.

Muse - Tool - Ed Sheeran - Fleetwood Mac (sub: Dead Can Dance - Interpol - Kensington - Pink)


Verplicht kijkvoer als het over K-pop gaat.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)