Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2019
#51
Dus als Pinkpop 2019 3 grote headliners heeft weer 70.000 man per dag.
#52
(19-06-2018, 13:13)Flair Wrote: Dus als Pinkpop 2019 3 grote headliners heeft weer 70.000 man per dag.

Pinkpop 2019 is 4 dagen en ga er maar vanuit dat er weer 70.000 man staan, want het programma schijnt echt om je vingers bij af te likken zijn.
#53
Ja, volgens diezelfde bron genaamd Smeets waarover we het net hebben dat ie misschien moet stoppen met praten qua leugens en onhandigheid. Had hij zelfs niet gezegd dat er 72.000 man aanwezig waren op de vrijdag, wat alsnog een overtreding zou zijn?
#54
Even terug over de bewuste straat.

Hetgeen Eddiebas zegt is waar. Deze straat is het gehele weekend open geweest. Vanaf de rotonde van de nieuwe ringweg tot aan de rotonde waar je naar Mondo Verde (links) en Cranenbroeck (rechts) kan gaan. Waar Smeets het over heeft is dat de straten rondom het terrein ook rond de klok van 4:00 uur moeten worden vrijgegeven. Deze zijn vanaf donderdag afgesloten door containers en worden dus op de laatste dag weer weggesleept, zodat de bewoners weer gewoon gebruik kunnen maken van de wegen. De bedrijven rondom Pinkpop zijn dit jaar niet gecompenseerd voor inkomsten derving en Cranenbroeck was vrijdag "gewoon" open heb ik begrepen.
#55
(19-06-2018, 14:02)pudpong3 Wrote:
(19-06-2018, 13:13)Flair Wrote: Dus als Pinkpop 2019 3 grote headliners heeft weer 70.000 man per dag.

Pinkpop 2019 is 4 dagen en ga er maar vanuit dat er weer 70.000 man staan, want het programma schijnt echt om je vingers bij af te likken zijn.


Vingers af te likken? Door 3 of 4 headliners te boeken en de rest opvullen met 'op andere plekken gratis braderie acts'? Wil het eerst wel ns zien.

Of aflikken in de zin van: shit, weer curry dat van mn broodje langs mm vingers loopt?
#56
(19-06-2018, 14:53)Wailer Wrote:
(19-06-2018, 14:02)pudpong3 Wrote:
(19-06-2018, 13:13)Flair Wrote: Dus als Pinkpop 2019 3 grote headliners heeft weer 70.000 man per dag.

Pinkpop 2019 is 4 dagen en ga er maar vanuit dat er weer 70.000 man staan, want het programma schijnt echt om je vingers bij af te likken zijn.


Vingers af te likken? Door 3 of 4 headliners te boeken en de rest opvullen met 'op andere plekken gratis braderie acts'? Wil het eerst wel ns zien.

Of aflikken in de zin van: shit, weer curry dat van mn broodje langs mm vingers loopt?

Als Ronnie Flex komt dan is het sowieso goed #3voor12.
#57
Famke Louise op #PP2019. Calling it.
#58
Golden Earring en Rowwen Heze komen sowieso (zie slotinterview), maar verder zie ik niks speciaals komen omdat Pinkpop 50 jaar is. The Police gaat echt niet komen, en aan Fleetwood Mac zou ik mijn geld niet uitgeven met het huidige publiek, die waarderen dat toch niet. Ik zou Beyonce een dik aanbod doen, dan heb je pas echt een dik spektakel en iets anders dan weer Muse of Coldplay. En een dance-afsluiter, geen idee wat, maar weer eens wat anders met een dikke show.

En wat Wailer zegt, ze teren al jaren op de headliners, en de breedte is het helemaal niks. Geen wonder dat Dagblad De Limburger ook kritiek uitte en het al 'Pinkpop-ranja' noemde.
#59
(19-06-2018, 14:56)hythloth Wrote: Famke Louise op #PP2019. Calling it.

Viel me vies tegen dat ze niet bij Ronnie het podium opkwam. Daarvoor kwam ik eigenlijk voor, Maan, Lil Kleine, Mr. Polska lieten het ook allemaal afweten.

Gelukkig deed hij wel die BLØF cover... man wat een drama was dat. En continu roepen "niet pesten",  "ga naar school", "laten we een feestje bouwen", "we maken een moshpit"... ik voelde op dat moment echt even oud, terwijl ik toch echt maar 29 lentes jong ben.
#60
(19-06-2018, 14:56)hythloth Wrote: Famke Louise op #PP2019. Calling it.

dat staat op crammerock binnen 2 maand, is dat eigenlijk wat?
#61
(19-06-2018, 15:10)reaper Wrote:
(19-06-2018, 14:56)hythloth Wrote: Famke Louise op #PP2019. Calling it.

dat staat op crammerock binnen 2 maand, is dat eigenlijk wat?

het is zeker iets. een ervaring voor alle zintuigen.
#62
(19-06-2018, 15:10)reaper Wrote:
(19-06-2018, 14:56)hythloth Wrote: Famke Louise op #PP2019. Calling it.

dat staat op crammerock binnen 2 maand, is dat eigenlijk wat?

Ze is voor Nederland wat DJ YOLOTANKER is voor België.
#63
(19-06-2018, 15:27)hythloth Wrote:
(19-06-2018, 15:10)reaper Wrote:
(19-06-2018, 14:56)hythloth Wrote: Famke Louise op #PP2019. Calling it.

dat staat op crammerock binnen 2 maand, is dat eigenlijk wat?

Ze is voor Nederland wat DJ YOLOTANKER is voor België.

nou, op 1 week tijd die 2 gaan zien, lijkt me wel een ervaring om die te zien dan.
#zininrockbottom?
#64
Iedereen blijkt ook de enorme prijsstijging te vergeten van zowel tickets als munten.
#65
Dan drink je er 11 ipv 12.
#66
(19-06-2018, 18:08)Kreuz Wrote: Iedereen blijkt ook de enorme prijsstijging te vergeten van zowel tickets als munten.

De prijsstijging was 25 euro voor een weekendticket.
Dat was nog altijd 76,66 euro (inclusief camping) per dag, dat valt nog mee. Zeker als je ook nog daarbij een concert van Pearl Jam, Foo Fighters en Bruno Mars voor.
De prijsstijging van de bon naar munten was 21 cent per munt.
Met de circa 60 munten die ik afgelopen weekend heb uitgegeven is dat maar 12 euro verschil.
Het hele weekend was voor mij dus 37 euro duurder dan afgelopen jaar.
12 euro per dag duurder, daar lig ik echt niet wakker van.
Het eten en drinken deed ik er ook niet minder om.

Qua omvang van het evenement, geloof ik dat het nog niet eens overdreven duur is.
#67
Ik vind een jaar later 37 euro meer betalen voor praktisch hetzelfde best wel fors eigenlijk.
#68
Waren er ook vergelijkbare prijsstijgingen in voorgaande jaren? Want dan kan je er een leuk grafiekje van maken.
#69
(19-06-2018, 19:22)F-JЩ Wrote: Ik vind een jaar later 37 euro meer betalen voor praktisch hetzelfde best wel fors eigenlijk.

Een verhoging van 10 procent.
De consumpties zijn al 10 jaar niet meer verhoogd. Dan is 21 cent per munt géén grote schok.
De ticketprijs is een ander verhaal, meer dan een verdubbeling in 10 jaar. Maar dan nog moet je kijken naar de hoofdacts die je er voor krijgt anno 2018. Dan nog is de prijs acceptabel voor het soort evenement en de omvang er van.
Overigens, of de prijs van zo'n omvang evenement acceptabel is staat los van wat de mening is over de namen op het affiche. Als je meer dan de helft van de grootste 12 namen op dit affiche niets vind, dan ga je geen kaartje kopen den ik. Dat bedoel ik dan ook met die gemiddeld 76,66 euro per dag voor een weekendkaart overhebben voor de hoofdacts.

Naar mijn idee, 37 euro over "praktisch hetzelfde", ja dat valt mee.
#70
Jason Mraz en Lady Gaga.
En ik word daar niet bepaald blij van Undecided
#71
Waar komen die vandaan?
#72
Lady Gaga is een prima boeking toch?
#73
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Gaga naar Pinkpop komt, staat op 8 en 9 juni ook al in Las Vegas in het kader van haar residency aldaar.
#74
Lady Gaga en Jason Mraz op een dagje lijkt me best lachen idd.

Maar goed her zal wel niet.
#75
Deze discussie kan beter hier verder gaan.

Ik vond het idee al belachelijk, maar blijkbaar gaat het echt gebeuren: https://www.billboard.com/articles/colum...tour-dates

Dikke LOL als PP dit boekt.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)