Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fijne downloads!
#51
(01-04-2018, 16:05)Fenderboy Wrote: Dat viel niet bepaald mee en met 20 tot 50 kbs kon je gerust ondertussen even wat anders gaan doen

Als de downloadsnelheden dit overschrijden ga ik meestal onder het genot van een bak popcorn en een koud biertje toekijken naar een voortbewegend balkje.
Reply
#52
(06-04-2018, 13:01)Max Wrote:
(01-04-2018, 16:05)Fenderboy Wrote: Dat viel niet bepaald mee en met 20 tot 50 kbs kon je gerust ondertussen even wat anders gaan doen

Als de downloadsnelheden dit overschrijden ga ik meestal onder het genot van een bak popcorn en een koud biertje toekijken naar een voortbewegend balkje.

Wel een relaxte manier van de blik op oneindig, verstand op nul!
Reply
#53
(06-04-2018, 18:34)Fenderboy Wrote:
(06-04-2018, 13:01)Max Wrote:
(01-04-2018, 16:05)Fenderboy Wrote: Dat viel niet bepaald mee en met 20 tot 50 kbs kon je gerust ondertussen even wat anders gaan doen

Als de downloadsnelheden dit overschrijden ga ik meestal onder het genot van een bak popcorn en een koud biertje toekijken naar een voortbewegend balkje.

Wel een relaxte manier van de blik op oneindig, verstand op nul!

Jij denkt wellicht dat ik een grapje maak. Getting there is half the fun Fender!
Reply
#54
Ik ben serieus ook ooit zo happy geweest. Stel je voor... The Godfather. 3 delen van ruim 3 en half uur in anderhalve dag destijds.
Alleen ging ik naar de super tussendoor en moest ik in het weekend gewoon voetballen en op visite.
De pc-kast draaide gewoon verder.
Reply
#55
(06-04-2018, 21:53)Melliw Naj Wrote: Geboorte van je kinderen was geen mooiere/blijeren moment?

Een bevalling is echt veel goorder om te aanschouwen dan een mooi klinisch laadbalkje.
Reply
#56
(07-04-2018, 17:16)Max Wrote:
(06-04-2018, 21:53)Melliw Naj Wrote: Geboorte van je kinderen was geen mooiere/blijeren moment?

Een bevalling is echt veel goorder om te aanschouwen dan een mooi klinisch laadbalkje.

+3
Reply
#57
(06-04-2018, 21:53)Melliw Naj Wrote: Geboorte van je kinderen was geen mooiere/blijeren moment?

Dat waren uploads.
Reply
#58
De laatste episode van The Looming Tower gedownload.
Bijbehorende ondertiteling van de NL server welke ik mee kan streamen is inmiddels bij deel 3.
De verhaallijn gaat zo nu en dan tamelijk snel en dan met de diverse historische flashbacks erbij mis je soms termen.
Ik heb dus nog even geduld met 't verder kijken.
Reply
#59
En gaf het mooie weer deze downloadervaring ook een iets andere twist?
Reply
#60
Bij een zweterige download denk ik in elk geval zeker aan een opdoemende toren...
Reply
#61
Het gebeurde tussendoor op de achtergrond, terwijl ik 't gras maaide en de struiken in de tuin heb gesnoeid.
Bij binnenkomst alles in kannen kruiken...
Reply
#62
Gisterenavond weer 2 delen van Yellowstone binnen en Deafheaven - Ordinary Corrupt Human Love!
Reply
#63
Een minder fijne download. Ransomsoftware als extraatje plus een onherstelbaar beschadigd windows 10 Sad
Gelukkig heb ik 't nog redelijk simpel weten op te lossen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)