Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tool
#76
Dielie Wrote:Keenan wordt blijkbaar weer pappa: http://Instagram.com/p/iVFCoVKKA7/
Beloofd niet veel goeds voor Tool komend jaar behalve zoetsappige teksten voor het nieuwe album.

Ja, want daar staat Ænima echt vól mee.
#77
Was dat niet een beetje een "ongelukje" in die tijd?

Qua teksten werd 10000 days al een stap achteruit. Ik wil niet te pessimistisch doen, maar volgens mij is Keenan geen Reznor en zelfs bij die laatste zie je dat enige afgevijlde kantjes met de leeftijd onvermijdelijk worden.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen "hors categorie" zoals een Thurston Moore of zo.
#78
Volgens mij is dit kind ook een ongelukje. Op je 49e nog vader worden snap ik niet zo.
#79
Tja, dat soort typen blijven wel wat langer jong dan de gemiddelde medemens.
#80
Uplift Wrote:Tja, dat soort typen blijven wel wat langer jong dan de gemiddelde medemens.

Denken dat ze langer jong blijven.
#81
Nee. Echt wel jonger blijven. Niet dagdagelijks naar je werk hoeven te ploeteren helpt.
#82
Quote:This morning a Oregon radio station revealed that there would be a Tool date at the Matthew Knight Arena in Eugene on the 9th of March. Another source has suggested that this is legit and that further dates (at least in California and Washington) should be announced soon. Dates will all be before the Mexican shows. No word on how extensive this tour will be, but my guess is it’ll be a short West Coast one rather than a full blown tour.
#83
This month's newsletter is a work in progress... so please keep checking back. As it concerns TOOL SHOWS and related info - such as VIP PACKAGES that will be offered with tickets - it will be UPDATED accordingly. Also please keep in mind that tour dates are always subject to change.

THE FOLLOWING TOOL SHOWS HAVE BEEN CONFIRMED, WITH TICKETS GOING ON SALE ON SATURDAY, JANUARY 25, 2014

- Tuesday, March 4: Spokane, WA @ Spokane Arena
- Thursday, March 6: Portland, OR @ MODA CENTER
- Friday, March 7: Eugene, OR @ Matthew Knight Arena
- Sunday, March 9: Reno, NV @ Reno Event Center
- Tuesday, March 11: San Francisco, CA @ Bill Graham Civic
#84
Quote: - Friday, March 14: Fresno, CA @ Selland Arena
- Saturday, March 15: Las Vegas, NV @ Planet Hollywood
- Sunday, March 16: San Diego, CA @ Valley View Arena
- Monday, March 24: Austin, TX @ Cedar Park Center
- Tuesday, March 25: Houston, TX @ Toyota Center
- Thursday, March 27: Phoenix, AZ @ US Airways Center
#85
Failure gaat mee.

Die combinatie mogen ze best doorzetten naar Europa.
#86
Ik gok pas 2015 voor Europa. Eerst maar eens een goed nieuw album en nieuwe live-show, anders hoeft t niet. De shows die ze nu gaan doen is gewoon voor geld. I
#87
Ergens halverwege dit jaar wordt Maynard weer pappa, daarna oogst. Die gaan dit jaar echt niet de plas oversteken.
#88
Weinig verrassend, geen nieuwe nummers.
http://www.setlist.fm/setlist/tool/2014/...29462.html
Ook al is het geen verassende setlist, ik zou er graag eens bij zijn...
#89
een VIP-soundcheck? Wat is dat nu weer? Eerst dikbetalende vips binnen laten voor 3 nummers en dan het klootjesvolk de zaal in?
#90
En hebben mensen echt 12 minuten moeten wachten met draaiorgelmuziek op de achtergrond?
#91
Nooit gedacht dat Tool zich zou bezighouden met een VIP-soundcheck.
#92
BigBird Wrote:een VIP-soundcheck? Wat is dat nu weer? Eerst dikbetalende vips binnen laten voor 3 nummers en dan het klootjesvolk de zaal in?

Wordt wel vaker gedaan (bedoel dan niet specifiek Tool). Meestal mag je dan voor de soundcheck de zaal al in om dit mee te maken. Vaak gecombineerd met een 'M&G'. Ik zie er de meerwaarde niet van in.
#93
5 nummers van Ænima (3 van 10,000 Days en 2 van Lateralus), flink de nadruk op hun beste album, zeker ook de 3 slotnummers van dat album.
#94
Dat is niet hun beste album.
#95
Uplift Wrote:Dat is niet hun beste album.

Muziektechnisch gezien zijn ze nadien zeker gegroeid, maar kwa emotie heb ik veel meer met de nummers van Ænima.
#96
Qua emotie moet je bij Undertow zijn. Vocaal gezien de beste harde plaat uit de geschiedenis.
#97
Dielie Wrote:Weinig verrassend, geen nieuwe nummers.
http://www.setlist.fm/setlist/tool/2014/...29462.html
Ook al is het geen verassende setlist, ik zou er graag eens bij zijn...

Die King Crimson cover is wel nieuw. Er was geloof ik bij de vorige tour al sprake van dat ze die zouden doen, maar dat ging nooit door.
#98
Hoop dat TOOL bij hun volgende tour die verontrustende filmpjes eens wijzigen. Wat zorgt dat voor een bad trip zeg.
#99
Tool eindelijk klaar met zesde album?: http://enola.be/muziek/nieuws/23251:tool...esde-album
Volgens CraveOnline in ieder geval wel:

Quote:At a pre-show VIP meet & greet in Portland, OR on Thursday afternoon on the band's current tour, guitarist Adam Jones confirmed to our exclusive source that the alien-prog rock maestros' new album is "100% done" and should arrive later this year. Aside from a mention of different time signatures than their previous work, there is no other information to report at the moment. The confirmation is certainly enough to get pulses racing, however.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)