Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tool
Kan toch niet meer dit. Wat hebben die eigenlijk tegen Europa.
dan pas naar Europa in 2021??
of nog laat dit jaar?
zalen in sep/okt/nov


dromen over aug, en dan Lowlands/pukkelpop, lijkt me niet echt een optie.
Ik gok dat ze in het najaar meer Amerikaanse locaties aandoen zoals in New England (die nu wordt overgeslagen en waar nog steeds gigantische vraag is naar de band), waarop ze in Januari 2021 naar Europa komen zoals het eerdere gerucht verklaarde.
Ik hoorde 2021 ja, dat was hier toch ook al gepost?

Wat betreft de Canadese venues: Montreal is dikke tip voor de dickmovegangers, maar Bell Centre is geluidtechnisch niet ideaal voor concerten.
Dat zal geen probleem zijn gezien het speciale geluidsysteem waar de band mee tourt.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Tijdje geleden ergens gelezen dat Danny weer vader wordt, dat zal wel de oorzaak zijn dat ze in Amerika blijven, want maart-april lag alles vast voor Europa en is afgeblazen voor het naar buiten bekend is gemaakt. Hetiswaar heeft dit meen ik ook al aangegeven hier, en ik heb ook vernomen dat het verschoven is naar het najaar. Dus we moeten nog geduld hebben.
Ticket voor Baltimore in de pocket. Zit ook te denken aan Charlottesville als optie, om te garanderen dat 7empest voorbij komt.

Opvallend genoeg zijn er nog een hele hoop kaarten beschikbaar voor de nieuwe datums. Misschien niet het beste idee om zo de markt te verzadigen.
https://www.theguardian.com/world/2020/m...land-arena
Langzaam is nu toch 70% van de setlist Fear Inoculum materiaal geworden. Vooral als je kijkt naar de lengte van de nummers.
Even voor de afleiding; magisch wat die man zit te doen:
[+] 3 users say Thank You to Dielie for this post
Wow wat een goed geluid en scherpe opname zeg!! Heel erg tof!!


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)