Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Albums van 2013 die het vermelden waard zijn
#51
Ik heb toen gekozen voor een dag Dour om daar een boel oude hip hop grootheden te gaan bekijken.
Terwijl ik gratis naar D'Angelo kon. Niet bepaald een periode in mijn leven waarin goeie keuzes gemaakt werden Smile

OT: Suuns mag er onder voorbehoud bij. Ben nog niet overtuigd, maar dat de plaat heel wat lagen bevat, is alvast een zekerheid.
#52
Uplift Wrote:OT: Suuns mag er onder voorbehoud bij. Ben nog niet overtuigd, maar dat de plaat heel wat lagen bevat, is alvast een zekerheid.

Hier hetzelfde idee. Ben erg nieuwsgierig naar hoe het door oortjes gaat klinken Smile
#53
Wel constant het gevoel dat ik naar een Liars plaat aan het luisteren ben
#54
Liars meets Clinic

Maar zeker sterk album.
#55
AMOK mag er ook wel bij.
#56
Ik wou het net zeggen.
#57
John Grant - Pale Green Ghosts
#58
Enzo Wrote:John Grant - Pale Green Ghosts
Aparte plaat wel. Ik had iets in de lijn van The Czars verwacht, maar dit is veel meer elektronisch.
#59
Kan de nieuwe Depêche Mode zeer waarderen, heeft me ver de streep getrokken om vrijdag een kaartje te gaan kopen voor de ZiggoDome.
#60
Uplift Wrote:Ik heb toen gekozen voor een dag Dour om daar een boel oude hip hop grootheden te gaan bekijken.
Terwijl ik gratis naar D'Angelo kon. Niet bepaald een periode in mijn leven waarin goeie keuzes gemaakt werden Smile

OT: Suuns mag er onder voorbehoud bij. Ben nog niet overtuigd, maar dat de plaat heel wat lagen bevat, is alvast een zekerheid.

Suuns wordt met de luisterbeurt beter. Eén van de betere albums van dit jaar tot op heden.
#61
Mijn conclusie is dat het een plaat is die vooral op de live-ervaring gericht is. Ik verkies vooralsnog Zeroes, maar Suuns is in elk geval een blijvertje.
#62
Bijna een kwartaal om en toch aardige wat goede tot uitstekende albums uitgekomen. Vetgedrukt de albums die tot op heden de meeste indruk maakte.

Nick Cave And The Bad Seeds - Push The Sky Away
Atoms For Peace - AMOK
Eels - Wonderful Glorious
Suuns - Images Du Futur
I Am Kloot - Let It All In

My Bloody Valentine - M B V
Unknown Mortal Orchestra - II
Low - The Invisible Way
Yo La Tengo - Fade
Villagers - {Awayland}
Foals - Holy Fire
Daughter - If You Leave
Phosphorescent - Muchacho
#63
Die nieuwe CocoRosie is echt wel goed.
#64
My Bloody Valentine hoort er uiteraard ook bij.
#65
Kurt.
Vile.

Tjonge, wat een output heeft die de laatste paar jaren gehad.

The Knife is ook 'het vermelden waard', maar ik blijf erbij dat het grotendeels een foutgelopen experiment is.

Bonobo sowieso ook. En Doppelgangaz
#66
Vind Bonobo tegen vallen.
#67
+

The Strokes
James Blake
#68
Of je hem nou goed vind of niet: The Knife heeft toch wel de plaat van 2013 gemaakt. Nooit zoveel verwarring en verschillende meningen gehoord binnen het zelfde kamp.

+

- James Blake
- Phosphorescent
#69
Bonobo valt mij ook tegen.

Deerhunter daarentegen.
#70
Kurt Vile sowieso.
Waarschijnlijk DJ Koze ook, ga ik nog een paar keer luisteren, maar bevalt erg goed.
Deerhunter ga ik vanavond luisteren.

Sterk jaar tot nu toe.
#71
http://www.o-pen.nl/school-slaat-creativ...en-slagen/
#72
BigBird Wrote:http://www.o-pen.nl/school-slaat-creativ...en-slagen/

Heerlijke plaat idd!
#73
CocoRosie (Tales of a Grass Widow) krijgt hier te weinig liefde. Hun sterkste plaat sinds Noah's Ark uit 2005.
#74
Eens even door het lijstje van platen uit 2013 gegaan die ik beluisterd heb, en de volgende vind ik tot nu toe de sterkste (met een slag onder de arm dat ik nog veel platen diepgaander moet beluisteren die dit lijstje niet haalden)

Alfabetisch:

A$AP Rocky - LONGLIVEA$AP
Autre Ne VEut - Anxiety
Bonobo - The North Borders
Christopher Owens - Lysandre
CocoRosie - Tales of a Grass Widow
Ducktails - The Flower Lane
The Haxan Cloak - Excavation
Jim James - Regions of Light and Sound of God
Kurt Vile - Waking on a Pretty Daze
Steak Number Eight- The Hutch
The Strokes - Comedown Machine

voor voorlopige favoriet zal het gaan tussen CocoRosie, Autre Ne Veut, Jim James en (ja echt) the Strokes.
#75
Je bent een mysterie, Eraser.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)