Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 2.8 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belgisch voetbal
#76
Willie Wrote:Maar inderdaad, het heeft geen zin meer om 10+ punten voor te staan, dat zie je bij ons ook in het hockey, als je je als eerste plaatst heb je bij een knock-out voordeel van een "zwakkere" tegenstander, maar of je nu eerste wordt met 1 of 30 punten verschil, dat maakt niet uit. Maar hoe is dat een argument?

Voor de mensen die erover beslissen is dat natuurlijk geen argument, voor de supporters des te meer. Het Belgische voetbal is nu al veel te vaak erbarmelijk, ploegen die op safe gaan spelen tijdens de gewone competitie gaat dat enkel erger maken. Maar goed, je zal zelfs de topploegen niet tot dat systeem kunnen overtuigen.

Ik ben benieuwd of Houben morgen nog steeds hetzelfde denkt over de play-offs. Standard heeft het volledige seizoen wisselvallig gespeeld, maar lijkt (voorlopig) op weg naar een CL-plaats...
#77
Proper gespeeld gisteren, hopelijk vertrokken voor een reeks.
#78
Waarschijnlijk weg naar het kampioenschap. En terecht natuurlijk, wie anders zou het verdienen om kampioen te spelen?

Vanavond Club thuis tegen Waregem. Overwinning is best nodig, dan kunnen we nog voor die tweede plek gaan.
#79
brugge, belachelijk zeg Smile
#80
Én rampzalig. Zulte-Waregem heeft ons hé-le-maal weggespeeld. Geen greintje enthousiasme, inzet, grinta en wat nog allemaal. Misschien is het beter dat we eens een jaar géén europees halen, komen ze misschien met hun voetjes terug op de grond terecht. En maar de overgangsjaren opstapelen.
#81
En Club doet terug mee voor de 3e plek. Wat een vreemd team hebben we toch.
#82
Zulte Waregem.
#83
weer zo een post waarvan niemand weet waarover t gaat ,behalve als je het al weet,en dan is deze post ook niet interessant.
#84
Quod erat demonstrandum.

Had ik 'Anderlecht' gezet, dan wist iedereen wel dat het wat te maken zou hebben met de opmerkelijke prestatie van die ploeg, niet? Wink
#85
Stel je voor. Zulte-Waregem vs. Barcelona. Aan de Gaverbeek.
#86
Ik kan dan nog gratis tickets krijgen, lol.
Nooit gedacht dat Belgisch voetbal me zou interesseren.
#87
Van den Brom is een uitstekende trainer, maar nu toont hij toch wel dat hij echt niet met de druk kan omgaan
#88
ik zie dat cercle van beerschot gewonnen heeft en de stand is nu 9 p voor cercle en 6 voor beerschot.
er staat nog 1 wedstrijd op het programma,maar die wordt niet meer gespeeld omdat de beslissing al gevallen is,
Maar als beerschot die wint komen ze toch gelijk in punten!?
Op grond waarvan is de beslissing dan al gevallen?
#89
Behalve het feit dat Beerschot geen licentie krijgt en als Antwerpse club ook terecht komt in de divisie waar het thuis hoort, zijn de onderlinge resultaten hier denk ik van tel.
#90
Beerschot begon met 3 punten bonus omdat het als voorlaatste eindigde. Dus zelfs als ze beiden met 9 punten zouden eindigen, heeft Cercle nog steeds meer matchen gewonnen.
#91
thanx
en de winnaar van play off 2 (winnaar van a tegen b) speelt tegen de nr 4 van play off 1 om een EL ticket,klopt dat?
#92
Jep. Behalve als Genk eerste of tweede wordt én de bekerfinale wint. Dan wordt dat de winnaar van play off 2 tegen de vijfde uit play off 1.
#93
Aron Wrote:Jep. Behalve als Genk eerste of tweede wordt én de bekerfinale wint. Dan wordt dat de winnaar van play off 2 tegen de vijfde uit play off 1.

volgens mij speelt de 5e tegen winnaar play off 2 als genk net niet 1e of 2e wint, maar wel de beker wint.
#94
moioww Wrote:
Aron Wrote:Jep. Behalve als Genk eerste of tweede wordt én de bekerfinale wint. Dan wordt dat de winnaar van play off 2 tegen de vijfde uit play off 1.

volgens mij speelt de 5e tegen winnaar play off 2 als genk net niet 1e of 2e wint, maar wel de beker wint.
Ik heb tegenwoordig geen enkel idee meer, dus je kan best correct zijn.
#95
het enige wat eer dringend moet gebeuren is dat Van den Brom terug zijn team laat voetballen
#96
dennis van wijk gaat weg bij antwerp...

grootste kandidaat om op te volgen is Bob Peeters
#97
reaper Wrote:dennis van wijk gaat weg bij antwerp...

grootste kandidaat om op te volgen is Bob Peeters

en voila, vandaag is het zover!
Dennis van wijk is weg
#98
dit kan echt niet meer
#99
Eraser Wrote:dit kan echt niet meer

stel je voor dat Zulte straks wint. 4 punten-kloof...
hopen op standardoverwinning vandaag, en dan volgende week match van laatste kans tegen Standard


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)