Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radiohead
#1
Nog maar een paar dagen!
#2
Ik ga in Antwerpen, veel zin in
#3
heb er zin in!! Heb enkel Thom Yorke een keer solo gezien (Tibetan Freedom Concert) maar altijd Radiohead gemist!
#4
Heb er ook enorm veel zin in. Wel lame dat de laatste trein naar Zwolle gewoon al om 22.58 vertrekt. Iemand die toevallig nog met de auto die kant op moet Smile ?
#5
Afgelopen maandag in London al geweest. Briljante show!
#6
Ga maandag naar Keulen ivm snelle uitverkopen in NL... mag ik dan ook hier posten? ;-)
#7
Uiteraard!
#8
Robin Wrote:Ga maandag naar Keulen ivm snelle uitverkopen in NL... mag ik dan ook hier posten? ;-)
5 euro
#9
Mooi voorutizicht! Tweede keer dat ik ze live mag aanschouwen, na Coachella dit jaar Smile

Recente setlisten beloven veel goeds! http://www.setlist.fm/setlists/radiohead-bd6bd12.html
#10
Gunnar Wrote:Mooi voorutizicht! Tweede keer dat ik ze live mag aanschouwen, na Coachella dit jaar Smile

Recente setlisten beloven veel goeds! http://www.setlist.fm/setlists/radiohead-bd6bd12.html

ah, Videotape op de setlist. Speciaal voor Halo
#11
EINDELIJK. Na heel het de 2008 tour gemist te hebben omdat ik in 't buitenland zat. Nu zondag eindelijk.
#12
Ik ga in Antwerpen. Wordt de eerste keer Radiohead voor mij. Super veel zin in Big Grin
#13
Soort van afterparty: Caribou draait als Daphni in de Trouw zondag: http://www.trouwamsterdam.nl/nl/programm...aphni/411/ Volgens mij duurt t tot 3 uur.
#14
Ik doen Ziggo Dome en Keulen. Voor die tweede heb ik staanplaatsen.
#15
halfempty/full Wrote:Soort van afterparty: Caribou draait als Daphni in de Trouw zondag: http://www.trouwamsterdam.nl/nl/programm...aphni/411/ Volgens mij duurt t tot 3 uur.

Hoe groot zou die kans kunnen zijn dat Thom Yorke ook nog langs komt? Staan wel de volgende dag al in Keulen...
#16
Nihil, inderdaad omwille van Keulen.
En Yorke heeft bij mijn weten nog maar enkel in L.A. gedraaid, waar hij soms vertoeft tussen tournees in.
#17
Deze week nog op de afterparty van/in Londen Wink
#18
Uplift Wrote:Nihil, inderdaad omwille van Keulen.
En Yorke heeft bij mijn weten nog maar enkel in L.A. gedraaid, waar hij soms vertoeft tussen tournees in.

Caribou staat toch ook in Keulen in t voorprograma? En Keulen is maar iets van 3 uur reiden vanaf Amsterdam.
Maar Caribou draaide vorige week ook in Londen, toen was Thom er ook niet bij.
#19
Oke make up your mind. F-JD zegt van wel Halfempty/full van niet. Nu vind ik jullie beide altijd zeer geloofwaardig maar vraag me serieus af of ik het er op moet gaan wagen. Zou wel heel tof zijn om Thom te zien draaien. Smile
#20
Wie staat eigenlijk in voorprogramma?

Moet alleen nog even auto regelen voor Antwerpen, hoop dat dat lukt anders heb ik probleem
#21
Caribou.
#22
Loov Wrote:Oke make up your mind. F-JD zegt van wel Halfempty/full van niet. Nu vind ik jullie beide altijd zeer geloofwaardig maar vraag me serieus af of ik het er op moet gaan wagen. Zou wel heel tof zijn om Thom te zien draaien. Smile

NME schreef:

Quote:The aftershow party was held at Cable in London Bridge. Visuals from trees and forests from the 'King of Limbs' artwork were projected against the brick walls (PS I've been to the actual King of Limbs tree and it's well worth a trip). Heston Blumenthal and Toni Collette rubbed shoulders with Aaron Paul from Breaking Bad and James Blake. Illum Sphere played some top tunes before Caribou, Four Tet and Thom Yorke took to the decks. It was a small do and the band circulated comfortably.

Er was ook een fotootje ergens, maar die kan ik even niet terugvinden ;-)

Ik geloof er trouwens niet in dat Thom daar komt draaien op een betaald event.
#23
The Cable. Ow my god. Ben daar afgelopen zomer nog geweest. Ben wel benieuwd naar die foto als je die nog ergens kan vinden.
#24
Geen foto van The Cable, maar hier in Parijs dan:

[Image: proxy.jpg?t=FQQVBBhMaHR0cDovL2Rpc3RpbGxl...DsFCIdq8yA]
#25
Dat was dus gister of eergister?


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)