Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arctic Monkeys
#51
Helaas misgegrepen, wat een klote site zeg. Normaal nooit problemen met kaarten kopen via Belgische sites, maar deze lukte niet.
Nu is het ook echt uitverkocht!
Reply
#52
Tickets binnen. Normaal wat overschot...

En idd. Wat een klotesite. Snap niet dat Live Nation dat niet via Teleticketservice laat gaan. Dan was het binnen de 5 minuten uitverkocht maar had iedereen wel tickets.
Reply
#53
ik denk, schiet me nog niet af, dat ik er 3 teveel heb...
Reply
#54
normaal gezien nog niet uitverkocht, check het nog eens...
Reply
#55
jimmy Wrote:normaal gezien nog niet uitverkocht, check het nog eens...

jawel uitverkocht. Spotpaleis hadden ze kunnen vullen.

Ze staan 2 dagen eerder in Parijs, dus volgen meer data. Benieuwd of ze nog naar Nederland komen en waar ze dan staan.
Reply
#56
BigBird Wrote:
jimmy Wrote:normaal gezien nog niet uitverkocht, check het nog eens...

jawel uitverkocht. Spotpaleis hadden ze kunnen vullen.

Ze staan 2 dagen eerder in Parijs, dus volgen meer data. Benieuwd of ze nog naar Nederland komen en waar ze dan staan.

ofwel loopt mijn pc achter maar ik kom nog steeds op de pagina uit om tickets te bestellen hoor!

edit: http://www.sherpa.be/nlBE/Muziek/Pop-Roc...c-Monkeys/ de functie tickets bestellen gaat nog perfect
Reply
#57
iemand anders niet met een kaartlezer moeten werken als je visa ingaf.?
Reply
#58
gewoon een pagina met daarop je basketID en je betalingsinformatie, maar geen mail, kan da?
Reply
#59
dat kan. nu niet mail gehad.
Reply
#60
moioww Wrote:gewoon een pagina met daarop je basketID en je betalingsinformatie, maar geen mail, kan da?

Jep, ik had dat eerst, en de mail net met een half uurtje vertraging gekregen.
Reply
#61
mail ook gehad. oké dus 3 tickets teveel bij mij :-). als iemand ze nodig heeft
Reply
#62
Benieuwd of Bigbird er nu al heeft Big Grin?
Reply
#63
Ben er ook bij, vriend van mij had maar liefst 5 pogingen gedaan, en jawel, 5 x 2 kaarten binnen. Ook na vele omwegen pas bevestiging.
Reply
#64
ik kan nog bestellen
Reply
#65
Eraser Wrote:ik kan nog bestellen

dat is inderdaad het ironische aan al de problemen deze morgen: het is niet uitverkocht
Reply
#66
Nu uitverkocht en wachtlijst. Zullen wel heel veel tickets weer vrijkomen, zo o.m. 5 van mij.
Reply
#67
krijg je eigenlijk een mail met bevestiging van betaling?
Reply
#68
Nieuwe nummer live gespeeld, Do I Wanna Know

Neigt naar het werk van Humbug, prima!
Reply
#69
Studio-versie van 'Do I Wanna Know', de eerste single van het volgende album hoogstwaarschijnlijk:
http://pitchfork.com/news/51224-listen-n...anna-know/
Reply
#70
Aanstekelijk nummer, beetje 'r u mine achtig'. Volgens mij openen ze met dit nummer komende vrijdag.
Reply
#71
Blijf een zwak houden voor die band. Ook dat andere nieuwe nummer - Mad Sounds - bevalt me wel.
Reply
#72
Is de verwachting dat ze na het weekend een concert in de Ziggo Dome aan gaan kondigen?
Reply
#73
rv88 Wrote:Is de verwachting dat ze na het weekend een concert in de Ziggo Dome aan gaan kondigen?
Ziggo Dome? Naar hun toerschema te zien zal het eerder HMH zijn. Een Vorst of Zenith is geen Sportpaleis of Bercy, en dus volgens mij ook geen Ziggo Dome.

Al kan ik er compleet naast zitten, aangezien alles tegenwoordig in de Ziggo Dome staat.
Reply
#74
Do I Wanna Know? is heerlijk. Maar ja, ik ben dan ook best een fanboy als het op AM aankomt Tongue
Reply
#75
Nieuwe album, AM, op 9 september uit.

http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/71025
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)