Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pearl Jam
#51
Halo 2.0 Wrote:van het album ten zijn dat toch wel de drie nummers die je strot uit komen..black zo afentoe, oke
mijn idesle setlist van PJ heeft nou net geen black,alive en jeremy.
Reply
#52
Black wel, prachtnummer.

Maar bij mij zouden onder ander I am mine, Corduroy, Elderly women, Nothingman, Better man, Spin the black circle zeker hoger staan dan die andere 2.

Ben geen grote kenner dus met obscuriteit heb ik bij Pearl jam niet zo veel, naast dat veel van die minder bekende nummers ook gewoon minder zijn.
Reply
#53
Willie Wrote:Black is na Even flow en Alive het meest gespeelde nummer, logischerwijs zullen Alive en Black wel vaker samen op de setlist hebben gestaan. En nee, Black is niet alleen in de beginjaren veel gespeeld.

Het is mij inmiddels gelukt om Pearl Jam 4x live te zien, zonder dat ik ze ooit Black heb zien spelen. Wel jammer. Maar was de band niet ook van mening dat Black helemaal niet geschikt was om live te spelen? Heb Vedder daar geloof ik in een documentaire o.i.d. ooit iets over horen zeggen. Zal het eens opzoeken..
Reply
#54
Camiel46 Wrote:
Willie Wrote:Black is na Even flow en Alive het meest gespeelde nummer, logischerwijs zullen Alive en Black wel vaker samen op de setlist hebben gestaan. En nee, Black is niet alleen in de beginjaren veel gespeeld.

Het is mij inmiddels gelukt om Pearl Jam 4x live te zien, zonder dat ik ze ooit Black heb zien spelen. Wel jammer. Maar was de band niet ook van mening dat Black helemaal niet geschikt was om live te spelen? Heb Vedder daar geloof ik in een documentaire o.i.d. ooit iets over horen zeggen. Zal het eens opzoeken..
In Ziggodome speelde ze 1 avond Black, en de 2e avond Alive.

Ik was bij de Black editie Tongue.
Reply
#55
Ik heb ze nu tig keer gezien maar nog nooit met "Sad" op de setlist
Reply
#56
Willie Wrote:Black wel, prachtnummer.

Maar bij mij zouden onder ander I am mine, Corduroy, Elderly women, Nothingman, Better man, Spin the black circle zeker hoger staan dan die andere 2.

Ben geen grote kenner dus met obscuriteit heb ik bij Pearl jam niet zo veel, naast dat veel van die minder bekende nummers ook gewoon minder zijn.

Pearl Jam heeft hele vette nummers, maar ook echt tig die het aanhoren niet waard zijn.
Reply
#57
MyMusic Wrote:
Willie Wrote:Black wel, prachtnummer.

Maar bij mij zouden onder ander I am mine, Corduroy, Elderly women, Nothingman, Better man, Spin the black circle zeker hoger staan dan die andere 2.

Ben geen grote kenner dus met obscuriteit heb ik bij Pearl jam niet zo veel, naast dat veel van die minder bekende nummers ook gewoon minder zijn.

Pearl Jam heeft hele vette nummers, maar ook echt tig die het aanhoren niet waard zijn.

x
zoals?
Reply
#58
Vrijwel alles van die laatste plaat lijkt mij een goed begin voor dat antwoord.
Reply
#59
Weet iemand of dit correct is : 26-06-2014 Wuhlheide Berlijn??
Reply
#60
Volgens Radio 1 (duitse zender) spelen de heren van Pearl Jam op 26/06 in Berlijn Wuhlheide.
Reply
#61
Je was me net voor.
Reply
#62
mad dog Wrote:Je was me net voor.
Rolleyes
Maar meer weet ik ook nog niet, ik was al bang dat ik het niet goed had, dank
Reply
#63
Zal dan ook wel een zekerheid voor Werchter worden als ze zo in de buurt zijn.
Reply
#64
Eddie Bass Wrote:Weet iemand of dit correct is : 26-06-2014 Wuhlheide Berlijn??
Volgende gerucht is Stockholm??? Volgens mij komen er op korte termijn Europese tour data aan Cool
Reply
#65
Zelfde weekend als Glastonbury dus...
Reply
#66
Is niets voor Glastonbury.
Reply
#67
Vrijdag is blijkbaar al de voorverkoop voor Wuhlheide, die data laten niet lang meer op zich wachten.
Reply
#68
Werchter lijkt me wel zekerheidje ja, Glastonbury ook.
Toch jammer dat ze niet op Pinkpop spelen, of zou jam hebben gelogen. Zie t ook nog losse show worden in Westerpark ofzo.
Reply
#69
Ziggodome denk ik weer.
Reply
#70
BigBird Wrote:Werchter lijkt me wel zekerheidje ja, Glastonbury ook.
Toch jammer dat ze niet op Pinkpop spelen, of zou jam hebben gelogen. Zie t ook nog losse show worden in Westerpark ofzo.
Zoals ik hierboven al zei: PJ is niets voor Glastonbury. Die kunnen daar niet headlinen.
Ik twijfel of ik wel een kaart zou kopen voor een losse show. Er kwam twee jaar geleden iets tussen en daardoor kon ik niet naar de Ziggo Dome, maar met het album dat nu uit is en de clichés die ze afgelopen jaren hebben opgestapeld, weet ik het zo nog niet.
Reply
#71
Moesten ze Roskilde nog eens headlinen dat zou nog eens wat zijn.
Reply
#72
Dat zal 100% zeker nooit gebeuren.
Reply
#73
" Ziggo Dome ZiggoDome@Welterusten , wij gaan slapen. Vroeg in de ochtend de 2e aankondiging van deze week. Tot dan !" dus?
Reply
#74
Uplift Wrote:Dat zal 100% zeker nooit gebeuren.

Ik had altijd hoop gehouden dat ze er nog eens zouden staan, ihkv (trauma)verwerking. Maar na het zien van hun documentaire zag je hoe diep het nog zit bij ze.Met name bij Eddy.
Reply
#75
Uplift Wrote:Zoals ik hierboven al zei: PJ is niets voor Glastonbury. Die kunnen daar niet headlinen.

Het is wel een grote naam die er nog nooit heeft gestaan, dus in dat kader zou het prima passen. Maar waarom denk jij van niet?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)