Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pearl Jam
(24-07-2022, 23:47)jodocus Wrote: Aan het aflassen van een dergelijk concert gaat een hoop gedoe met artsen, second opinions en verzekeringen vooraf, wellicht is dat de reden van het laat bekend worden.

Als het om de eerste show gaat kan ik mij daar nog in vinden. Nu is het al een paar dagen gaande. In officiële bericht staat 'still without a voice', dat komt op mij niet over alsof het twijfelachtig was of het wel/niet door kon gaan. Dat had echt wel iets eerder gemeld kunnen worden dan 16:00.

Ik vind het vooral een dikke middelvinger naar degene die jouw bedrijf staande heeft gehouden in Corona tijd (door niet massaal kaarten te retourneren).
Reply
Ticketswap heeft de handel voor het concert van PJ vandaag al stil gelegd. Weten zij al iets dat wij nog niet weten?
Reply
Die gasten zitten al een week thuis. ;-)
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(25-07-2022, 09:22)marcorenton Wrote: Ticketswap heeft de handel voor het concert van PJ vandaag al stil gelegd. Weten zij al iets dat wij nog niet weten?

Je kan (weer?) via Ticketswap verkopen. Op site van Mojo staat nog steeds zelfde bericht van gisteren (dat show van de 25e vooralsnog doorgaat).
Reply
Concert Pearl Jam in Amsterdam gaat door na stemproblemen Eddie Vedder (nu.nl)
Reply
Weer present. Nu in de rij van de zaal. Komt goed vandaag
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
Hou op hoor, ik kon vanavond niet heen, enorm balen, openen ze met Nothing As It Seems ? nu baal ik nog meer
Reply
Niet te missen!
Reply
11-7-2024 Mad Cool festival

13- 7-2024 Nos Alive festival
Reply
Naar alle waarschijnlijkheid geen NL/België deze keer.
Dublin, Manchester, Londen, Berlijn, Barcelona, Madrid en Lissabon.
Reply
(11-12-2023, 15:03)Spokje Wrote: Naar alle waarschijnlijkheid geen NL/België deze keer.
Dublin, Manchester, Londen, Berlijn, Barcelona, Madrid en Lissabon.

Yup.

Jun 22 Dublin, IE Marlay Park
June 25 Manchester, UK Manchester Co-Op Arena
Jun 29 London, UK Tottenham Hotspur Stadium
Jul 02 Berlin, DE Waldbühne
Jul 03 Berlin, DE Waldbühne
Jul 06 Barcelona, ES Palau Sant Jordi
Jul 08 Barcelona, ES Palau Sant Jordi
Jul 11** Madrid, ES Mad Cool Festival
Jul 13** Lisbon, PT NOS Alive Festival
Reply
Blijkbaar 175 pleuro voor Berlijn... het nieuwe normaal.
Reply
Nieuwe track rechtvaardigt die prijs niet bepaald…
Reply
Nee, hoewel dat nieuwe nummer eindelijk weer een stuk steviger is, blijft het continu voortkabbelen.
Reply
(13-02-2024, 23:20)hythloth Wrote: 175 pleuro voor Berlijn... 
De Gigaton tour gaat door!
Reply
Dinsdag 16-4 luistersessies van de nieuwe plaat in Pathé bioscopen door het hele land.

Ik ga wel denk ik.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)