Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke festivals/concerten ga jij doen?
#76
Niet in Kaprun. Behalve als je mij wilt zien draaien.
#77
Loov Wrote:Het is vooral de cross-over die het prachtig maakt. Een plaat afsluiten met een techno-based beat over laten lopen in het intieme shelter vind ik knap. De verassing was voor mij misschien ook wel wat groter omdat ik meer mee ging voor de vrouw dan voor mezelf. Voor de daadwerkelijke techno beats kunnen we nog altijd naar Stimming of Minilogue. Maar toch. Ze weten iets te creeeren wat ik maar weinig van een electronica based band zag. Voor mij dit jaar een van de betere elektronica optredens. Niet zo goed als Nicolas Jaar maar wel beter dan Four Tet. Het was jammer dat Andy Stott technische problemen had op incubate anders had hij best in het rijtje gepast.
toevallig karenn bij boiler room gezien afgelopen week? zo. http://boilerroom.tv/karenn-live-in-the-boiler_room/
#78
Bas Wrote:
Loov Wrote:Het is vooral de cross-over die het prachtig maakt. Een plaat afsluiten met een techno-based beat over laten lopen in het intieme shelter vind ik knap. De verassing was voor mij misschien ook wel wat groter omdat ik meer mee ging voor de vrouw dan voor mezelf. Voor de daadwerkelijke techno beats kunnen we nog altijd naar Stimming of Minilogue. Maar toch. Ze weten iets te creeeren wat ik maar weinig van een electronica based band zag. Voor mij dit jaar een van de betere elektronica optredens. Niet zo goed als Nicolas Jaar maar wel beter dan Four Tet. Het was jammer dat Andy Stott technische problemen had op incubate anders had hij best in het rijtje gepast.
toevallig karenn bij boiler room gezien afgelopen week? zo. http://boilerroom.tv/karenn-live-in-the-boiler_room/

Nee. Wat kan ik verwachten? Boiler Room is beetje overload. Ik kan 't niet meer bijhouden om alles te luisteren.
#79
Loov Wrote:
Bas Wrote:
Loov Wrote:Het is vooral de cross-over die het prachtig maakt. Een plaat afsluiten met een techno-based beat over laten lopen in het intieme shelter vind ik knap. De verassing was voor mij misschien ook wel wat groter omdat ik meer mee ging voor de vrouw dan voor mezelf. Voor de daadwerkelijke techno beats kunnen we nog altijd naar Stimming of Minilogue. Maar toch. Ze weten iets te creeeren wat ik maar weinig van een electronica based band zag. Voor mij dit jaar een van de betere elektronica optredens. Niet zo goed als Nicolas Jaar maar wel beter dan Four Tet. Het was jammer dat Andy Stott technische problemen had op incubate anders had hij best in het rijtje gepast.
toevallig karenn bij boiler room gezien afgelopen week? zo. http://boilerroom.tv/karenn-live-in-the-boiler_room/

Nee. Wat kan ik verwachten? Boiler Room is beetje overload. Ik kan 't niet meer bijhouden om alles te luisteren.
ruwe (analoge) techno.
#80
BigBird Wrote:
halfempty/full Wrote:Ben jij nog naar Swans geweest BB, gezien je Avatar (dat nummer speelden ze ook)?

Nee niet geweest helaas. Las dat het hard en goed was.
Volgend jaar wil ik eens meer maar kleinere shows en clubs gaan. Nadeel is dat veel in grote steden is en ik te ver moet rijden. Met benzine wordt het dan te prijzig voor mij. Ik ga me meer op Brussel en Antwerpen richten, dat is met uurtje auto te doen. Als t goed is krijg ik volgende maand weer n auto, ben ik mobieler :-)

Nadat ik het postte bedacht ik me dat jij in limbo woont, en dan is Haarlem wel heel ver weg. En dan speelden ze ook nog eens tot 23.45 uur. Maar speelden ze de avond ervoor ook niet in Doornroosje? Hopelijk komen ze nog een keer terug.
#81
Loov Wrote:Nee. Wat kan ik verwachten? Boiler Room is beetje overload. Ik kan 't niet meer bijhouden om alles te luisteren.

Blawan + Pariah = Karenn
#82
halfempty/full Wrote:
Loov Wrote:Nee. Wat kan ik verwachten? Boiler Room is beetje overload. Ik kan 't niet meer bijhouden om alles te luisteren.

Blawan + Pariah = Karenn

Tering jappie. Karenn is wel tof. Kom deze shit meestal alleen tegen in kraakpanden rond een uur of 7 in de ochtend. Blawan wel al een keer gezien. Gister Huoratron gezien. Ook erg hard, maar gewoon echt hard. Hij maakt er wel een mooie show van.
#83
-Vanavond: Converge, Magasin 4
-28/11: Mono, Vooruit
-05/12: Portico Quartet, AB
-06/12: Sharon van Etten, De Kreun
-08/12: Yeasayer, AB
-14/12 en 15/12: Glimps Festival, Gent
-22/12: AmenRa, AB
-29/12: Snoop Dogg, AB
#84
Afgelopen dinsdag Therapy? gezien in Haarlem, was erg leuk!
Ze deden vrij veel nummers van de nieuwe cd (die erg goed is trouwens!) en een stoot oude nummers. Lekkere mix van hits en fanfavourits. http://www.setlist.fm/setlist/therapy/20...adddb.html
Ik stond met m'n zus vooraan (naast de pit) en het geluid was prima.
De pit begon op Teethgrinder en ging gewoon door tijdens Diane Smile
Erg leuk dat ze de toegift begonnen met "het eerste liedje wat ze ooit hadden opgenomen" namelijk van Meat Abstract van hun eerste EP, Baby Teeth. Daarna Fantasy Bag van hun tweede Ep, Pleasure Death en daarna Nausau, van hun eerste cd Nurse. Een soort van driedubble dosis ouderwets gitaargeweld Smile

Therapy? is volgens mij echt zo'n band die het niet zo veel uitmaakt of ze op een groot festival staan of in een kleine zaal in de middle of nowhere, zolang er mensen komen waarvoor ze mogen spelen. En dat speelplezier straalt er vanaf.
#85
Vanavond naar Matthew Dear in Trouw.
#86
Morgen Gojira (biebob)
#87
Murdoc Niccals Wrote:Vanavond naar Matthew Dear in Trouw.

Cool, was erg goed in Bitterzoet eerder dit jaar Smile
#88
Fuzzbox!
#89
Hoppa! Vandaag de kaartjes besteld voor Mumford & Sons!

Mijn concert agenda is al aardig gevuld:
December: Muse Sportpaleis
Januari: The Script Vorst Nationaal
Maart: The Killers Vorst Nationaal
Mumford & Sons Vorst Nationaal
Juni: Werchter Boutique: Muse
Juli: Rock Werchter

Kan niet wachten op al deze concertenSmile
#90
Zojuist kaartjes voor Kendrick Lamar in de Melkweg gehaald.
#91
Zaterdag Time Warp in Utrecht. Voornamelijk voor John Digweed, Mathias Kaden, Kollektiv Turmstrasse en toch maar even Sven Väth. We zullen zien waar het schip strand....
#92
Damn, John Digweed, dat is ook echt een gouwe ouwe.
#93
Kaartje voor Foals is binnen. Twijfel nog over Eels.
#94
JohnDoe Wrote:Kaartje voor Foals is binnen. Twijfel nog over Eels.
Foals in Paradiso?
Ik heb mijn kaartje daarvoor ook besteld. Vind het eigenlijk raar dat het nog niet uitverkocht is.
#95
Beans Wrote:
JohnDoe Wrote:Kaartje voor Foals is binnen. Twijfel nog over Eels.
Foals in Paradiso?
Ik heb mijn kaartje daarvoor ook besteld. Vind het eigenlijk raar dat het nog niet uitverkocht is.

Ja, inderdaad. Zeker gezien de prijs.
#96
-Morgen: Sharon Van Etten, De Kreun.
-Zaterdag: Yeasayer, AB.
-11/12: Pinback, Vooruit.
-14/12-15/12: Glimps Festival, Gent.
-21/12: Doomsday, Antwerpen.
-22/12: AMENRA, AB.
-29/12: Snoop Dogg, AB.
-23/01: Beach House, Interpark (Seoul).
-07/02: Tweak Bird, Trix.
-16/03: Yo La Tengo, AB.
-30/03: Swans, Trix.
-04/04: Portico Quartet, AB.
-11/04: Eels, Koninklijk Circus.
-08/05: Low, Koninklijk Circus.
#97
yeasayer - ab 8/12
crystal castles - ab 10/12
muse - sportpaleis 18/12
amenra - ab 22/12

vooral die laatste kijk ik naar uit, hoge kans dat dat op de valreep nog de beste gig van 2012 wordt
#98
Eraser Wrote:hoge kans dat dat op de valreep nog de beste gig van 2012 wordt

Als je niet naar een van de Radiohead of Godspeed shows bent geweest wel, ja.
#99
yeasayer - ab 8/12
crystal castles - ab 10/12
muse - sportpaleis 18/12
amenra - ab 22/12

vooral die laatste kijk ik naar uit, hoge kans dat dat op de valreep nog de beste gig van 2012 wordt
JohnDoe Wrote:
Beans Wrote:
JohnDoe Wrote:Kaartje voor Foals is binnen. Twijfel nog over Eels.
Foals in Paradiso?
Ik heb mijn kaartje daarvoor ook besteld. Vind het eigenlijk raar dat het nog niet uitverkocht is.

Ja, inderdaad. Zeker gezien de prijs.

Er is toch nog geen nieuw album? Best aardige band, maar 1 keer zien is wel weer voldoende.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)