Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke festivals/concerten ga jij doen?
#26
ADE Rauw - Melkweg
Grizzly Bear - Paradiso
The XX - Utrecht
Beach House + Holy Other - Paradiso
Primavera Festival - Barcelona

Zoiets. Vertrek 1 december voor 5 maanden naar Oostenrijk...
#27
Dré. Wrote:17 december: Muse (Ziggo Dome, Amsterdam)
23 februari: Yellowcard (Tivoli, Utrecht)

Qua festivals: Rock Werchter 2013 en Lowlands 2013

Dit, en:

25 oktober: Maxïmo Park (Tivoli, Utrecht)
18 november: 3OH!3 (Tivoli, Utrecht)
#28
In ieder geval:

25 oktober: Maxïmo Park (Tivoli, Utrecht)
1 december: The Orb (Mezz, Breda)
4-7 juli: Rockwerchter
16-18 augustus: Lowlands

Misschien:

21 december: Nobody Beats the Drum (013, Tilburg)
8 juni: Awolnation (Melkweg, Amasterdam)
#29
Rest van het jaar:
27/10 Madness - HMH
17/12 Muse - Ziggo Dome
En dan nog misschien Electric Six of Motörhead/Anthrax meepakken.

Voor 2013
01/06 Fortarock XL
26/06 Glastonbury 2013
#30
ik ga naa"r:
scala in kerkrade
rock4 in kerkrade
verder nog nx zeker,maar lowlands,pinkpop,solar,mysteryland doe ik eigenlijk ieder jaar wel.
#31
20-11 Muse (boedapest)
03-12 Black Keys
04-07 tot 07-07 Rock Werchter, De komst van Depêche Mode is voor mij nu de doorslag, in 2009 gemist door afzegging op Pinkpop, dus nu dan wel heen.
#32
27-11 Gojira (Biebob)
18-12 Muse (Antwerpen)
28-06 tot 30-06 (Graspop)
#33
Dit jaar nog Rowwen Heze, Two Gallants, Blaudzun en Herberg de Troost (muzikaal project van o.a.Jack Poels van Rowwen Heze) op de planning staan.
#34
Vorige week Maxïmo Park in Tivoli gezien. Band was erg leuk, geluid was bagger, veel te hard (zelfs met doppen!). Niet uitverkocht, maar wel goed gevuld.

Over drie weken naar Therapy? in het Patronaat, altijd een leuke band om live te zien. Ik en mijn zus gaan op chique met jurkjes enzo, en dan onwijs rocken! Ik ben nog nooit in het Patronaat geweest, maar ik hoor er goede dingen over.

Verder staat Rock Werchter nog in de planning, ik ben groot Depeche Mode fan, mijn ene zus gaat voor Rammstein en de andere voor Blur. Dus we worden op onze wenken bedient en er moeten nog zoveel bands bijkomen!
#35
13-11-2012 Gregory Alan Isakov - Cultuurhuis, Heerlen
16-11-2012 Tokyo Blade - The Rock Temple, Kerkrade
#36
geluksknikker Wrote:Dit jaar nog Rowwen Heze, Two Gallants, Blaudzun en Herberg de Troost (muzikaal project van o.a.Jack Poels van Rowwen Heze) op de planning staan.


Waar speelt Herberg de Troost??
Blaudzun ben ik helaas (alweer) te laat voor
#37
Idéfix Wrote:
geluksknikker Wrote:Dit jaar nog Rowwen Heze, Two Gallants, Blaudzun en Herberg de Troost (muzikaal project van o.a.Jack Poels van Rowwen Heze) op de planning staan.


Waar speelt Herberg de Troost??
Blaudzun ben ik helaas (alweer) te laat voor

Herberg de Troost is dit jaar rond de kerst in een kerk in Horst. Meeste shows zijn al uitverkocht, mocht je willen gaan dus niet te lang wachten.
#38
Idéfix Wrote:13-11-2012 Gregory Alan Isakov - Cultuurhuis, Heerle

Deze wist ik dan weer niet. Even kijken of die nog in te plannen valt!
#39
geluksknikker Wrote:
Idéfix Wrote:13-11-2012 Gregory Alan Isakov - Cultuurhuis, Heerle

Deze wist ik dan weer niet. Even kijken of die nog in te plannen valt!


Ik had je net ook al een PM gestuurd.
Vorig jaar in Weert was erg goed. Nu dichter bij huis (en goedkoper) dus weer van de partij.


EDIT: Helaas zijn alle 8 de concerten van Herberg de Troost uitverkocht...
#40
Idéfix Wrote:
geluksknikker Wrote:
Idéfix Wrote:13-11-2012 Gregory Alan Isakov - Cultuurhuis, Heerle

Deze wist ik dan weer niet. Even kijken of die nog in te plannen valt!


Ik had je net ook al een PM gestuurd.
Vorig jaar in Weert was erg goed. Nu dichter bij huis (en goedkoper) dus weer van de partij.


EDIT: Helaas zijn alle 8 de concerten van Herberg de Troost uitverkocht...

Net kaartjes gereserveerd voor Gregory Alan Isakov!

Top, bedankt voor de tip!

This Empty Northern Hemisphere vind ik echt een topalbum, zie nu dat die nog wat meer dingen gemaakt heeft. Maar eens even gaan luisteren voor volgende week.
#41
geluksknikker Wrote:Net kaartjes gereserveerd voor Gregory Alan Isakov!

Top, bedankt voor de tip!

This Empty Northern Hemisphere vind ik echt een topalbum, zie nu dat die nog wat meer dingen gemaakt heeft. Maar eens even gaan luisteren voor volgende week.

Ik herinnerde me nog dat je vorig jaar voor z'n optreden in Weert verhinderd was.
Ben je nog net op tijd terug op het forum Smile

Inderdaad een erg goed album. That Sea, the Gambler is ook zeker de moeite waard!
Deze wil ik volgende week op vinyl aanschaffen.
#42
Idéfix Wrote:
geluksknikker Wrote:Net kaartjes gereserveerd voor Gregory Alan Isakov!

Top, bedankt voor de tip!

This Empty Northern Hemisphere vind ik echt een topalbum, zie nu dat die nog wat meer dingen gemaakt heeft. Maar eens even gaan luisteren voor volgende week.

Ik herinnerde me nog dat je vorig jaar voor z'n optreden in Weert verhinderd was.
Ben je nog net op tijd terug op het forum Smile

Inderdaad een erg goed album. That Sea, the Gambler is ook zeker de moeite waard!
Deze wil ik volgende week op vinyl aanschaffen.

Kan kloppen ja. That Sea, The Gambler is dat zijn laatste album?
#43
This Empty Northern Hemisphere is zijn laatste album.
That Sea, The Gambler z'n tweede.
Gregory Alan Isakov - Rust Colored Stones is zijn debuut maar heb ik niet gevonden (ook niet op zn website)
#44
Idéfix Wrote:This Empty Northern Hemisphere is zijn laatste album.
That Sea, The Gambler z'n tweede.
Gregory Alan Isakov - Rust Colored Stones is zijn debuut maar heb ik niet gevonden (ook niet op zn website)

Ik dacht dat die recent misschien een nieuw album uit had, ook omdat die door Nederland weer vrij uitgebreid tourt. Maar This Empty Northern Hemisphere zal dan ook nog altijd de hoofdmoot in de set vormen, of? Op spotify zijn trouwens al zijn albums te luisteren.
#45
Idéfix Wrote:Gregory Alan Isakov - Rust Colored Stones is zijn debuut maar heb ik niet gevonden (ook niet op zn website)

Te vinden op Spotify, maar dat wist je al Wink Had nog nooit van de beste man gehoord, maar de eerste nummers van That Sea, The Gambler luisteren alvast prettig weg.
#46
Ik heb geen spotify
#47
geluksknikker Wrote:
Idéfix Wrote:This Empty Northern Hemisphere is zijn laatste album.
That Sea, The Gambler z'n tweede.
Gregory Alan Isakov - Rust Colored Stones is zijn debuut maar heb ik niet gevonden (ook niet op zn website)

Ik dacht dat die recent misschien een nieuw album uit had, ook omdat die door Nederland weer vrij uitgebreid tourt. Maar This Empty Northern Hemisphere zal dan ook nog altijd de hoofdmoot in de set vormen, of? Op spotify zijn trouwens al zijn albums te luisteren.


Dit was de vorige keer de setlist:

That Sea, the Gambler
The Stable Song
Virginia May
The Universe
This Empty Northern Hemisphere
If I Go, I'm Goin
Evelyn
That Moon Song
Master & A Hound
Ramaya (alleen z'n begeleider)
Second Changes

Encore:
3 A.M.

Encore 2:
If I Had a Couch

Encore 3:
Salt and the Sea
#48
Idéfix Wrote:This Empty Northern Hemisphere is zijn laatste album.
That Sea, The Gambler z'n tweede.
Gregory Alan Isakov - Rust Colored Stones is zijn debuut maar heb ik niet gevonden (ook niet op zn website)

Het intro en de gitaarrif uit de titelsong van That Sea, The Gambler lijkt trouwens erg veel op Crow Jane van Two Gallants. Ik hoorde het nummer voor het eerst en het kwam meteen bekend voor. Oordeel zelf maar:

That Sea, The Gambler: http://www.youtube.com/watch?v=dVrhFY4j0uc
Crow Jane: http://www.youtube.com/watch?v=lJz_1AiQ4oA
#49
geluksknikker Wrote:
Idéfix Wrote:
geluksknikker Wrote:Deze wist ik dan weer niet. Even kijken of die nog in te plannen valt!


Ik had je net ook al een PM gestuurd.
Vorig jaar in Weert was erg goed. Nu dichter bij huis (en goedkoper) dus weer van de partij.


EDIT: Helaas zijn alle 8 de concerten van Herberg de Troost uitverkocht...

Net kaartjes gereserveerd voor Gregory Alan Isakov!

Top, bedankt voor de tip!

This Empty Northern Hemisphere vind ik echt een topalbum, zie nu dat die nog wat meer dingen gemaakt heeft. Maar eens even gaan luisteren voor volgende week.

Was top he Idéfix?!
#50
Het is nog wat vroeg voor de eindejaarslijstjes, maar op album gebied is 2012 al een zeer behoorlijk jaar, maar ook voor mij persoonlijk qua live ervaringen toch wel een erg goed jaar het worden. In willekeurige volgorde hele goede optredens gezien van onder meer: Bonnie "Prince" Billy, Wilco, A Place To Bury Strangers, Bruce Springsteen, Gregory Alan Isakov, Portishead, Radiohead, Sam Baker, James Vincent McMorrow, Editors.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)