Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jera on Air
#51
En een tijdje terug ook al Sum41, die vrijdag is wel heel vet zeg.
Reply
#52
The Offspring
Reply
#53
Daar is het Nederlandse Groezrock weer. Perfecte eerste naam, weer een stapje groter.
Reply
#54
+ Killswitch Engage,
Get The Shot
Incendiary
Lionheart
Neck Deep
Northlane
Of Mice & Men
Pup
Silverstein
Thy Art Is Murder
Reply
#55
Ik ga dit serieus overwegen. Killswitch op zaterdag en niet de headliner dus komt nog wat moois bij.
Reply
#56
Nou nou nou nou nou, lekker weer hoor: https://www.jeraonair.nl/nl//line-up/
Reply
#57
Iets teveel hardcore metalcore bandjes naar mijn persoonlijke smaak.
Reply
#58
Gaat dit door komende maand?
Reply
#59
(27-05-2021, 15:10)pudpong3 Wrote: Gaat dit door komende maand?

Nee, dit is volgend jaar.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
#60
(27-05-2021, 15:10)pudpong3 Wrote: Gaat dit door komende maand?

Nee, vindt plaats in 2022. Is alleen nog niet op de website zo weergegeven.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#61
(27-05-2021, 13:26)Indiaantje89 Wrote: Iets teveel hardcore metalcore bandjes naar mijn persoonlijke smaak.

Ben te weinig bekend met het genre om de undercard te kennen, maar ben aardig onder de indruk van de headliners.
Reply
#62
(27-05-2021, 15:28)Maynard-J Wrote:
(27-05-2021, 13:26)Indiaantje89 Wrote: Iets teveel hardcore metalcore bandjes naar mijn persoonlijke smaak.

Ben te weinig bekend met het genre om de undercard te kennen, maar ben aardig onder de indruk van de headliners.
Mwah, NOFX stond eerst als headliner op de poster. Nu niet meer. 
Dat maakt voor mij iig een groot verschil om te gaan of niet.
Reply
#63
Tsja het zijn wel veel bandjes waarbij je echt moet hopen dat ze een goede dag hebben. Rise Against vind ik een toffe band op CD, maar vallen live heel vaak tegen. The Offspring valt het kwalt net iets te vaak de verkeerde kant op naar mijn smaak. The Hives vind ik leuk, maar ik heb daar nooit echt het Punk gedeelte in gezien, meer een snellere versie van de Kaiser Chiefs ofzo. Dan vind ik een NOFX inderdaad wel een beter optie (hoewel die live soms ook kunnen zuigen).

Anyway, ik doelde op acts zoals August Burns Red, Hatebreed, Knocked Loose, Of Mice & Men, Stick To Your Guns, While She Sleeps, Eskimo Callboy, Suicide Silence, Walls Of Jericho etc.

Vind van die bandjes tussen door soms wel leuk hoor. Maar heb het idee dat ze bij Jera daar een beetje in doorslaan. Een beetje zoals de laatste jaren van Groezrock. Maar goed, dat kwam ook wel een beetje doordat de Punk scene behoorlijk dood als een pier was. En veel klassieke bands live ook niet bijster goed meer zijn. Dus ik snap ook wel weer dat ze niet alleen bij de NOFX's van deze wereld blijven hangen.

Persoonlijk trekt mij meer in het genre Reel Big Fish, Less Than Jake, Pennywise, Refused, Millencolin, Lagwagon, Social Distortion, Descendents, New Found Glory, The Used, Yellowcard, The Real McKenzies, Dead Kennedy's, Mad Caddies, Heideroosjes, Rancid, No Fun At All, Toy Dolls, Circle Jerks, Bouncing Souls etc etc.

Maar goed goed, dat is misschien ook wel allemaal net iets te boomer.
Reply
#64
Er zit veel jeugdsentiment bij, vooral van m'n vriendin. Dus misschien gaan we wel en skippen we DTRH volgend jaar een keertje. Alleen al voor fucking Jaya the Cat.
Reply
#65
Hier nog mensen aanwezig? Kans bestaat dat ik alleen moet gaan, hoewel ik dat eigenlijk helemaal niet verkeerd vind Smile
Reply
#66
Ik zie dit nu pas. Maar deze line-up valt dan wel weer heel erg in mijn smaak. Is dit festival zo gegroeid? Want voorheen had het wel altijd mijn aandacht door een aantal leuke namen, maar was het voornamelijk een festival voor de Nederlandse scene. Nu lijkt er daadwerkelijk een gaaf festival te staan.
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
Reply
#67
Heb het overwogen, prima line-up voor vriendin. Maar deze festivalzomer slaat ze nog even over.

Niks mis met een weekendje me-time op een festival, doe ik al jaren op BKS en dit jaar ook.
Reply
#68
Heerlijk om soms solo te zijn op een festival. In het verleden op die manier mooie en duurzame vriendschappen opgebouwd via Roadburn, Lowlands en Eurosonic.
Ysselsteyn is wel een vreselijk dorp en dito omgeving overigens.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#69
Weekendticket binnen!
Reply
#70
Jera kondigt vandaag 4 afvallers aan, waaronder Killswitch Engage. Allen vanwege "onvoorziene omstandigheden".
Reply
#71
Ik heb een vrijdagticket gekocht een tijdje terug. Ben erg benieuwd. Smile

Timetable is ook (eindelijk) bekend. Niet heel gunstig, maar had ook slechter gekund.

Voor mij wordt het zoiets:
Deez Nuts - Trash Boat - Silverstein - Anti Flag - Crossfaith - Being As An Ocean - hele tijd geen idee - While She Sleeps - Beartooth - Turnstile - misschien The Offspring maar misschien ook wel gewoon naar huis.

Plattegrond is nog niet bekend zie ik, maar weet iemand (Gerblansky?) of het normaalgesproken gemakkelijk te doen is om tussen Vulture en Eagle stage heen en weer te switchen?
Reply
#72
Heel makkelijk, dat zijn 2 tenten die naast elkaar staan. Het festivalterrein is sowieso heel compact.

Stick To Your Guns is ook een aanrader. Vrij middle of the road hardcore band, maar typisch zo'n band waar het publiek op Jera enorm fan van is en apeshit op gaat. Zou zelf Lionheart opzich ook nog wel willen zien.

Veel plezier! 't is een heel leuk festival, plan ook af en toe lekker wat pauze in anders ben je aan 't eind van de dag helemaal murw gebeukt.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
#73
Wink 
[Image: bdf5df1f-5d14-4ac9-aa1e-ebd39a96e88a.jpg]
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
#74
We kunnen wel ff een biertje doen bij Silverstein. Ik zorg voor eyeliner.
Reply
#75
Weersvoorspelling is echt bagger. Zie vooral op tegen het onweer. Hopelijk valt het enigszins mee...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)