Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jera on Air
#26
Siberian Meat Grinder klinkt wel als wat.
Reply
#27
Jammer! DTRH is tegelijkertijd.
Wanneer er daar zoals hier ook dagkaarten waren, wist ik het wel.
Reply
#28
Zit sinds een paar jaar Mojo achter (programmering), sindsdien is het een leuk (kleinschaliger) alternatief voor Groezrock.
Reply
#29
met h20, BSF en Pennwise ben ik er wel weer te vinden komende editie
Reply
#30
Due to heavy rainfall we had to move the parking from next to the campsite to a new parking, 1.5km away. Keep this in mind when coming to #JOA16 and make sure your luggage is movable over distance!

(was vergeten dat er zelfs een Jera topic is, had het in overig nieuws gezet)
Reply
#31
We’ve had the shittiest weather overnight, but we’re working as hard as possible to get everything ready in time to kick off a great edition of Jera On Air festival!
Some things you should know before coming over:
- UPDATE: We can't sell any more campsite tickets for now, we're working to get a second campsite as we speak but can't promise anything yet. Got a ticket already? All = OK!
- Boots are a great idea
- Parking moved to Mob Complex Ysselsteyn (navigate to Timmermannsweg 89)
- We’re taking care of transport from there, don’t worry!
- Campsite space is limited due to shit-tons of water, please sleep in a tent together if possible
- Kiss&Ride (Agrobaan) is available, please use it as much as possible so that the parking > festival transport can be used as efficient as possible.
We’re looking forward to have you. See you in a bit

Da's kut, wilde m'n camping ticket aan de kassa kopen. ff kijken hoe ik dat logistiek ga oplossen morgen.....
Reply
#32
Dat worden fijne moshpits.
Reply
#33
Kreeg net een app van m 'n dochter.
Die zit tegelijkertijd dat wij DTRH doen op dit festival.
De appel valt niet ver...
Reply
#34
Fenderboy Wrote:Kreeg net een app van m 'n dochter.
Die zit tegelijkertijd dat wij DTRH doen op dit festival.
De appel valt niet ver...

het was ook hier een fijne modderpoel. Bands en sfeer waren top, leuke editie!
Reply
#35
Eerste namen voor 2017 zijn alweer even bekend: Architects, Comeback Kid, Black Dahlia Murder, Northlane, Bouncing Souls, Smith Street Band, Landscapes, The devil wears Prada, Every time I die
Reply
#36
Merry Christmas ya filthy animals! Santa Claus just dropped some fresh bands underneath our tree, so it's time to unwrap them! New headliners: Me First And The Gimme Gimmes and Of Mice & Men. Secondly: Goodbye tour for The Dillinger Escape Plan. And if that's not enough for you: we still have MADBALL, While She Sleeps, Four Year Strong, No Turning Back (20th birthday), Obey The Brave and Broken Teeth! Oh yeah, last but not least: we also have the comeback for Undeclinable Ambuscade. (but you already knew that) Time to put those Jera On Air tickets on your wishlist! Hardtickets are on sale here: http://smarturl.it/JeraOnAir-Tix at Impericon.nl. Merry Christmas and a happy new year!
Reply
#37
Netjes hoor, beginnen langzaam een kleine Groezrock formaat aan te nemen.
Reply
#38
Leuk dat ze de moeite nemen hun worp zo aan te kleden. Zo is het gewoon leuk om al lezende te ontdekken wie gaan spelen.
Reply
#39
Heideroosjes bevestigd. Volgende week woensdag meer namen.
Reply
#40
Om mijn damclub te promoten, sla ik alles naar de kloten! Als verfent beoefenaar van de damsport altijd al eens willen roepen op een muziekforum.
Reply
#41
De Heideroosjes staan letterlijk overal.

Maar wel veel bombarie die Melkweg uitverkopen als "reünie".
Reply
#42
Krijg je straks op Pinkpop in het voorprogramma van Kensington de Heideroosjes.
Reply
#43
(21-11-2018, 09:56)Indiaantje89 Wrote: De Heideroosjes staan letterlijk overal.

Maar wel veel bombarie die Melkweg uitverkopen als "reünie".

Dat doen ze om die zwarthandelaren dwars te zitten, maar inderdaad Indiaan, hier moest ik ook aan denken. eerst die combi met Wizo in Duitsland en nu de festivals.
Reply
#44
20 FRESH BANDS FOR OUR #JOA19 BILL!

We're so proud to announce Hatebreed / Converge / The Interrupters / Our Last Night / The Amity Affliction / Terror / Ignite / TURNSTILE / Whitechapel / STATE CHAMPS / FEVER 333 / Crystal Lake / Bleeding Through - OFFICIAL PAGE / HUNDREDTH / Harm's Way / MUTE / For I Am King / As It Is / Cane Hill / SUCH GOLD

Official headliners still to come!
Reply
#45
Dit is in dit genre wel een prima line-up zeg. Ze zijn steeds harder op weg om het Nederlandse Groezrock te worden.
Reply
#46
Twee jaar geleden een weekend op dit festival geweest met name voor de laatste Nederlandse show van TDEP. Het is echt heel opvallend hoe propvol de tenten staan bij hardcore bands als Terror en hoe leeg het vervolgens was bij Dillinger Escape Plan.
Reply
#47
Ik ben er één keer geweest, in 2012. Vooral voor de (toenmalige) afscheidstournee van Heideroosjes, en om eens met kersverse vriendin wat nieuws te proberen. Lostprophets (toen nog niet opgeblazen wegens zeer dubieuze praktijken) speelde er ook, en Larry and His Flask bleek erg geinig.

Fijn sfeertje daar, het was alleen een ijskoud weekend en we werden midden in de nacht nog net niet geplet door een zatte idioot die over onze tent heen tuimelde. Ouderwets festivallen dus. Het zal redelijk gegroeid zijn sinds die tijd.
Reply
#48
In 2015 was het eigenlijk nog steeds een redelijk kleinschalig festival met eigenlijk maar 2 echte podia, en 1 klein punkhol. Inderdaad een fijne sfeer. De supermarkt op 5 minuten lopen van het festivalterrein is ook ideaal.
Reply
#49
Converge! even in de gaten houden wat er nog meer komt
Reply
#50
Architecs erbij als headliner.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)