Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock en Seine
#76
En ik ben terug van 2 daagjes Parijs en een mooi dagje festival, kom daar nog op terug, maar als Tame impala geen toekomstig headliner wordt (en hopelijk zonder concessies zoals sommige bands menen te moeten doen) weet ik het ook niet meer.
Reply
#77
Wat heb je vandaag toch met onrealistische headliners, Willie?
Reply
#78
NIN was tof zeg!
Reply
#79
NIN nailed it!!
Reply
#80
Ben net terug van dit festival, en wat was het geweldig!
Woensdag en donderdag eerst op een camping gestaan vlakbij het terrein, met enkele uitstapjes richting het centrum van Parijs.
en vervolgens vanaf vrijdag op de festivalcamping.
Heerlijke sfeer, prima publiek, netjes, opgeruimd etc.
Bands die ik heb gezien dit weekend;
Vrijdag: Big Black Delta, Savages, Belle & Sebastian, Tomahawk, Tame Impala, Alt-J, Franz Ferdinand, Paul Kalkbrenner (klein stukje)
Zaterdag: BRMCC, Wavves, Nine Inch Nails, Phoenix
Zondag: Eels, Skip The Use, Bloody Beetroots, System of a Down
Hoogtepunten waren voor mij System of a Down / NIN / Tame Impala
Zeer aan te raden dit festival en ik ga waarschijnlijk volgend jaar weer!
Reply
#81
De modder op zondag was wel een domper, had die regen niet een dag kunnen wachten Tongue
Reply
#82
Ja inderdaad, maar het viel mij nog mee gezien de 16 uur non-stop-regen.
Die regen vond ik persoonlijk vervelender dan de modder...
Reply
#83
En vrijdag fik je weg in 30 graden, vind ik net zo kut als regen.
Reply
#84
Ach ja, zo kan je inderdaad altijd wel klagen Tongue

Maar goed, ondanks de regen op de ene dag en de hitte op de andere dag een uitstekend festival gehad en daar gaat het om.
Reply
#85
De eerste headliners worden 6 februari bekend gemaakt
Reply
#86
We krijgen dertien namen morgen.

[Image: mbK2evL.jpg]

Dit wordt de nieuwe huisstijl voor 2014. Moet zeggen dat ze dat ieder jaar wel leuk aanpakken, het ziet er altijd tof uit.
Reply
#87
Arctic Monkeys zal er wel bijzitten, die gast op Fok heeft tot nog toe gelijk gehad met zijn nieuws.
Reply
#88
Ja en QOTSA, The Prodigy en Portishead schijnen er ook bij te zitten. Ook Warpaint, Jake Bugg en Lana Del Ray worden genoemd. Een Franse bron die betrouwbaar schijnt te zijn. Vorig jaar lekte de eerste namen ook de avond voor de aankondiging.

Zou een goede eerste worp zijn.
Reply
#89
Ik wacht line-up van PKP ook nog af, maar RES is zeker een optie om een keer te bezoeken.
Reply
#90
Hier de eerste namen

http://t.co/sSZLoMoQX3
Reply
#91
Niet echt veel, maar als ze de monkeys en Portishead op 1 dag zetten is het altijd wel weer een overweging waard, vond het vorig jaar prettig vertoeven voor een dag.
Reply
#92
Flume en verder niks.
Reply
#93
Denk toch dat de kans vrij groot is dat ik weer ga dit jaar. Met Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age en The Prodigy staan er toffe headliners waarvan ik de laatste twee nog steeds niet gezien heb. En dan nog Portishead, Warpaint en in mindere mate Jake Bugg. Voor mij een hoop leuks in deze groep namen. Zal Flume eens checken overigens.

Gezien het verleden boekt ReS altijd wel wat leuke dingen in de breedte dus ik verwacht de komende lichtingen (nog 50 namen) nog wel wat interessante kleinere namen erbij aangezien de meeste grote namen wel rond zijn. Vorig jaar had je o.a. Savages, Parquet Courts, Wavves, CHVRCHES, Temples en The Pastels bijvoorbeeld.
Reply
#94
Ik zie op site helaas nog niks van dagindeling.
Reply
#95
Warpaint had ik gemist.
Reply
#96
Gigs in Paris is lekker aan het hypen op Twitter.

"Ooof. @rockenseine you've really out done yourself this year. Can't say anymore for now but let's just say I'd buy your tickets early."

Morgen om 10 uur 's ochtends nieuwe namen in ieder geval.
Reply
#97
Ben erg benieuwd, wordt PKP of dit in Augustus.
Reply
#98
[Image: Bjhy1FKIIAALbeA.jpg]

Blij met Thee Oh Sees, Thurston Moore, St. Vincent, Tinariwen en Janelle Monaé.

Die gast van. Gigs in Paris was blijkbaar zo aan het hypen vanwege Blondie. Hij ging er zelfs van uit dat ze zouden headlinen. Dat slaat natuurlijk nergens op aangezien ze op de zelfde dag spelen als AM. Sowieso is Blondie nou niet bepaald interessant meer anno 2014...
Reply
#99
Hopelijk St. Vincent en Thee Oh Sees ook op Pukkelpop.
Reply
Beans Wrote:Hopelijk St. Vincent en Thee Oh Sees ook op Pukkelpop.
En Thurston Moore natuurlijk. Chokri zijn fanboygevoel voor Sonic Youth zal hopelijk wel komen bovendrijven.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)