Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock en Seine
#51
Morgen om 10:00 zullen we meer weten!

A demain, 10h, pour la suite de la prog !
See you tomorrow, 10:00 a.m, for our new announcement!
Reply
#52
Geruchten die de ronde doen bevatten onder meer Belle & Sebastian, Surferblood, Wavves en Eels. Zouden mooie toevoegingen zijn.

B&S zou voor de vrijdag moeten zijn. Beetje jammer want dat is de enige dag die eigenlijk al voldoende leuks heeft staan. Die zaterdag en zondag hebben een serieuze kwaliteitsinjectie nodig om leuk te gaan maken.
Reply
#53
Et voila

[Image: PtMvcUI.png]
Reply
#54
Eels + Belle & Sebastian ben ik erg blij mee!! Smile
Reply
#55
Tricky, Wavves en Belle & Sebastian. Mooie affiche, dit festival.
Reply
#56
Zo, niet alleen mijn Primaverakaartje gekocht vandaag, maar tevens ook een dagje Parijs geregeld met een vrijdagticket voor Rock en Seine.
Reply
#57
Verreweg de beste dag tot dusver lijkt me. Gezellig Smile
Reply
#58
Ik vind de vrijdag vooral leuk en Belle & Sebastian moet er toch een keer van komen dit jaar.

Die zondag is ook wel mooi, alleen spijtig dat Sharon Jones daar waarschijnlijk weg gaat vallen, nu ze in ieder geval het Tivoli optreden heeft gecanceld
Reply
#59
Buzz en Seine gaf al aan dat het gecanceld is (geruchten jongens á la Lowlove). Lijkt me ook wel aannemelijk gezien de datum en de reden. Al erg genoeg voor Sharon Jones.

Child of Lov staat overigens ook nog steeds op het programma. Valt me op hoe matig de organisatie communiceert omtrent artiesten die afhaken.
Reply
#60
Ik ga de zaterdag. BRMC en NIN is meer dan genoeg!
Nachtje doordoen en dan Thalys terug.
Reply
#61
Piet Knaak Wrote:Child of Lov staat overigens ook nog steeds op het programma. Valt me op hoe matig de organisatie communiceert omtrent artiesten die afhaken.

Het valt me op hoe matig bijna ieder festival dat doet.
Reply
#62
Iemand enig idee wanneer de laatste namen + tijdschema zullen volgen?
Reply
#63
Gary Clark Jr. is ondertussen geannuleerd...
Reply
#64
Ze hebben wel een hoofdpijn schema in elkaar geknutseld voor de vrijdag zeg. Waarschijnlijk wordt het voor mij: Savages -> B&S -> Tame Impala -> Franz -> Hanni El Kathib. De variant zou nog kunnen zijn Savages -> B&S -> Tame Impala -> The Pastels -> Kendrick Lamar -> Hanni El Kathib. Sowieso iets eerder weg bij Savages om B&S goed te kunnen zien. Hoe dan ook, DIIV en Daughter zijn al geschrapt Sad

De andere dagen komen daar qua programma niet meer bij in de buurt. Op zaterdag lijken Wavves, NiN en Phoenix zekerheidjes. Op zondag Surfer Blood, The Computers (om goed te staan bij Eels), Eels, Parquet Courts en Chvrches. Waarbij je van PC alweer tien minuten mist omdat ze direct beginnen als Eels klaar is. Waarschijnlijk het festival afsluiten vanaf de heuvel bij System of a Down.
Reply
#65
chill festival? en na half 1 is het volledig stilgelegd? mijn eerste maal.
Reply
#66
Ik ging vorig jaar na de laatste acts naar m'n hotel. Of er nog camping feestjes of iets dergelijks zijn weet ik niet.

Maar zeker een chill festival. Vorig jaar zeer relaxt publiek en een goede sfeer. Ook lekker eten Smile
Reply
#67
Piet Knaak Wrote:NiN

NIN.
Reply
#68
NEIN.
Reply
#69
Balthazar vervangt DIIV, weet niet waarom...
Reply
#70
Dacht ik eindelijk een festival te bezoeken waar ze niet staan Tongue

En de twee festivals waar ik DIIV zou kunnen zien worden allebei afgezegd door die gasten. Gelukkig stonden ze nu niet in m'n schema, scheelt weer een teleurstelling.
Reply
#71
F-JЩ Wrote:Balthazar vervangt DIIV, weet niet waarom...
Toepasselijk, een band met een belachelijk tourschema vervangt een andere band met een belachelijk tourschema.
Waarom? Omdat ze zich naar de pleuris touren, dus. Voor Balthazar is het nog een stuk erger, daar de helft van hun tourdata uit irrelevante shows bestaat. Strategie nul. Typisch Belgisch.
Reply
#72
Zanger van Diiv heeft eerder al aangegeven dat ze geld verloren met hun Europese tour (meen de tour van het voorjaar in mei).
Daarom vond ik het ook vreemd dat ze laatst zo kort hier waren. En, ze zijn bezig met opnames nieuwe album.
Reply
#73
Willie Wrote:NEIN.

Wat is de logica om de I niet in een hoofdletter te doen?

ps: hoe staat t in het logo?
Reply
#74
Eentje van DIIV is ziek blijkbaar.
Reply
#75
halfempty/full Wrote:
Willie Wrote:NEIN.

Wat is de logica om de I niet in een hoofdletter te doen?

ps: hoe staat t in het logo?

Ik schrijf toch een hoofdletter en vul het volgens de regels van het gespeelde spelletje netjes aan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)