Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2013
#51
Willie Wrote:
Indiaantje89 Wrote:Kodaline heeft blijkbaar aangegeven dat ze naar Lowlands komen dit jaar.

Je verwacht tegenwoordig ook niet anders van Lowlands dat ze dit soort kutmuziek met een hit gaan boeken, treurig eigenlijk.

Wat is daar toch gebeurd.

Ach ja, zolang er ook maar genoeg wordt geboekt wat wel boeiend is maakt het mij niet uit dat een Kodaline er ook tussen staat.
#52
Toch vind ik persoonlijk dat ene plaatje ook nog niet verkeerd. Misschien niet bijster orgineel maar ik kan er wel naar luisteren.
#53
Uplift Wrote:Als je erbij kan zijn in hun zaalshow, zou een LL-optreden nog weinig meerwaarde bieden.

Tsja, dat kan je dan over vrijwel iedere festivalact zeggen..
#54
Hangt ervan af... ik denk dat veel nieuwere/meer obscure acts op een festival als Lowlands beter tot hun recht komen dan tijdens dat kleine clubconcertje in het voorjaar waar iedereen nog had overgekeken.
Het dat met bijvoorbeeld Pukkelpop toch vaak zo aangevoeld.

En dan heb ik het nog niet over exclusieve headliners en zo.
#55
The Don't Touch My Croque-Monsieurs (nooit van gehoord) staan ook op Lowlands. Althans dat hebben ze zelf aangegeven op hun Twitter. Stonden ook op Eurosonic Noorderslag.
#56
Indiaantje89 Wrote:The Don't Touch My Croque-Monsieurs (nooit van gehoord) staan ook op Lowlands. Althans dat hebben ze zelf aangegeven op hun Twitter. Stonden ook op Eurosonic Noorderslag.
Zijn vrij awesome. Punk/Funk met een rapper uit Amsterdam Noord. http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playe...02841.html
#57
wie is hier eigenlijk allemaal van plan om kaarten voor lowlands te kopen as zaterdag?

Ik wel.
#58
Ik niet.
#59
Ik ook, heb het ieder jaar weer naar mijn zin daar. Ook een mooie afsluiting van de zomer.
#60
Ligt eraan wat vrienden doen, weet ik nog steeds niet zeker, maar waarschijnlijk wel.
#61
Ik ben het ook van plan!
#62
Ik verwacht deze week ook wel de eerste namen aangezien zaterdag de VVK is.

System Of A Down kunnen we denk ik wel afschrijven na de bekendmaking van hun komst in de Ziggodome.

Arcade Fire zou mooi zijn aangezien ze met een nieuw album komen dit jaar.
#63
Ik ga ook zeker kaarten kopen zaterdag. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Verwacht toch wel Blur als één van de headliners eigenlijk.
#64
Ben er ook bij.
#65
Ik ga zaterdag ook proberen een kaartje te bemachtigen.
#66
Piet Knaak Wrote:Ik ga ook zeker kaarten kopen zaterdag. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Verwacht toch wel Blur als één van de headliners eigenlijk.
Zou ook een mooie naam zijn natuurlijk. Staan bijna op ieder festival, behalve in Nederland. Editors zou me ook niet verbazen dat die 1 dag afsluiten.
#67
Blur, Arcade Fire en Bjork zou perfect zijn, maar het wordt ongetwijfeld Mumford & Sons, Editors en iets heel kuts.
#68
Roel87 Wrote:Blur, Arcade Fire en Bjork zou perfect zijn, maar het wordt ongetwijfeld Mumford & Sons, Editors en iets heel kuts.
Björk zie ik niet zitten, anders hadden ze die vorig jaar wel gehaald denk ik. Hoeft ook niet voor mij.

Mumford & Sons mogen ze van mij ook thuislaten idd. Depeche Mode kan eventueel ook nog? Of zijn die te groot?

Ach we zullen zien, denk dat ze deze week nog geen headliner bekend gaan maken.
#69
Depeche Mode? Moah, veel te veel een ouwelullen-band voor het huidige Lowlands publiek.
#70
Roel87 Wrote:Depeche Mode? Moah, veel te veel een ouwelullen-band voor het huidige Lowlands publiek.
Offspring deed het in 2011 ook.

En was nog best geinig ook Tongue. Al hoewel Depeche Mode natuurlijk een stuk rustiger is kwa muziek.
#71
Depeche Mode zie ik ook niet gebeuren. Dan nog eerder op Pinkpop Wink
#72
Indiaantje89 Wrote:
Roel87 Wrote:Depeche Mode? Moah, veel te veel een ouwelullen-band voor het huidige Lowlands publiek.
Offspring deed het in 2011 ook.

En was nog best geinig ook Tongue. Al hoewel Depeche Mode natuurlijk een stuk rustiger is kwa muziek.
Scheve vergelijking.
#73
Ik ga ook proberen kaartjes te regelen. Maar meer voor het geval dat er genoeg spannends staat. De ticketprijs vind ik aan de hoge kant, dus verwacht zeker wel veel van de line up. (ja, ik ga nog voor bands)
Dat het op de campings ook altijd gezellig is mooi meegenomen.
Wel de grote wens dat het minimaal 8 graden koeler is dat vorig jaar, Want het was echt niet te doen..
#74
7up Wrote:Ik ga ook proberen kaartjes te regelen. Maar meer voor het geval dat er genoeg spannends staat. De ticketprijs vind ik aan de hoge kant, dus verwacht zeker wel veel van de line up. (ja, ik ga nog voor bands)
Dat het op de campings ook altijd gezellig is mooi meegenomen.
Wel de grote wens dat het minimaal 8 graden koeler is dat vorig jaar, Want het was echt niet te doen..
Inderdaad, vorig jaar was het overdag ter warm om soms een tent in te gaan.

Bij Knife Party ging zo'n beetje kapot.
#75
Editors al vaak een degelijke - maar niet meer - festivalshow zien geven, maar de laatste keer (Exit 2011) was ineens toch wel erg goed, beter zelfs dan het toen wat tamme Arcade Fire. Van mij mogen ze dus wel weer.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)