Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The National
Dat nieuwe nummer met Bon Iver, in 2010 was dat wel een ding geweest hè? Nu klinkt het allemaal wel erg middle-aged…
Reply
(26-08-2022, 09:23)Gunnar Wrote: Nu klinkt het allemaal wel erg middle-aged…

Berninger is ook gewoon 51 hé. Verder een mooi nummer wel.
Reply
Vermeende gelekte tracklist voor nieuwe plaat:

[Image: 28kadol523ba1.jpg]
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Ben benieuwd. Zie altijd weinig meerwaarde in die samenwerkingsverbanden. Gewoon Matt alleen is meer dan prima.
[+] 1 user says Thank You to dave for this post
Reply
Leest los van de features een beetje alsof er aan zo’n AI-tool is gevraagd: ‘Maak een tracklist voor een nieuw National-album.’
[+] 2 users say Thank You to JorisR for this post
Reply
September 29 – Amsterdam, NL – Ziggo Dome
Reply
Geen passage op BKS dus

Rest van de tourdata op de website. België en Frankrijk slaan ze over, wel een hoop optredens in UK https://americanmary.com/
Reply
(18-01-2023, 19:32)hythloth Wrote: September 29 – Amsterdam, NL – Ziggo Dome
Hun grootste Nederlandse show tot nu toe  Heart
[+] 1 user says Thank You to Gretz for this post
Reply
Ziggo overweeg ik, even kijken of mijn vrouw mee wilt.
Reply
Dat nieuwe nummertje is wel weer lekker The National 'by the numbers'. Hopelijk weten ze op de rest van de plaat nog een beetje te verrassen.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
Ja ik wacht eerst het nieuwe album af voordat ik beslis om tickets te kopen.
Reply
Nieuw nummer klinkt vooral als The National op de automatische piloot. Maar dat geldt wat mij betreft voor alles wat ze na High Violet hebben uitgebracht. Met Boxer vonden ze het geluid dat de deur opende na een breder publiek, met High Violet perfectioneerden ze dat en daarna was het consolideren geblazen. Niet dat ik het ze kwalijk neem, hun schoorstenen roken er al een decennium prima van.

Zo’n nieuw album met twee (!) features van Phoebe Bridgers… Aaron Dessner zal haar volgende plaat zeker wel produceren?
Hooguit ben ik nog enigszins benieuwd naar wat Sufjan Stevens van zijn feature maakt.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
(18-01-2023, 22:34)Gunnar Wrote: Nieuw nummer klinkt vooral als The National op de automatische piloot. Maar dat geldt wat mij betreft voor alles wat ze na High Violet hebben uitgebracht. Met Boxer vonden ze het geluid dat de deur opende na een breder publiek, met High Violet perfectioneerden ze dat en daarna was het consolideren geblazen. Niet dat ik het ze kwalijk neem, hun schoorstenen roken er al een decennium prima van.

Zo’n nieuw album met twee (!) features van Phoebe Bridgers… Aaron Dessner zal haar volgende plaat zeker wel produceren?
Hooguit ben ik nog enigszins benieuwd naar wat Sufjan Stevens van zijn feature maakt.

Sleep Well Beast werd dan weer door sommigen niet gesmaakt omdat het zo anders klonk. Vond dat toen toch wel een mooi ander geluidje hoor. Is uiteindelijk mijn favoriete plaat van de band geworden. Boven Boxer ja.
[+] 2 users say Thank You to mattman for this post
Reply
En Guilty Party is het beste wat ze al hebben uitgebracht.
[+] 1 user says Thank You to mattman for this post
Reply
Sleep Well Beast kon ik zeker waarderen door de frisse sound. Ik hoop eigenlijk dat ze weer zo iets durven te maken.
Reply
(18-01-2023, 22:34)Gunnar Wrote: Zo’n nieuw album met twee (!) features van Phoebe Bridgers… Aaron Dessner zal haar volgende plaat zeker wel produceren?

Phoebe doet om de haverklap features bij anderen, die moet echt oppassen voor overexposure (al is dat wellicht al bereikt).
Reply
Iemand geabonneerd op Cherry Three? Leden kunnen gebruik maken van een presale begrijp ik.
Reply
(20-01-2023, 08:54)geluksknikker Wrote: Iemand geabonneerd op Cherry Three? Leden kunnen gebruik maken van een presale begrijp ik.

Ik ben lid van de Cherry Tree. Nog geen mail ontvangen dat er een pre sale is. Ik heb zelf 2-3 kaarten nodig. Pre sale is overigens wel nodig voor mij, daar ik vrijdag ochtend in een vergadering zit, waar ik sowieso een uur voor moet rijden en dus niet kan meedoen aan de "normale" voorverkoop.
Reply
Ik zit bij Cherry Tree. Laat maar weten als ik een kaartje voor je moet regelen, geen probleem om extra bij te stellen.

@geluksknikker, @pudpong3

Presale is vanochtend om 10:00 begonnen.
[+] 1 user says Thank You to Gretz for this post
Reply
Nieuwe track New Order T-Shirt is alweer The National by the numbers, maar toch zit hier wat meer leven in dan die vorige single.
Reply
Vreselijke songtitel. En dit bevestigt voor mij dat ik allergisch ben voor de zang van Berninger.
Reply


On March 4, 2023, The National performed an intimate show for 500 people at the Bearsville Theater in Woodstock, NY. There they debuted much of their new album First Two Pages of Frankenstein.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Onder voorbehoud:

Laugh Track, hun tweede album in 2023. Uit op 18 september. Singles volgen heel snel.

De veronderstelde tracklist:
Smoke Detector
Deep End (Paul's in Pieces)
Alphabet City
Dreaming
Turn off the House
Coat on a Hook
Crumble feat. Rosanne Cash
Hornets
Laugh Track feat. Phoebe Bridgers
Space Invader
Tour Manager
Reply
Alphabet City staat op Spotify
Reply
Space Invader ook.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)