Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The National
#51
Eraser Wrote:Ik zie wel niet echt een plaats tussen die data, dus het zou ervoor of erna moeten zijn. Ik twijfel er niet aan dat ze hier een Vorst/Lotto Arena-show spelen.

plaats zat tussen Londen en Parijs:
Quote:13 NOVEMBER: ALEXANDRA PALACE, LONDON, UK
18 NOVEMBER: ZENITH, PARIS, FRANCE
Reply
#52
Daarover gekeken, excuses.
Reply
#53
Vorst/Lotto zal inderdaad wel aangekondigd worden als Werchter uitverkocht is.
Heb ook een nieuwsbrief gekregen in mijn mailbox, staat ook in 'More news on Monday'. Misschien eerste single?
Reply
#54
De Morgen was er ook bij: http://www.demorgen.be/dm/nl/1011/Concer...lijn.dhtml
Reply
#55
Pfff... HMH?! Ondanks dat het te verwachten was hoopte ik toch nog op een keer Paradiso. Zal ze nu laten schieten en maar hopen dat ze op Lowlands staan.
Reply
#56
Jammer van de locatie, maar zat er wel aan te komen dat ze de kleinere zalen waren ontgroeid na High Violet.
Reply
#57
Roel87 Wrote:Pfff... HMH?! Ondanks dat het te verwachten was hoopte ik toch nog op een keer Paradiso. Zal ze nu laten schieten en maar hopen dat ze op Lowlands staan.
Denk dat ze enkel Europa touren in juni en juli. Vooralsnog enkel data in Amerika in augustus.
Reply
#58
Grotere zalen zijn toch niet a priori slechtere concerten?
Reply
#59
RH80 Wrote:Grotere zalen zijn toch niet a priori slechtere concerten?

Bijna altijd toch wel.
Reply
#60
geluksknikker Wrote:
RH80 Wrote:Grotere zalen zijn toch niet a priori slechtere concerten?

Bijna altijd toch wel.

Ook kort door de bocht dit.
Reply
#61
RH80 Wrote:Grotere zalen zijn toch niet a priori slechtere concerten?
Als het om de HMH gaat toch zeker wel. Had het in Paradiso geweest had ik blind kaarten besteld; nu zie ik tegen die tijd wel of er nog kaarten zijn (verwacht van niet).
Reply
#62
Roel87 Wrote:
RH80 Wrote:Grotere zalen zijn toch niet a priori slechtere concerten?
Als het om de HMH gaat toch zeker wel. Had het in Paradiso geweest had ik blind kaarten besteld; nu zie ik tegen die tijd wel of er nog kaarten zijn (verwacht van niet).

Vorst heeft ook zo'n reputatie. Maar ik zag Sigur Rós in het rivierenhof en in Vorst, en het Rivierenhof is op papier de gedroomde locatie voor een band als Sigur Ros maar in Vorst was het veel sterker, dusja.
Reply
#63
Karel Wrote:
geluksknikker Wrote:
RH80 Wrote:Grotere zalen zijn toch niet a priori slechtere concerten?

Bijna altijd toch wel.

Ook kort door de bocht dit.
Jij gaat denk ik enkel naar grote optredens, dus... Tongue

Maar goed, wel een beetje kort door de bocht. Er zijn bands die echt wel goed passen in grote zalen, namelijk grote bands.

The National is geen grote band.

Einde discussie.
Reply
#64
Uplift Wrote:Jij gaat denk ik enkel naar grote optredens, dus... Tongue
Je denkt verkeerd.
Reply
#65
Uplift Wrote:
Karel Wrote:
geluksknikker Wrote:Bijna altijd toch wel.

Ook kort door de bocht dit.
Jij gaat denk ik enkel naar grote optredens, dus... Tongue

Maar goed, wel een beetje kort door de bocht. Er zijn bands die echt wel goed passen in grote zalen, namelijk grote bands.

The National is geen grote band.

Einde discussie.
Helemaal eens, veel van de 'trucjes' die ze live gebruiken zullen in een grote zaal niet werken. Tenzij ze zich kunnen gaan aanpassen en 'groot' gaan spelen. Maar ik heb het idee dat dat deze band geen goed zal doen.
Reply
#66
The National heeft ook met regelmaat voor grote festival weides gestaan, hoe waren die optredens dan?
Reply
#67
Piet Knaak Wrote:The National heeft ook met regelmaat voor grote festival weides gestaan, hoe waren die optredens dan?

Ik heb ze gezien op Pukkelpop 2010 en Werchter 2011, beide op de main stage, en ik vond die optredens behoorlijk sterk.
Reply
#68
RH80 Wrote:
Piet Knaak Wrote:The National heeft ook met regelmaat voor grote festival weides gestaan, hoe waren die optredens dan?

Ik heb ze gezien op Pukkelpop 2010 en Werchter 2011, beide op de main stage, en ik vond die optredens behoorlijk sterk.
Ik was ook aanwezig bij die gigs en vond het ook erg sterk.
Ze zullen de hmh moeiteloos uitverkopen maar groter moeten ze het ook niet gaan zoeken.
Een band als the national gaat niet 3 avonden in de paradiso spelen, die willen snel door met de tour, cashen.
Niks mis mee vind ik, al zou het wel fijn zijn mochten ze buiten deze show toch nog een gig komen spelen in een ietwat betere setting
Reply
#69
HMH kan nog net denk ik voor The National. Zag ze twee jaar terug op mainstage van Arras. En dat was gewoon goed, maar haalde het ook niet bij een clubshow.
Reply
#70
Ach door het kutvoetbal viel het Paradiso optreden ook wel iets tegen paar jaar terug, terwijl ik ze op Lowlands 2 keer in de Grolsch goede optredens zien geven.

Ik vind de HMH wel een prima zaal en nee het concert zal er echt niet minder om zijn, maar ik voel even de urgentie niet. En net of men in Paradiso wel hun smoel dicht houdt.
Reply
#71
Piet Knaak Wrote:The National heeft ook met regelmaat voor grote festival weides gestaan, hoe waren die optredens dan?
Pukkelpop 10 staat in mijn top 5 beste festivalconcerten ooit. Werchter 08 in de marquee was ook héél sterk.
Reply
#72
Voor mij wordt het dit jaar dus in ieder geval Werchter Mainstage en de HMH. En nog duimen voor Lowlands dan...
Reply
#73
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...527oBKIPMc

Eerste single: Demons.
Reply
#74
Heerlijk
Reply
#75
Prachtig nummer Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)