Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The National
#26
Heb er ook, vlot.
Reply
#27
Tweede concert zou me niet verwonderen. Er is ruimte in hun tourschema.
Reply
#28
Uitverkocht
Reply
#29
Plaat in mei.
Reply
#30
Quote:The National have announced details of their sixth studio album: Trouble Will Find Me is out on May 20 via 4AD. The album was recorded at Clubhouse in Rhinebeck, NY, and was self-produced, with mixing by Craig Silvey, Peter Katis, and Marcus Paquin.

Trouble Will Find Me:
01 I Should Live in Salt
02 Demons
03 Don't Swallow the Cap
04 Fireproof
05 Sea of Love
06 Heavenfaced
07 This is the Last Time
08 Graceless
09 Slipped
10 I Need My Girl
11 Humiliation
12 Pink Rabbits
13 Hard to Find
Reply
#31
[Image: BF4pBXTCQAEfu7y.jpg:large]
Reply
#32
Wow wat een mooie hoes. Echter weinig kans dat die ooit in mijn kast terecht zal komen.
Reply
#33
Voor The National maak ik graag een uitzondering op mijn cd-aankoop-stop. Een release om naar uit te kijken. Nu nog meer live data afwachten.
Reply
#34
Ja, vooral dat laatste ja. Nog steeds nog nooit live gezien Sad
Reply
#35
Piet Knaak Wrote:Ja, vooral dat laatste ja. Nog steeds nog nooit live gezien Sad

Het is toch niet dat ze de laatste paar jaar zuinig aan hebben gedaan met optredens in Nederland en Belgie. Ik heb ze volgens mij een keer of vijf gezien in twee jaar tijd.
Reply
#36
Door verschillende omstandigheden is het er simpelweg niet van gekomen helaas. Maar nu ben ik er klaar voor, ik ben gezond en ik heb het geld dus kom maar op met die data.
Reply
#37
Tijdens een interview met Gothamist liet Bryan Devendorf zicht ontvallen dat ondermeer Sufjan Steven een bijdrage leverde als percussionist voor het nieuwe album van zijn band The National.

Gisteren nog kondigden we het zesde album van de New Yorkers aan, vandaag kunnen we daar nog enkele details aan toevoegen.

Zo zouden ook St. Vincent en Sharon Van Etten enkele zangpartijen voor hun rekening hebben genomen en kwamen ook Richard Reed Parry (Arcade Fire) en Nona Marie Invie (Dark Dark Dark) langs in de studio.

Bovendien bleek dat enkele songs die eerder online verschenen onder een andere titel nu toch op 'Trouble Will Find Me' staan.

Het gaat over Lola (nu: I Should Live In Salt), Sullivan (nu: Humiliation) en Prime (nu: Graceless).

'Trouble Will Find Me' moet uikomen op 20 mei.
Reply
#38
prachtige hoesfoto
Reply
#39
Zou Dirty Projectors overigens niet mee gaan op tournee?
Reply
#40
Quote:We're in Berlin & play new songs tonight, 9pm. Email troublewillfindmentnl@gmail.com for tix. Winners receive confirm via email by 5pm

Voor het geval iemand daar in de buurt zou zijn...
Reply
#41
Vrijdagavond staat een Dessner in Effenaar. Zou zomaar een mooie verrassing kunnen worden. Ze zijn in de buurt in ieder geval.
Reply
#42
Setlistje, http://twitpic.com/cgz8xa
Zo goed als alleen maar nieuw werk dus..
Reply
#43
RH80 Wrote:Setlistje, http://twitpic.com/cgz8xa
Zo goed als alleen maar nieuw werk dus..
Zullen ze op de concerten (en festivals) in juni/juli ook doen hoor. Speelden op PKP 2008 80 procent van High Violet, en die was ook maar uit van in mei. En wát een concert was me dat zeg. Pracht.
Reply
#44
Aron Wrote:
RH80 Wrote:Setlistje, http://twitpic.com/cgz8xa
Zo goed als alleen maar nieuw werk dus..
Zullen ze op de concerten (en festivals) in juni/juli ook doen hoor. Speelden op PKP 2008 80 procent van High Violet, en die was ook maar uit van in mei. En wát een concert was me dat zeg. Pracht.

Mij ga je niet horen klagen, vind het niet meer dan normaal dat je als band je nieuwste materiaal speelt.
Reply
#45
Ik vind het zo horen, je laat de shit horen waar je op dat moment voor staat.
De meeste bands hebben er de ballen gewoon niet voor.
Reply
#46
Quote:31 OCTOBER: ICE HALL, HELSINKI, FINLAND
02 NOVEMBER: FORUM, COPENHAGEN, DENMARK
04 NOVEMBER: MAX SCHMELING HALLE, BERLIN, GERMANY
05 NOVEMBER: MITSUBISHI ELECTRIC HALLE, DUSSELDORF, GERMANY
06 NOVEMBER: ROCKHAL, LUXEMBOURG
07 NOVEMBER: HEINEKEN MUSIC HALL, AMSTERDAM, NETHERLANDS
09 NOVEMBER: ODYSSEY ARENA, BELFAST, IRELAND
10 NOVEMBER: O2 ARENA, DUBLIN, IRELAND
11 NOVEMBER: O2 APOLLO, MANCHESTER, UK
13 NOVEMBER: ALEXANDRA PALACE, LONDON, UK
18 NOVEMBER: ZENITH, PARIS, FRANCE
20 NOVEMBER: PALACIO VISTALEGRE, MADRID, SPAIN
21 NOVEMBER: PAVILHAO ATLANTICO, LISBON, PORTUGAL

Voor een Belgische datum zullen we moeten wachten tot Werchter wat meer uitverkocht is, lijkt me.
Reply
#47
Uiteraard ben ik erbij in de HMH, maar wel jammer dat het geen Paradiso is geworden Sad

En een Belgische datum? Jullie hebben je losse concert al in juni al...
Reply
#48
Weet ik, maar ze zullen sowieso ook nog Vorst of Lotto doen en volgens mij zal dat ergens tussen 13 en 18 november zijn.
Reply
#49
Ik zie wel niet echt een plaats tussen die data, dus het zou ervoor of erna moeten zijn. Ik twijfel er niet aan dat ze hier een Vorst/Lotto Arena-show spelen.
Reply
#50
Ik vind dat wij ook een losse datum verdienen in juni in een kleinere zaal dan de HMH. En ook een festival datum alsjeblieft. België wordt verwend Tongue
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)