Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The National
#1
Eerste datum voor 2013 is bekend; 5 juni in New York, met als support Youth Lagoon. Blijft nog even gissen wat dat betekent voor de festivals in mei en juni.
Reply
#2
bij p4k trekken ze de conclusie dat er een album zal uitkomen voor dat concert.
Reply
#3
Eraser Wrote:bij p4k trekken ze de conclusie dat er een album zal uitkomen voor dat concert.

Dat zou goed kunnen. Er gaat volgens mij volgend jaar sowieso een album uitkomen van The National.
Reply
#4
http://www.youtube.com/watch?v=YqwsiR0fWMA

Was hier live bij _O_. Blijft een van mijn favoriete shows waar ik heen ben geweest. Als ze weer komen dan ben ik er weer bij!
Reply
#5
Jammer dat het een concert is voor 18.000 man, hoop toch niet dat ze straks in Ziggo Dome staan...
Reply
#6
Amsterdam is geen New York he.
Reply
#7
Djustin Wrote:Jammer dat het een concert is voor 18.000 man, hoop toch niet dat ze straks in Ziggo Dome staan...

Natuurlijk niet. Hebben in Nederland nog zelfs nooit in HMH gestaan. Hopelijk houden ze dat vol en blijven ze meer shows in één land geven, in plaats van één grote show voor een land Nederland.
Reply
#8
fresh77 Wrote:Amsterdam is geen New York he.

Wel Nieuw Amsterdam

Blijf natuurlijk wel op kleine shows hopen, anders worden het road tripjes. Heb The National al een keer in Stockholm gezien en dat mag zeker nog wel een keer
Reply
#9
Indiaantje89 Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=YqwsiR0fWMA

Was hier live bij _O_. Blijft een van mijn favoriete shows waar ik heen ben geweest. Als ze weer komen dan ben ik er weer bij!
Me too. Thanks voor het linkje, was alweer straal vergeten dat die is uitgezonden toentertijd.

Ben erg benieuwd naar een eventuele nieuwe plaat. Het is wel weer tijd.
Reply
#10
Ben benieuwd naar nieuw album, concert bezoeken staat ook op de planning.
Reply
#11
Zijn tot op heden nog op geen enkel Europees festival bevestigd, ik ben benieuwd of dat nog gaat volgen. Misschien Rock Werchter vanmiddag.
Reply
#12
JUNE 2013
THE NATIONAL
05 JUNE: BARCLAYS CENTER, BROOKLYN NY / W/ YOUTH LAGOON / TICKETS
21-23 JUNE: HURRICANE FESTIVAL EICHENRING, SCHEESSEL, GERMANY / TICKETS
21-23 JUNE: SOUTHSIDE FESTIVAL NEUHAUSEN OB ECK, GERMANY / TICKETS
25 JUNE: CIRQUE ROYAL BRUSSELS, BELGIUM / TICKETS
28 JUNE: LIVE AT THE MARQUEE CORK, IRELAND / TICKETS
30 JUNE: PARCO DELLA MUSICA ROME, ITALY / TICKETS
JULY 2013
01 JULY: CITY SOUND FESTIVAL 2013 MILAN, ITALY / TICKETS
02 JULY: SALATA, ZAGREB, CROATIA / PRE-SALE TICKETS ON-SALE 20 FEB 2013 1200 ECT
Reply
#13
Stefan Wrote:JUNE 2013
THE NATIONAL
05 JUNE: BARCLAYS CENTER, BROOKLYN NY / W/ YOUTH LAGOON / TICKETS
21-23 JUNE: HURRICANE FESTIVAL EICHENRING, SCHEESSEL, GERMANY / TICKETS
21-23 JUNE: SOUTHSIDE FESTIVAL NEUHAUSEN OB ECK, GERMANY / TICKETS
25 JUNE: CIRQUE ROYAL BRUSSELS, BELGIUM / TICKETS
28 JUNE: LIVE AT THE MARQUEE CORK, IRELAND / TICKETS
30 JUNE: PARCO DELLA MUSICA ROME, ITALY / TICKETS
JULY 2013
01 JULY: CITY SOUND FESTIVAL 2013 MILAN, ITALY / TICKETS
02 JULY: SALATA, ZAGREB, CROATIA / PRE-SALE TICKETS ON-SALE 20 FEB 2013 1200 ECT

Dan nog een keer mijn reactie:

GVD. Eén weekje vakantie in het hele jaar gepland en naast Springsteen in Goffertpark, BKS, Leonard Cohen, nu dus ook The National nog missen in het Koninklijk Circus, wat een prima zaal is voor hen. Serieus het balen.
Reply
#14
het wordt alleszins een fantastisch frustrerende ticketverkoop. eens bellen naar botanique straks of ze ook kassaverkoop doen, dan ga ik er daar halen vrijdag.
Reply
#15
Organisatie van live nation. Dus ook tickets via Proximus gfm normaal.
Reply
#16
Quote:@Botanique: @Botanique is not in charge for the concert of The National. Please contact Cirque Royal for more infos.
Reply
#17
Mmm ga toch passen. Het zou me verbazen of dit AB 2010 kan overtreffen en ik wacht toch liever hun nieuwe muziek af.
Reply
#18
Zal waarschijnlijk wel een hel worden om tickets vast te krijgen
Reply
#19
Die ticketverkoop, zal dat enkel via site KC zijn of ook via GFM?

max 2 per persoon btw.
Reply
#20
op de site van Live Nation zal ook wel een linkje komen: http://nl.livenation.be/artist/the-national-tickets
Reply
#21
wie bestelt er hier nog zo meteen?
Reply
#22
Dat ging vlot.
Reply
#23
Vlot m'n kont. Ik zit nog steeds te kutten.
Reply
#24
Uitverkocht.
Reply
#25
Kutzooi!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)