Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Albums van 2018 die het vermelden waard zijn...
#26
tUnE-yArDs - I Can Feel You Creep Into My Private Life

Zo leuk als het op LGW? was is dit toch even wennen. Nog steeds gek, en met haar stem blijft het gewoon tof om te luisteren. Denk wel een groeiplaat.
Reply
#27
(05-02-2018, 12:39)edjuuh1990 Wrote: tUnE-yArDs - I Can Feel You Creep Into My Private Life

Zo leuk als het op LGW? was is dit toch even wennen. Nog steeds gek, en met haar stem blijft het gewoon tof om te luisteren. Denk wel een groeiplaat.

Bijeenvegen, Uplift.
Reply
#28
Imperialistische kutherrie is het. Reppunten werkten vandaag niet.

Maar euh, jij post één keer per maand in de meest random topics enkel en alleen t.b.v. mijn mindfuck of wat?
Reply
#29
(05-02-2018, 21:47)Uplift Wrote: Imperialistische kutherrie is het. Reppunten werkten vandaag niet.

Maar euh, jij post één keer per maand in de meest random topics enkel en alleen t.b.v. mijn mindfuck of wat?

Ingaand op mijn doel om haters te laten haten zou je kunnen zeggen dat ik helderziend ben. Plusje hier, plusje daar.
Reply
#30
MGMT - Little Dark Age

Geen idee wat jullie ervan vinden, maar ik kan er wel van genieten. Beste album van ze tot nu toe.
Reply
#31
(09-02-2018, 01:44)Kalters Wrote: MGMT - Little Dark Age

Geen idee wat jullie ervan vinden, maar ik kan er wel van genieten. Beste album van ze tot nu toe.

Beste weet ik nog zo niet, maar zeker het vermelden waard.
Reply
#32
En ook meteen hier:

Car Seat Headrest - Twin Fantasy
Reply
#33
(12-02-2018, 09:39)Snackbarharses Wrote: En ook meteen hier:

Car Seat Headrest - Twin Fantasy

Hier sluit ik me volledig bij aan
Reply
#34
Ashtar Lavanda - Unsolved Mysteries

Technisch gezien niet uit 2018, maar wel dit jaar voor het eerst officieel uitgebracht. Heerlijk korte EP.
Reply
#35
Everything is Recorded - Everything is Recorded by Richard Russell
Reply
#36
The Empire Line - Rave

#varg #herrensauna
Reply
#37
Herrensauna? http://www.dazeddigital.com/photography/...ound-clubs
Reply
#38
genau

[Image: CS672796-01A-BIG.jpg]
Reply
#39
Mooi man, bedankt voor de tips!
Reply
#40
De laatste weken is Snares Like A Haircut van No Age m’n favoriet. Wellicht zelfs hun beste, sterke liedjes, razende energie en noisepunk en soundscapes perfect in balans.
Reply
#41
(25-02-2018, 15:06)JorisR Wrote: De laatste weken is Snares Like A Haircut van No Age m’n favoriet. Wellicht zelfs hun beste, sterke liedjes, razende energie en noisepunk en soundscapes perfect in balans.

 Beslist. Jaarlijstjes materiaal, nu al.
Reply
#42
In dat kader:

Bruno Sanfillipo - Unity
Reply
#43
Ik ga vooralsnog lekker op:

Car Seat Headrest - Twin Fantasy
dirk. - Album
S. Carey - Hundred Acres
Reply
#44
S. Carey, ja? Maar eens kijken, komt in een kerkje in Groningen spelen.
Reply
#45
(01-03-2018, 15:24)thomas9790 Wrote: S. Carey, ja? Maar eens kijken, komt in een kerkje in Groningen spelen.

In de richting van Bon Iver/Sufjan Stevens. Met het risico dat je het saai/gezapig vindt dus, maar mooi kan ook. Ik ga voor dat laatste.
Reply
#46
Die S. Carey moest ik vanavond vanavond maar eens even checken.
Reply
#47
En verder:

Suuns - Felt

Hun vierde zeer goede, spannende plaat op rij, en net weer wat anders dan de voorgangers. Nog lang niet uitgeblust dus. Hoeveel bands houden dat niveau nog zo lang vol tegenwoordig?
Reply
#48
Ik ben lekker bij dit jaar. Maar hierbij ook die nieuwe van Suuns en precies wat Joris zegt. Hele goede plaat, misschien wel de eerste die ik echt goed vind dit van dit jaar.

Zijn stem begint wel verdacht veel op die van Thom te lijken. Of ben ik dat?
Reply
#49
(06-03-2018, 07:46)Loov Wrote: Ik ben lekker bij dit jaar. Maar hierbij ook die nieuwe van Suuns en precies wat Joris zegt. Hele goede plaat, misschien wel de eerste die ik echt goed vind dit van dit jaar.

Zijn stem begint wel verdacht veel op die van Thom te lijken. Of ben ik dat?

Dat gevoel heb ik ook, zeker bij die single Watch You, Watch Me.
Reply
#50
Dit jaar bewust wat meer luistertijd het besteden aan nieuwe albums. Tot nu toe wat mij betreft gerechtvaardigd voor in dit topic, de albums van:

Shame (toch echt wel een van de betere nieuwe dingen uit Engeland)
Blitzen Trapper (constante kwaliteit, niet verrassend, wel weer goed)
Calexico (soms zelfs een tikje experimenteel, vooral ook weer gewoon goed vakmanschap)
Black Rebel Motorcycle Club (zie Blitzen trapper)
The Lost Brothers (mooie nieuwe ontdekking)
Car Seat Headrest
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)