Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 2.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pukkelpop
#51
(23-01-2018, 13:03)Uplift Wrote: 2013? Kan, maar uiteraard nowhere near een headline slot.

Dat is ook weer waar :)
Reply
#52
Ja, het is zover! Nee, nog geen namen, zóoooover is het nu ook weer niet, maar we zijn wel enorm benieuwd naar wie jij wil zien op Pukkelpop, dus bezorg ons snel jouw ultieme wishlist.

Je maakt meteen ook kans op een superdeluxe VIP-pakket en naar goede gewoonte worden de eerste 5000 inzendingen verrast met een exclusieve Pukkelpopsticker.
Reply
#53
(23-01-2018, 16:45)1996Customer Wrote: Ja, het is zover! Nee, nog geen namen, zóoooover is het nu ook weer niet

Ugh, echt. Irritatieniveau 100000000% ofzo. Fucking klotecommunicatie met hun kut-in-het-veld-tekstjes altijd. Fuck dit.
Reply
#54
Pas op, Aron. Straks zal de eerste de beste calvinist weer een """"""originele"""""" Statler & Waldorf meme posten.
Reply
#55
Voor de verandering,
[Image: 5ELI708sjnwx.jpg]
Reply
#56
Magnapop

Goede reden om die 3 kwartier te rijden.
Reply
#57
Staan ook gewoon in de Nor in Heerlen.
Reply
#58
(28-01-2018, 14:20)eloelo Wrote: Staan ook gewoon in de Nor in Heerlen.

Ga ik ook naartoe!

Maar goed dit is een bevestiging van Linda Hopper zelf.
Reply
#59
+ Kendrick Lamar
Reply
#60
Dat was ook een no-brainer. Net zoals TWOD die er ook staan.
Reply
#61
En Björk en Radiohead.
Reply
#62
en imagine dragons
Reply
#63
"Scroll down, be humble"

Genoeg Pukkelpop voor vandaag.
Reply
#64
Zo hebben ze het toch echt weer weten te verpesten. Hij past wel perfect in hun huidige doelpubliek.
Reply
#65
wel straf, vorige week 1 naam lossen en dikke week verder nog niets

mja waarschijnlijk eerst hun hype campagne nog op gang trekken
zoals toen die keer met dat jeugdhuis enzo.
Reply
#66
Ze gaan nog even wachten lijkt me. De kendrick aankondiging was enkel om de hype te gebruiken van zijn optreden.
Reply
#67
De aankondiging van Björk zal ook een rol spelen lijkt mij.
Reply
#68
(08-03-2018, 15:54)Maynard-J Wrote: De aankondiging van Björk zal ook een rol spelen lijkt mij.

Grapje toch? Die komt natuurlijk niet met dat concert in Gent op 11 juli.
Reply
#69
Daar doelde MJK denk ik op. In de plaats van het hier gespeculeerde Björk krijgen we dan wellicht Editors. Dat moet nog even gespind worden nu.
Reply
#70
Ach ja, op de verkeerde manier lezen, excuus.
Reply
#71
Ik bedoelde inderdaad de aankondiging dat ze niét op PKP staat.
Reply
#72
Blijkbaar namen deze week/vandaag, volgens Facebook-aankondiging. Naast Kendrick Lamar lijkt The War On Drugs me wel een inkoppertje, en geen Gorillaz (want Werchter) maar toch Arcade Fire? Voor die 3 namen + nog wat leuke kleine dingen wil ik wel weer eens gaan.
Reply
#73
+ Ryhe (zelfbevestiging)
+ The War On Drugs ('leak' van pkp Instagram)
+ Dua Lipa ('leak' van pkp Instagram)
Reply
#74
en nu officieel, TWOD en DL spelen op de donderdag, morgen meer namen.
Reply
#75
"Na hun triomftochten in Vorst Nationaal en Lotto Arena vorig jaar kon het bijna niet anders: The War On Drugs komt op donderdag 16 augustus naar Pukkelpop. En ook de populaire popprinses Dua Lipa staat die dag op onze affiche.

Kendrick Lamar was al bekend, morgen volgt nog meer Pukkelpopnieuws!"

Geen leaks, gewoon in de mail, om een of andere vreemde reden ?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)