Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 1.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radio 2 Top 2000
(29-12-2022, 11:36)Timothy\s Monster Wrote: Wat een negativiteit pud.

Alleen bij dit nummer. De rest, ook al vind ik het nummer niet goed, kan ik allemaal waarderen. Op 24 december naar Salzburg gereden en op 25 december naar Ramsau am Dachstein en 27 december terug naar huis. De top 2000 (uit 2017), als download, in de auto en gas geven. Niet wetende welk nummer er komt is ook wel eens wat anders.
Reply
Dit jaar voor het eerst de switch gemaakt naar de Snob 2000 en dat bevalt prima. Elk uur wel een nummer dat ik niet kende en gelijk aan een Spotify lijstje toevoeg. Ook in deze lijst genoeg golden oldies die je, met andere nummers, tegenkomt in de Top 2000. Maar het Ed Sheeran en Susan & Freek gehalte van die lijst trek ik steeds slechter.
Reply
(29-12-2022, 12:24)Gunnar Wrote: Dit jaar voor het eerst de switch gemaakt naar de Snob 2000 en dat bevalt prima. Elk uur wel een nummer dat ik niet kende en gelijk aan een Spotify lijstje toevoeg. Ook in deze lijst genoeg golden oldies die je, met andere nummers, tegenkomt in de Top 2000. Maar het Ed Sheeran en Susan & Freek gehalte van die lijst trek ik steeds slechter.
Die laatste zin slaat de spijker op z’n kop, ik vind het nog steeds wel lekker maar wel een lijst in verval.
Reply
Dan mis je dus nu Der Weg van Herbert Gronemeyer.
Reply
(29-12-2022, 12:24)Gunnar Wrote: Dit jaar voor het eerst de switch gemaakt naar de Snob 2000 en dat bevalt prima. Elk uur wel een nummer dat ik niet kende en gelijk aan een Spotify lijstje toevoeg. Ook in deze lijst genoeg golden oldies die je, met andere nummers, tegenkomt in de Top 2000. Maar het Ed Sheeran en Susan & Freek gehalte van die lijst trek ik steeds slechter.

Even gekeken, maar inderdaad, deze moet ik toch ook eens proberen. Zit heel veel tussen wat ik thuis en in de auto luister.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)