Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
StuBru rant: ter bescherming van de jeugd
#51
[Image: source.gif]
Reply
#52
Ik ken haar dus eigenlijk gewoon niet, maar holy shit wat heeft dat mens veel onzinnige GIF's

Dit is ook wel een pareltje:

[Image: source.gif]
Reply
#53
Heerlijk dit topic.

Ik ga, kwestie van zelfkastijding en quote materiaal, zaterdag eens luisteren naar de Afrekening. Heerlijke shit weer. 80 procent Belgische meuk aangevuld met LiveNation rukkerbandjes.
Reply
#54
Toen ik naar StuBru begon te luisteren was de afrekening op een woensdagnamiddag om 14h, en in herinnering leek die me toch een pak minder shit dan nu. Toen hoorde je tussen EELS, Arcade Fire en The National niets anders dan 'Belpop'. Of hoorde je tussen de Belgische muziek enkel EELS, Arcade Fire en The National ?
Hmmm...
Reply
#55
Heeft iedereen zijn tijdloze al ingegeven ?
Wie op U2 moest zoeken om een of andere reden: dat gaat niet. Je komt uit bij Stan Van Samang en Ellie Goulding...
https://tijdloze.stubru.be/
Reply
#56
Dit is een heel zwaar topic om telkens open te doen, maar het is een noodzakelijk topic.
Reply
#57
De Tijdloze, dat is toch gewoon best of dEUS en een plaat van Nirvana?
Reply
#58
Haha, dat waren de goeie ouwe tijden. Nu staan dingen als Editors of zo in de top-10.
Reply
#59
Zo erg is het nog nét niet. Vooral door die grote schare 40-jarigen die blijven stemmen. dEUS heeft het wel verkorven blijkbaar.
https://tijdloze.stijnshome.be/lijst/2016
Reply
#60
Deze lijst zegt: 'wie jong is en niet links, heeft geen hart'
Reply
#61
Verdorie, dringend tijd voor een transplantatie dan.
Reply
#62
Laurent Garnier? Oke dan.
Reply
#63
Volgens mij heeft Lovecraft een paar van zijn verhalen op het volgende gifje gebaseerd.

[Image: giphy_1.gif?itok=s4DQDmam]
Reply
#64
(30-11-2017, 13:31)Uplift Wrote: Deze lijst zegt: 'wie jong is en niet links, heeft geen hart'

Gewoon nostalgie voor 18-jarigen. ‘In die tijd hadden ze toch goede muziek hé.’ Om dan droogweg Editors, Coldplay of fucking Oscar and the fucking Wolf in de lijst te stemmen. Doet er mij aan denken, dit jaar staat Bazart er in. 100% zeker.
Reply
#65
(30-11-2017, 13:07)1996Customer Wrote: Toen ik naar StuBru begon te luisteren was de afrekening op een woensdagnamiddag om 14h, en in herinnering leek die me toch een pak minder shit dan nu. Toen hoorde je tussen EELS, Arcade Fire en The National niets anders dan 'Belpop'. Of hoorde je tussen de Belgische muziek enkel EELS, Arcade Fire en The National ?
Hmmm...

Lol ja de woensdagnamiddag inderdaad. Toen stonden bands als El Guapo Stuntteam, The Hickey Underworld of Johnny fucking Berlin nog brokken.
Reply
#66
Hé wat is er nog gebeurd met die Interpol-kloon Customs?
Reply
#67
Misschien moet je dat vragen aan...







CUSTOMER1996
Reply
#68
(30-11-2017, 14:55)Aron Wrote:
(30-11-2017, 13:31)Uplift Wrote: Deze lijst zegt: 'wie jong is en niet links, heeft geen hart'

Gewoon nostalgie voor 18-jarigen. ‘In die tijd hadden ze toch goede muziek hé.’ Om dan droogweg Editors, Coldplay of fucking Oscar and the fucking Wolf in de lijst te stemmen. Doet er mij aan denken, dit jaar staat Bazart er in. 100% zeker.

daar had ik nog niet aan gedacht: maar uiteraard.

heb wel gestemd maar niet op bazart. Gemiste kans
Reply
#69
(30-11-2017, 14:57)Aron Wrote: Hé wat is er nog gebeurd met die Interpol-kloon Customs?
hebben net nieuw werk uit dacht ik?
zag er week of 2 terug iets van passeren.
straks opzoeken en in deze topic plaatsen
Reply
#70
https://www.dansendeberen.be/2017/11/17/...oms-gloom/
Reply
#71
(30-11-2017, 15:03)1996Customer Wrote: https://www.dansendeberen.be/2017/11/17/...oms-gloom/

[Image: studio-brussel-stubru-zucht-58d20e0063f8...1e9d-g.gif]
Reply
#72
What a time to be alive!

[Image: lkWoUqh.jpg]
Reply
#73
(30-11-2017, 15:16)Max Wrote: What a time to be alive!

[Image: lkWoUqh.jpg]

je bent wel goud vergeten
Reply
#74
Niet eens Goud ! Max, je zit op danst op het randje van een negatief rep punt.
Reply
#75
(30-11-2017, 15:17)1996Customer Wrote: Niet eens Goud ! Max, je zit op danst op het randje van een negatief rep punt.

Nee heb voor de prachtige deepcuts van het album gekozen, Goud komt toch wel op 1.

Omgomgomg
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)