Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk beroemd iemand heb jij gezien
Farid Azarkan bij zwemles
Reply
Roger Federer met vrouw heel even achter mij bij concert Bruce met ring van security
[+] 1 user says Thank You to marvin for this post
Reply
Elim Chan. Blijkbaar een reizende ster als dirigente.

Eergisteren kwam ik net voor de middag toe in Keulen voor het concert van Beyoncé. Op instinct wat beginnen rondwandelen en merkte op dat er heel wat mensen een gebouw binnenwandelden. Blijkbaar was er een korte openbare repetitie van een orkest in de Kölner Philharmonie. Was een ongepland maar heel educatief halfuurtje met een hilarische dirigente.
Mijn verbazing was groot toen ik vanochtend de nieuwsapp opende en haar gezicht op de voorpagina zag staan: LINK
Reply
Justin Bieber, meezingend bij een optreden van Dijon (voorprogramma van boygenius).
Reply
En ook Bo Burnham, maar dan voor de hoofdact.
Reply
Naar buiten komend uit een smartphoneshop in Dokkum. Zie ik Leeuwarder burgemeester Buma achteruit een grote sedan stappen en zich richting 't centrum begeven. Niet dat je er zomaar bij komt hoor. Beveiliging rondom. De vervolgens wat trieste overdenking: dat zo iemand nog van zo weinig vrije bewegingsruimte genieten kan speelde vervolgens wel een tijdje verder in m 'n hoofd. Of mensen vroeger meer begrip voor elkaars standpunten hadden blijft een lastige...
Reply
Tyga
Reply
(01-10-2023, 14:45)teedeebee Wrote: Tyga

Op straat?
Reply
Ik ben in Parijs en blijkbaar was ik vlakbij een event voor de Paris Fashion Week. Even blijven plakken en hij kwam juist buiten gelopen. Nog veel andere mensen die aandacht kregen maar herkende verder niemand.
Reply
Die was daar zeker nieuwe modellen aan het regelen voor zijn OnlyFans.
[+] 3 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
Tijdje geleden alweer, Frank de Boer en gezin in San Gimignano
Reply
Prem, in Guernica, Noord Spanje.
Reply
kut voor je
Reply
Zelf niet, maar mijn dochter was onder de indruk van Nathan Rutjes. Die kwam als trainer van een klasgenootje even langs in de klas.

"Die man van Zappsport is gewoon de trainer van Ali"

Heerlijk.
Reply
Ik zat vanavond zonder het te weten de hele avond naast DJ NOME te eten. Ik moest €300 aftikken, hij kwam er met een insta post vanaf.
Reply
Froukje. Wat een oprecht lieve meid.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Herr Flick und Helga
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)