Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mad Cool Festival
#76
(30-11-2017, 18:03)matthijs603 Wrote:
(30-11-2017, 18:02)ijskolibrietje Wrote:
(30-11-2017, 14:56)matthijs603 Wrote:
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.

Inmiddels een deel van de posturen van de Dronegestapo kennende, zou ik zeggen: probeer het toch maar met woorden op te lossen.

Is mijn lengte dan niet intimiderend genoeg?

Jou heb ik niet ontmoet, toch?  Huh

Ik denk het niet, mij kun je lastig over het hoofd zien :^)
Reply
#77
Washed Out zou ik wel graag op een festival in de buurt zien.
Reply
#78
En ook hier komt Pearl Jam dus even langs.
Reply
#79
Nieuwe namen: Franz Ferdinand, Tame Impala, Alice In Chains, Kaleo, The Bloody Beetroots, Erol Alkan, Portugal The Men, Glass Animals, Fidlar, Maya Jane Coles, Rival Sons, Hurray For The Riff Raff, The Last Internationale, LP, Jain, Haux, Frankie Cosmos, The White Buffalo, Porches, Sofi Tukker, Gang Of Youths, Modelo De Respuesta Polar, Kase.O, Núria Graham, Contra, Polo & Pan (Live) Agoraphobia, Bed Drugs, Maga, Niña Coyote Eta Chico Tornado.
Reply
#80
Tame Impala. Kanshebber voor DTRH?
Reply
#81
(14-12-2017, 14:14)Indiaantje89 Wrote: Nieuwe namen: Franz Ferdinand, Tame Impala, Alice In Chains, Kaleo, The Bloody Beetroots, Erol Alkan, Portugal The Men, Glass Animals, Fidlar, Maya Jane Coles, Rival Sons, Hurray For The Riff Raff, The Last Internationale, LP, Jain, Haux, Frankie Cosmos, The White Buffalo, Porches, Sofi Tukker, Gang Of Youths, Modelo De Respuesta Polar, Kase.O, Núria Graham, Contra, Polo & Pan (Live) Agoraphobia, Bed Drugs, Maga, Niña Coyote Eta Chico Tornado.

Wordt hier Bed Rugs bedoeld, de band uit Antwerpen?  Verrassende boeking wel.  Ook eerste festivalaankondiging voor Tame Impala en Rival Sons geloof ik.
Reply
#82
Dat zal écht wel niet Bed Rugs zijn, lmao
Reply
#83
Voor mensen die meer willen weten over Bed Drugs, ik kwam dit pareltje tegen op Google: https://partyflock.nl/topic/1139073:Wie-...-bed-drugs
Reply
#84
(14-12-2017, 15:39)thomas9790 Wrote: Tame Impala. Kanshebber voor DTRH?

DTRH heeft ze nog min of meer tegoed van 2016. Toen ging het niet door omdat de band tussen de Amerikaanse en Europese leg van de tour een weekendje vrij nam, en werd Anohni headliner.

Dus zeker een kanshebber ja.
Reply
#85
Dagindeling:

[Image: DRAuNj0WsAA-xQh.jpg:large]
Reply
#86
Arctic Monkeys? The Killers?
Reply
#87
In mijn Primavera-groep op Facebook zijn twee kampen ontstaan; zij die naar Mad Cool gaan en het groepje mensen dat naar PS 2018 wil. Tot nu toe hoor ik bij de tweede, vind de lineup buiten wat grote namen heel saai/veilig. Tame Impala overigens wel jammer.
Reply
#88
Dit festival gaat vooral slagen of vallen bij het blokkenschema.
Reply
#89
(14-12-2017, 18:37)eloelo Wrote: Arctic Monkeys? The Killers?

kan beide nog. staat niet voor niets een stip in de headliner kleur op dag 2, slaagt op 2 headliners
Reply
#90
Mooie line up, laat Tame impala ook nog maar doorkomen naar NOS
Reply
#91
Tickets en hotel geboekt. Waanzinnige line-up tot nu toe. Niet te geloven dat er nog twee headliners op de vrijdag erbij komen.
Reply
#92
Tame impala is toch live heel slecht?
Reply
#93
(14-12-2017, 20:52)atthedrive-in Wrote: Tame impala is toch live heel slecht?

Was 2 jaar geleden op Roskilde waanzinnig goed.
Reply
#94
(14-12-2017, 20:52)atthedrive-in Wrote: Tame impala is toch live heel slecht?

Hun shows aan het begin van de Currents tourcyclus waren gewoon strak.
Reply
#95
https://www.youtube.com/watch?v=HOtye4edBbA

Heb ze zelf nooit gezien, maar wel wat 'live' filmpjes. Deze hierboven is wel heel erg, vooral de zang dan.
Reply
#96
Als je dat zo slecht vind, vind je ze inderdaad slecht live.
Reply
#97
Niets erg aan. Behalve dat het laatste nummer doet verlangen naar een pre Currents tijd. Vooral blij dat ik ze er voor regelmatig heb gezien.
Reply
#98
Uitverkocht. Hoewel er nog wel "Pack Mad Cool" is: https://madcoolfestival.es/tickets.php Weet iemand wat dat inhoudt? Er staat dat er ook 3 day tickets in zitten, maar op FB zeggen ze Sold Out, alleen nog dagkaarten en VIP-tickets beschikbaar.
Reply
#99
Niet erg verrassend dat het uitverkocht is, is toch één van de sterkste main stream festival line ups van de laatste jaren.
Reply
+Arctic Monkeys (hun 0114 verwijzing is vrij duidelijk).
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)