Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mad Cool Festival
#51
+At The Drive-In.. het zal allemaal wel kut zijn dat festival, maar het affiche ziet er goed uit
Reply
#52
TEN ?
https://twitter.com/madcoolfestival/stat...8757490688
Reply
#53
Morgen NINE
Reply
#54
(28-11-2017, 17:24)Willie Wrote: Morgen NINE

Die zijn al aangekondigd hoor ;-)
Reply
#55
+ Snow Patrol, Kasabian, Perfume Genius en Rag N' Bone Man
Reply
#56
mAd CoOl !

[Image: 1zlvszm.jpg]
Reply
#57
(30-11-2017, 14:38)Melliw Naj Wrote: Wist niet dat Snow Patrol nog bestond. Straks wordt dat een headliner van BKS.

Pinkpop lijkt me een serieuze optie, hoewel wellicht niet meer als headliner.

Kasabian als BKS zich weer een jaartje volle bak op GB wil richten.
Reply
#58
Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.
Reply
#59
BKS gaat niet voor Snow Patrol,daar zou te veel kritiek opleveren. Ik vind het best een leuke band, maar hoort niet thuis op BKS. Maar zou ook zomaar op de andere 3 Mojo festivals kunnen staan hoor (Pinkpop, DTRH, Lowlands).
Reply
#60
Pinkpop zou gewoon perfect bij de doelgroep passen.
Reply
#61
+Japandroids en Washed Out.. Die komen vandaag met TEN namen dus. En maandag waarschijnlijk nog met Pearl Jam. Doen ze netjes.
Reply
#62
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.


Krijgen we dan eindelijk kekke uniformpjes?
Reply
#63
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.

Om alle Britten van het terrein te meppen?
Reply
#64
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.

Inmiddels een deel van de posturen van de Dronegestapo kennende, zou ik zeggen: probeer het toch maar met woorden op te lossen.
Reply
#65
(30-11-2017, 14:55)Indiaantje89 Wrote: +Japandroids en Washed Out.. Die komen vandaag met TEN namen dus. En maandag waarschijnlijk nog met Pearl Jam. Doen ze netjes.

Gewoon weer twee goede namen.  Sad
Reply
#66
(30-11-2017, 14:56)thomas9790 Wrote:
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.


Krijgen we dan eindelijk kekke uniformpjes?

(30-11-2017, 14:56)Max Wrote:
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.

Om alle Britten van het terrein te meppen?

(30-11-2017, 14:56)matthijs603 Wrote:
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.

Inmiddels een deel van de posturen van de Dronegestapo kennende, zou ik zeggen: probeer het toch maar met woorden op te lossen.

Het is natuurlijk een catch-22. Kasabian in de line-up zou immers ook de afwezigheid van de Dronegestapo meer dan ooit impliceren. Maar inderdaad, ik doelde op Britten. Ratten zijn het.

Veel succes met woorden als je een zatlap hebt die tegen iedereen aan leunt en roept en door z'n vriendengroep verder zat gemaakt wordt. Want dat is wat Britten doen.
Reply
#67
Lovable Lads from Liverpool v. Dronegestapo. Wie belt Marvel om de filmrechten te verkopen?
Reply
#68
(30-11-2017, 14:59)Kalters Wrote:
(30-11-2017, 14:55)Indiaantje89 Wrote: +Japandroids en Washed Out.. Die komen vandaag met TEN namen dus. En maandag waarschijnlijk nog met Pearl Jam. Doen ze netjes.

Gewoon weer twee goede namen.  Sad
+Sampha, ook zeker niet slecht. Voor een commercieel festival hebben ze gewoon een zeer sterke line-up. Misschien niet voor alle Grazzers, maar goed,
Reply
#69
(30-11-2017, 15:00)Uplift Wrote: Het is natuurlijk een catch-22. Kasabian in de line-up zou immers ook de afwezigheid van de Dronegestapo meer dan ooit impliceren. Maar inderdaad, ik doelde op Britten. Ratten zijn het.

Veel succes met woorden als je een zatlap hebt die tegen iedereen aan leunt en roept en door z'n vriendengroep verder zat gemaakt wordt. Want dat is wat Britten doen.

Ik ben in 2009 bij Hard Rock Calling in Hyde Park geweest. Daar stond tijdens Neil Young een dikke grote kale Brit voor ons midden in het publiek over de voeten van de mensen voor hem te zeiken, en natuurlijk mensen in elkaar willen slaan die er wat van zeiden.

Feest.
Reply
#70
(30-11-2017, 15:04)Max Wrote:
(30-11-2017, 15:00)Uplift Wrote: Het is natuurlijk een catch-22. Kasabian in de line-up zou immers ook de afwezigheid van de Dronegestapo meer dan ooit impliceren. Maar inderdaad, ik doelde op Britten. Ratten zijn het.

Veel succes met woorden als je een zatlap hebt die tegen iedereen aan leunt en roept en door z'n vriendengroep verder zat gemaakt wordt. Want dat is wat Britten doen.

Ik ben in 2009 bij Hard Rock Calling in Hyde Park geweest. Daar stond tijdens Neil Young een dikke grote kale Brit voor ons midden in het publiek over de voeten van de mensen voor hem te zeiken, en natuurlijk mensen in elkaar willen slaan die er wat van zeiden.

Feest.
Je hebt hem toch wel met een aantal GIFjes duidelijk gemaakt dat dat niet door de beugel kan?
Reply
#71
(30-11-2017, 15:07)Indiaantje89 Wrote:
(30-11-2017, 15:04)Max Wrote:
(30-11-2017, 15:00)Uplift Wrote: Het is natuurlijk een catch-22. Kasabian in de line-up zou immers ook de afwezigheid van de Dronegestapo meer dan ooit impliceren. Maar inderdaad, ik doelde op Britten. Ratten zijn het.

Veel succes met woorden als je een zatlap hebt die tegen iedereen aan leunt en roept en door z'n vriendengroep verder zat gemaakt wordt. Want dat is wat Britten doen.

Ik ben in 2009 bij Hard Rock Calling in Hyde Park geweest. Daar stond tijdens Neil Young een dikke grote kale Brit voor ons midden in het publiek over de voeten van de mensen voor hem te zeiken, en natuurlijk mensen in elkaar willen slaan die er wat van zeiden.

Feest.
Je hebt hem toch wel met een aantal GIFjes duidelijk gemaakt dat dat niet door de beugel kan?

Had hem zeker wat kunnen aanreiken.
[Image: pee_jar.gif]
Reply
#72
(30-11-2017, 15:04)Indiaantje89 Wrote: +Sampha, ook zeker niet slecht. Voor een commercieel festival hebben ze gewoon een zeer sterke line-up. Misschien niet voor alle Grazzers, maar goed,

Inderdaad. Doen ze echt best knap.
Reply
#73
Gold Panda er ook nog bij. Snow Patrol wel erg laag op het affiche overigens
[Image: DP4hgEIX4AA2K5h.jpg:large]
Reply
#74
(30-11-2017, 14:56)matthijs603 Wrote:
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.

Inmiddels een deel van de posturen van de Dronegestapo kennende, zou ik zeggen: probeer het toch maar met woorden op te lossen.

Is mijn lengte dan niet intimiderend genoeg?

(30-11-2017, 15:03)thomas9790 Wrote: Lovable Lads from Liverpool v. Dronegestapo. Wie belt Marvel om de filmrechten te verkopen?

Kun je de namen van de band U2 opnoemen?
Reply
#75
(30-11-2017, 18:02)ijskolibrietje Wrote:
(30-11-2017, 14:56)matthijs603 Wrote:
(30-11-2017, 14:54)Uplift Wrote: Kasabian op BKS lijkt me wel een goed moment voor de oprichting van een Dronegestapoknokploeg.

Inmiddels een deel van de posturen van de Dronegestapo kennende, zou ik zeggen: probeer het toch maar met woorden op te lossen.

Is mijn lengte dan niet intimiderend genoeg?

Jou heb ik niet ontmoet, toch?  Huh
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)