Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mad Cool Festival
(28-11-2020, 16:02)kesselman Wrote: maar deze dame heeft geen enkel talent, behalve een enorme dikke reet dan!

Riskant talent hoor.
Reply
Het gaat hier weer heerlijk mysogynistisch.
Reply
[Image: fznzpz31zf571.png]

Do Not Post, hahaha.
Reply
Ik heb een zwak voor Alt-J omdat hun debuut mijn indie-ontmaagding was, dus ik ben benieuwd waar ze mee komen. Verder is dit gewoon Pinkpop maar dan in de teringhitte dus nee.
Reply
Festival begint toch pas dagelijks om 18:00 uur? Lijkt mij dan nog wel te doen, en zie je tegelijk merendeel van de shows in het donker.
Reply
(15-06-2021, 21:04)remothebest Wrote: Ik heb een zwak voor Alt-J omdat hun debuut mijn indie-ontmaagding was, dus ik ben benieuwd waar ze mee komen. Verder is dit gewoon Pinkpop maar dan in de teringhitte dus nee.

Was het maar Pinkpop
Reply
[Image: FCIWkq_WUAIa3Vh?format=jpg&name=large]

Nieuwe namen. Begrijp niet helemaal wat Animal Collective (zo hoog) op deze poster doet, maar goed
Reply
80k mensen vijf dagen lang bij 35 graden of meer in een stad die gerund wordt door een zwakzinnige Spaanse Ayn Rand.


VEEL PLEZIER
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Recycle headliners the festival tf is dit lol. Undercard is wel dik prima voor dit type festival. AnCo staat toch niet 'zo' hoog?
Reply
Dacht dat QOTSA wel redelijk passe was.
Reply
Wel geinig om jullie reacties op de line-up te zien.
Reply
Als Animal Collectie en Pixies op de vrijdag hadden gestaan, was dit best een prima festivaldag voor mij geweest.
Reply
Niet de eerste keer dat ik verrast ben te zien dat Nothing But Thieves en Twenty One Pilots allebei bestaan.
Reply
Ik vind het wel een Mad Cool affiche hoor. Die coronagat van 2 jaar is goed te zien in ieder geval.
Reply
Gok dat we hier een deel van terug gaan zien op Werchter?

Had niet verwacht dat Florence weer ging touren, ben benieuwd of er dan ook een nieuw album aan zit te komen.
Reply
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Reply
Die zijn er al, oa Sportpaleis
Reply
Mad Cool heeft ook goed de smaak te pakken met die aparte events zoals RW. Dit is ook alweer de tweede.
Reply
Reply
Maar deze is ten minste wél in Madrid.
Reply
Goed om te zien dat Sigur Rós ook tijdens de zomerfestivals tourt. Hoop die wel voor het eerst mee te pakken. Hopelijk BKS.
Reply
(05-12-2022, 18:40)Uplift Wrote: Maar deze is ten minste wél in Madrid.

Maar zo kut waardoor PS Madrid er gewoon aantrekkelijker uitziet.
Reply
https://www.instagram.com/p/C0Z061ptRSX/...ODBiNWFlZA==

Geen 2024 editie. Mogelijk vanwege gebrek aan headlineropties?
Reply
Het was - net als met alle grote festivals in de geschiedenis van Madrid - ook vooral een shitshow. Ik gok dat in veel van dit soort gevallen van uitstel afstel komt. Maar iemand is al met veel geld gaan lopen, dat sowieso.

Good riddance. Weer een zwarte pluim voor Ayuso's hoed.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)