Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2018
#51
(17-01-2018, 18:16)BigBird Wrote: Die bril van Van Eerdenburg beslaat natuurlijk helemaal van opwinding als hij kan vertellen hoe ze Bjork hebben weggekaapt bij Best Kept Secret, om vervolgens te moeten aanschouwen dat ze voor een halfvolle Alpha staat te spelen. Maar soit, we kunnen haar tenminste wel weer eens zien in Nederland.

Hoop niet dat de beslagen glazen het evenwicht met zijn hoofd verstoort.
#52
(18-01-2018, 11:41)Kalters Wrote: Buiten de hele discussie om, vinden we hier niet The 1975 allemaal veel kutter dan HAIM? Ik wel, in ieder geval.

Nah, allebei live gezien en allebei ruk, maar zelfs dan kon je duidelijk een verschil merken. Los van dat 1975 een paar guilty pleasure tracks had op dit laatste plaat (UGH, Somebody Else).

Verder wat Ijsko zei.
#53
Bij The 1975 op NOS Alive stonden wel veel knappe Portugese chicks.
#54
Kendrick Lamar op Flow Festival/Oya, zal dus ook wel op Lowlands staan.
#55
Ik heb zo'n gevoel dat Lowlands paar mooie namen gaat hebben dit jaar. Als ze naast Lamar ook nog Bjork en TWOD hebben dan koop ik wel een kaart.
#56
TWOD
Kendrick
Britney
#57
Ik lach iedereen die Björk op Lowlands moet zien - en niet in een prachtige setting als Dalhalla of de Thermen van Caracalla - bij deze bij voorbaat uit.
#58
Niks moet, maar als ze in de buurt is op 2 uur rijden pik ik dat graag mee. Zelfde voor Nick Cave op Werchter.
#59
(22-01-2018, 11:23)thomas9790 Wrote: Ik lach iedereen die Björk op Lowlands moet zien - en niet in een prachtige setting als Dalhalla of de Thermen van Caracalla - bij deze bij voorbaat uit.

Dwang lijkt me inderdaad de enige methode om mensen naar Björk te krijgen.
#60
(22-01-2018, 11:23)thomas9790 Wrote: Ik lach iedereen die Björk op Lowlands moet zien - en niet in een prachtige setting als Dalhalla of de Thermen van Caracalla - bij deze bij voorbaat uit.

Die zandbak op Primavera is ook geen mooie setting, maar Björk blijft Björk hè. Anders toch in een sfeerloze kuttent, het zal toch wel goed zijn.
#61
(22-01-2018, 11:16)BigBird Wrote: Ik heb zo'n gevoel dat Lowlands paar mooie namen gaat hebben dit jaar. Als ze naast Lamar ook nog Bjork en TWOD hebben dan koop ik wel een kaart.

Biertje doen op LL?


Edit: Oh ja, als Patti Smith, Brockhampton en Helena Hauff ook komen koop ik wel een kaartje.
#62
(22-01-2018, 12:30)Kalters Wrote: Biertje doen op LL?

Ik ga eerst een pintje doen met Uplift bij Tool, wanneer dat ook moge zijn
#63
Een overzicht van artiesten die rond Lowlands in de buurt zijn:

Kendrick Lamar – Arcade Fire – Netsky – Gorillaz - Imagine Dragons - Macklemore – Kygo – Chase & Status LIVE – The War On Drugs – Lost Frequencies – Liam Gallagher - Kaiser Chiefs – Kaleo – The Hives – Maxïmo Park – Dropkick Murphys – Seasick Steve - Wolf Alice - Saves - Blossoms
Patti Smith – The Libertines – Björk – The Kooks - Bonobo – Fink - St. Vincent – Milky Chance - Grizzly Bear – Lykke Li – Mando Diao – Cigarettes After Sex - Gogol Bordello – Little Dragon - La Femme - Shed Seven – Declan McKenna – Alma – And You Know Us By The Trail Of Dead – The Subways - Everything Everything - Kamasi Washington – Paradise – Kevin Morby – Converge – Unknown Mortal Orchestra – Sleaford Mods – Lighting Seeds – David ‘Ram Jam’ Rodigan – Ariel Pink – Sigrid – Noname – The Horrors – Shame - Big Thief – Moses Sumney – Chelsea Wolfe – Tom Walker – Cancer – Peter Oren – Dylan Leblanc
#64
Ik denk dat die 4 dik gedrukte namen iets teveel van het goede is. Ik heb nog mijn twijfels of Björk en Gorillaz uberhaupt wel naar NL komen.

Netsky staat iets te hoog in je lijstje, die is in NL best wel wat gezakt. Verder zie ik Kaleo, Bonobo, Lykke Li als zekerheidjes. Patti Smith zou ik ook tof vinden, helaas nog steeds misgelopen tot nu toe.
#65
Dat lijstje is gewoon een copy/paste zonder willekeurige vologorde of logica.

En we mogen ook concluderen dat ze Arcade Fire hebben laten schieten, aangezien ze in Ahoy' staan?
Dat doe je alleen maar als je iets goeds achter de hand hebt, lijkt mij (en daarbij speelt ook dat ze vorig jaar al op BKS te zien waren en die laatste plaat geen groot succes was).

Ik zet mijn geld wel op alle vier hoor.
#66
Patti smith komt denk ik niet, die staat in augustus toch 5x in Amsterdam ofzo
#67
(23-01-2018, 14:20)ahha Wrote: Patti smith komt denk ik niet, die staat in augustus toch 5x in Amsterdam ofzo

Over een dergelijke comeback was er eigenlijk alleen op Graz regelmatig wat te lezen.
Meesterlijke concerten waren er, echter de journalisten zaten tijdens clashes klaarblijkelijk precies ergens anders.
#68
The War On Drugs op Sziget, dus die kan echt niet meer missen.
#69
(23-01-2018, 09:32)BigBird Wrote: Een overzicht van artiesten die rond Lowlands in de buurt zijn:

Kendrick Lamar – Arcade Fire – Netsky – Gorillaz - Imagine Dragons - Macklemore – Kygo – Chase & Status LIVE – The War On Drugs – Lost Frequencies – Liam Gallagher - Kaiser Chiefs – Kaleo – The Hives – Maxïmo Park – Dropkick Murphys – Seasick Steve - Wolf Alice - Saves - Blossoms
Patti Smith – The Libertines – Björk – The Kooks - Bonobo – Fink - St. Vincent – Milky Chance - Grizzly Bear – Lykke Li – Mando Diao – Cigarettes After Sex - Gogol Bordello – Little Dragon - La Femme - Shed Seven – Declan McKenna – Alma – And You Know Us By The Trail Of Dead – The Subways - Everything Everything - Kamasi Washington – Paradise – Kevin Morby – Converge – Unknown Mortal Orchestra – Sleaford Mods – Lighting Seeds – David ‘Ram Jam’ Rodigan – Ariel Pink – Sigrid – Noname – The Horrors – Shame - Big Thief – Moses Sumney – Chelsea Wolfe – Tom Walker – Cancer – Peter Oren – Dylan Leblanc

Kendrick, Gorillaz, TWOD. Een beetje van dit en een beetje van dat, toch? Bjork lijkt mij persoonlijk net iets te niche voor Lowlands, want hoeveel kent de gemiddelde Lowlandsbezoeker nou van haar?
#70
Teardrop en Born This Way
#71
Twitter logo en banner zijn aangepast. Zal morgen wel zijn dan.
#72
[Image: 2sbsc2c.gif]
#73
'Linde, een ijslandse mevrouw in de polder, wat zeg jij dan'?

'Nou, als dat geen fissa wordt, dan weet ik het ook niet meer'. Die beats van haar nieuwe plaat droppen harder, dan een nieuwe lading #metoo beschuldigingen'.
#74
Björk komt helemaal niet.
#75
[Image: DUX7gnWX4AAMbOS.jpg:large]

Hier zie ik ook wel wat van naar Lowlands komen. (in ieder geval The War On Drugs en Fleet Foxes)


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)