Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2018
#1
[Image: a0uxxt0.jpg]

17 t/m 19 Augustus 2018

Voorspelling van de Alpha afsluiters: een vers afgestudeerde van de headlineracademie, een verlopen nostalgie band die desondanks een fuckload aan publiek zal trekken (zoals The Killers), en een act die eigenlijk te groot is maar veel mediahype zal krijgen (niveau Kanye West ofzo).
#2
Kanye is denk ik te groot voor Lowlands. Maar zou ik echt tof vinden als dat haalbaar is. The Killers heeft wel hun beste tijd achter de rug, dus een stapje terug naar een headline spot op Lowlands zou niet echt raar zijn.
#3
Kanye is eerder te duur dan te groot.

Kendrick is natuurlijk ook een optie die niet in bovenstaande hokjes past, maar ik gok dat die een zaalshow zal doen i.h.k.v. de DAMN. tour.
#4
Die gast moet echt een leren insignes naaien, hij trekt die draad gewoon lukraak door de tekst heen.
#5
The National op Haven Festival rond 10 augustus, die zullen wel door Lowlands worden binnengehengeld.
#6
Hahaha, wat heeft BKS dan nog?
#7
Het All Points East trio: LCD Soundsystem - Björk - The xx
#8
Arcade Fire staat op Haven Festival. Geen idee waar je The National vandaan haalt.
#9
(05-12-2017, 12:21)Stefan Wrote: Arcade Fire staat op Haven Festival. Geen idee waar je The National vandaan haalt.

Aangezien ze het filmpje van Haven 2018 delen op Facebook
https://www.facebook.com/thenationaloffi...6032272746
#10
(05-12-2017, 12:25)Max Wrote:
(05-12-2017, 12:21)Stefan Wrote: Arcade Fire staat op Haven Festival. Geen idee waar je The National vandaan haalt.

Aangezien ze het filmpje van Haven 2018 delen op Facebook
https://www.facebook.com/thenationaloffi...6032272746

De Dessners broertjes organiseren/ cureren dit festival. Zou alsnog prima kunnen hoor dat ze er spelen. Al staan ze natuurlijk ook al op Northside.
#11
The National stonden dit jaar al op Haven.
#12
Grizzly Bear zou ook nog kunnen, staat op Oya/Way Out West
#13
Gorillaz gaan ook op Frequency staan in Oostenrijk, dus de kans op Lowlands lijkt me steeds groter worden.
#14
En Britney Spears is in de buurt. Als die komt neem ik aan dat half Graz een kaartje koopt?
#15
ik zou er geen serieuze band voor laten schieten,maar als er nx anders is op dat tijdstip zou ik nog gaan kijken ook!
#16
(02-01-2018, 22:07)Indiaantje89 Wrote: En Britney Spears is in de buurt. Als die komt neem ik aan dat half Graz een kaartje koopt?

Voor verlepte hoeren van 35+ kan je net zo goed op de camping blijven.
#17
Flow fest komt maandag met de eerste namen.
#18
Mooi, vorig jaar waren ze ook gelijk met Flow Fest (al waren de namen behoorlijk anders). Begint wel weer tijd te worden ja. Ik denk in ieder geval dat Gorillaz en The War On Drugs gaan komen. Hopelijk ook nog Björk, al heb ik daar mijn twijfels over voor bij Lowlands.
#19
(17-01-2018, 14:17)Indiaantje89 Wrote: Hopelijk ook nog Björk, al heb ik daar mijn twijfels over voor bij Lowlands.

Ik hoop het ook, dat zou me in ieder geval wel overhalen om gewoon weer een kaartje te kopen. Ik vraag me wel af hoeveel van het huidige Lowlands-publiek daadwerkelijk om Björk geeft.
#20
Geen idee.. daarom heb ik ook mijn twijfels over Björk. Het is niet iemand die 3FM hitjes aan elkaar rijgt zeg maar... en ik denk dat mevrouw ook niet voor minder komt dan een headline positie.

Of ze willen net als ESNS een "x" aantal vrouwelijke artiesten op het affiche hebben staan en gaan daarom voor Björk....
#21
Ja, want dat is natuurlijk dé reden om Björk op je festival te boeken... Djeez.
#22
(17-01-2018, 17:25)JorisR Wrote: Ja, want dat is natuurlijk dé reden om Björk op je festival te boeken... Djeez.

Nog niet, maar het zou me niets verbazen als dat over een jaar of 10 daadwerkelijk een criterium gaat zijn.
#23
(17-01-2018, 17:26)Willie Wrote:
(17-01-2018, 17:25)JorisR Wrote: Ja, want dat is natuurlijk dé reden om Björk op je festival te boeken... Djeez.

Nog niet, maar het zou me niets verbazen als dat over een jaar of 10 daadwerkelijk een criterium gaat zijn.

2022 om precies te zijn: https://www.nu.nl/festivals/5091470/euro...staat.html.

Djeez
#24
(17-01-2018, 17:26)Willie Wrote:
(17-01-2018, 17:25)JorisR Wrote: Ja, want dat is natuurlijk dé reden om Björk op je festival te boeken... Djeez.

Nog niet, maar het zou me niets verbazen als dat over een jaar of 10 daadwerkelijk een criterium gaat zijn.

Dat is het al onder veel vrouwelijke muziekschrijvers.
#25
Lowlands is wel een type festival die hier zogenaamd vooruitstrevend mee wil zijn met dat soort dingen. En ik zie ze er best voor aan om een Björk of een Florence + The Machine hiervoor te misbruiken om een veer in hun eigen reet te stoppen.

Zo zal ook wel Boef dit jaar op Lowlands zal staan, want dat is dan weer lekker tegendraads en zijn ze weer de cool guy van de klas.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)