Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Storingen graz 2.0 forum
Stom technisch detail, maar: ik kan van recente posts niet zien van welke dag ze zijn (wel van hoe laat). Vroeg of laat verschijnt de datum wel, het lijkt erop dat het alleen gebeurt bij posts van gisteren.

Bij Fenderboy pal boven mij in dit topic zie ik bijv. alleen ", 17:22", maar bij Wailer daarboven wel de datum (25-11, eergisteren).
Reply
(26-11-2018, 18:22)Fenderboy Wrote: Ik kon vandaag nog inloggen maar niet meer posten - of nog een edit toepassen. En de meldingen van onveiligheid op deze site blijven elkaar maar opvolgen.             Baal hier eigenlijk fiks van.

Staat de datum op je computer wel juist ingesteld?
Reply
Is bij jullie het Graz-logo linksboven ook weg? Ik zie een MyBB-logootje.
Reply
Ik heb nooit een avatar gehad.. maar die is nu ook anders.
Reply
(27-11-2018, 12:05)Kalters Wrote: Is bij jullie het Graz-logo linksboven ook weg? Ik zie een MyBB-logootje.

Ja, er is iets gewijzigd, ook de manier van inloggen is verschoven naar linksonder in beeld. Jorrit zal wel hebben liggen knutselen.
Reply
Volgens mij is MyBB geupdate, en heeft Jorrit nog geen tijd gehad om het thema terug te zetten.
Reply
Ik heb gisteren avond laat een MyBB update uitgevoerd om te kijken of dat het 'quote' probleem oplost. No cigar.

Betreffende het 'niet beveiligd'-verhaal. Wat voor nadelen heeft het nu? We zouden dat kunnen regelen via een SSL certificate (wat geld kost).. maar of het nodig is? Ik heb geen flauw idee.
Reply
MyBigBird

Prachtig dat het forum mijn naam draagt. Ik ben er gewoon stil van.
Reply
(10-11-2018, 14:34)Mrmantel Wrote: Er is iemand die zich probeert te registeren, maar elke keer als hij op submit registration klikt gebeurt er niets. Hij heeft het al op verschillende browsers en apparaten geprobeerd.

Dit probleem is met de update zo te zien wel opgelost. Ik heb kunnen registreren. Tnx!
Reply
Quote:Ik heb gisteren avond laat een MyBB update uitgevoerd om te kijken of dat het 'quote' probleem oplost. No cigar.

Betreffende het 'niet beveiligd'-verhaal. Wat voor nadelen heeft het nu? We zouden dat kunnen regelen via een SSL certificate (wat geld kost).. maar of het nodig is? Ik heb geen flauw idee.

Thanks voor al je werk! Op kantoor krijg ik een Not Secure melding, maar verder ervaar ik geen nadelen. Heb ook een uniek wachtwoord, dus ik ben niet bang dat een lekkage andere issues gaat opleveren. Mogelijk dat nieuwe gebruikers er door afgeschrikt raken.

Ben trouwens wel bereid om mee te doen met crowdfund acties voor verbeteringen, mocht dat helpen qua forum onderhoud.
Reply
Ik krijg hier geen venstertje met alerts meer te zien als ik erop klik. Zal wel aan de werk-pc liggen, op de telefoon lukt het nog wel.
Reply
(27-11-2018, 17:29)hythloth Wrote:
Quote:Ik heb gisteren avond laat een MyBB update uitgevoerd om te kijken of dat het 'quote' probleem oplost. No cigar.

Thanks voor al je werk! Op kantoor krijg ik een Not Secure melding, maar verder ervaar ik geen nadelen. Heb ook een uniek wachtwoord, dus ik ben niet bang dat een lekkage andere issues gaat opleveren. Mogelijk dat nieuwe gebruikers er door afgeschrikt raken.

Ben trouwens wel bereid om mee te doen met crowdfund acties voor verbeteringen, mocht dat helpen qua forum onderhoud.

Dit is inderdaad precies het punt. Als iedereen hier een ander wachtwoord en/of e-mail adres gebruikt dan op andere plekken is het geen probleem. Als je het wachtwoord wat je hier gebruikt op meerdere plekken gebruikt vormt het natuurlijk wel een probleem onversleuteld verstuurd wordt en dus onderschept kan worden. Niemand zal een account voor een forum voor muzieksnobs interesseren, maar wachtwoorden kunnen wel degelijk interessant zijn voor andere plekken.
Reply
(27-11-2018, 14:56)Jorrit Wrote: Ik heb gisteren avond laat een MyBB update uitgevoerd om te kijken of dat het 'quote' probleem oplost. No cigar.

Nou, wie gaat met de pet rond?
Reply
Ik vind het ook niet erg om wat geld in te leggen hoor, als dat makkelijker is.
Reply
Als er maar een online VIP-lounge met blackjack en hoeren komt voor betalende gebruikers.
Reply
Ik wil ook best iets dokken hoor, maar als het voor SSL is hoeft dat niet. Kan gewoon gratis tegenwoordig: https://letsencrypt.org/
Reply
(27-11-2018, 23:03)greenlander Wrote: Ik wil ook best iets dokken hoor, maar als het voor SSL is hoeft dat niet. Kan gewoon gratis tegenwoordig: https://letsencrypt.org/

Thanks voor de tip, ga het uitzoeken.
Reply
(27-11-2018, 15:31)BigBird Wrote: Ik ben er gewoon stil van.

Echt niet.
Reply
Ligt het aan mij of heeft het forum een update gehad. Ziet er prima uit, maar ik heb nu wel als ik op mijn alerts klik als ik inlog dat de pagina vastloopt.
Reply
Het forum heeft inderdaad een update gehad.

- Alert systeem werkt weer.
- Rep systeem werkt weer.
- Je kan nu ook mensen bedanken voor hun post. Een 'thank you' geeft automatisch +1 rep Smile
[+] 26 users say Thank You to Jorrit for this post
Reply
Nou, hierbij dan bedankt voor je post en vooral voor de update!
[+] 3 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
Haha het forum verandert terwijl ik het browse, ziet er netjes uit. Bedankt!
[+] 1 user says Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
Het is gelukt.

[Image: 4GWMAXJ.jpg]

Edit; speciaal voor fenderboy <3
[+] 6 users say Thank You to Jorrit for this post
Reply
Cool! Hij werkt bij mij als ik het adres als https:// intik, al merk ik wel dat de normale www.wattes.nl/forum nog onbeveiligd is.
Reply
(29-11-2018, 00:39)hythloth Wrote: Cool! Hij werkt bij mij als ik het adres als https:// intik, al merk ik wel dat de normale www.wattes.nl/forum nog onbeveiligd is.

Die redirect bij mij door naar https.. bij jullie niet?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)