Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Storingen graz 2.0 forum
Hebben meer leden er last van dat het forum regelmatig niet bereikbaar is?
Reply
Ja. Enkele keren refreshen en het is in orde.
Reply
Nee.
Reply
soms is ie idd ff offline
Reply
Geen last van
Reply
Ik heb er ook al een paar keer last van gehad, misschien problemen met de server?
Reply
Vooral op mijn telefoon heb ik vaak problemen met get forum en een paar keer verversen helpt dan ook niet. Maar hoe precies zou Lou Reed dit kunnen oplossen?
Reply
Was voor een ander topic bedoeld. Snap ook niet hoe die hier terecht is gekomen.
Reply
Hmmpf, zelf ook geen last van. De website wordt nu bij een maat van me gehost voor nop. Heb ook het idee dat dat een redelijke pauper host is.

We zouden er voor kunnen kiezen om naar een 'fatsoenlijke' host te gaan, maar dan moeten we centjes inzamelen om het te betalen. Als mensen het echt heel vervelend vinden en bereid zijn om een paar euro in te leggen vind ik het allemaal prima!
Reply
Ik zou het in ieder geval zonde vinden als dit forum dalijk door serverproblemen maar een kort leven beschoren is. Het begint net een beetje druk te worden. Ik wil best een paar euri inleggen om het forum fatsoenlijk gehost te krijgen, maar ik weet niet of ik veel navolging krijg.

Is er in het verleden nooit gedacht om dit forum bij KtH onder te brengen? Of willen Joris en Bas daar niet aan?
Reply
Heb het ooit geopperd maar volgens mij zaten ze er niet zo op te wachten om ook een forum te onderhouden.
Reply
Joris zat er inderdaad niet op te wachten, iets met tijd gebrek enzo. Het zou wel een mooi platform zijn voor KtH medunkt. Onderhoud lijkt me niet zo'n probleem met Fitz, BigBird en Pimm in de spits.

Dat het weer drukker wordt heb je trouwens goed geluksknikker. We schommelden rond de 400-500 bezoekers per dag. De afgelopen twee weken is dat fors omhoog gegaan naar 1000-1100 bezoekers per dag. Dan merk je dat het festivalseizoen er weer aan komt. Overigens geen idee of het veel is.
Reply
Jorrit Wrote:Dat het weer drukker wordt heb je trouwens goed geluksknikker. We schommelden rond de 400-500 bezoekers per dag. De afgelopen twee weken is dat fors omhoog gegaan naar 1000-1100 bezoekers per dag. Dan merk je dat het festivalseizoen er weer aan komt. Overigens geen idee of het veel is.
Is dat aantal unieke bezoekers? Dan lijkt het me toch een mooi aantal.
Reply
Karel Wrote:Is dat aantal unieke bezoekers? Dan lijkt het me toch een mooi aantal.

Tijd om een paywall in te stellen, hahahahah
Reply
Op dit moment klopt de tijdsmelding bij de berichten niet, loop aantal uur voor. En het ligt niet aan mijn instellingen geloof ik.

Edit: deze om 10:04 gepost en hij geeft 12:17 aan
Reply
Klopt, ik zie ook verkeerde tijd(en) staan.

Zal Jorrit even PM sturen
Reply
Dat is dan zeker ook waarom er in bepaalde topics nog zogenaamde ongelezen posts zijn doordat de tijd is veranderd. (want er zijn geen nieuwe posts en kan ze ook niet marken als read)
Reply
Klopt. Hij zet de tijd namelijk niet goed voor de posts die vanochtend (toen de tijd verkeerd stond) gepost zijn. Hij ziet die dus als posts in de toekomst (15.xx uur).
Reply
Hmm, dat is raar. De timezone staat ingesteld op: (UTC +01.00) Central European, West African.

Zou goed moeten zijn.

Edit: naar het schijnt is de server vannacht gereset en staan nu de tijdzone instellingen nu niet goed. Dit is server-ended en kan ik zelf niets aan veranderen. Heb een mailtje verstuurd naar de host en die gaat er achteraan. Even vol houden dus Wink

Edit 2: fixed.
Reply
Ik heb nog steeds veel problemen om het forum te bereiken vanaf mijn Iphone en ik bezoek het forum zo ongeveer net zo vaak vanaf mijn telefoon dan vanaf de PC. Hebben meer mensen hier problemen mee en zou hier een oplossing voor gevonden kunnen worden?
Reply
Oplossing: Geen apple-producten gebruiken Wink
Reply
volgens mij staat de klok nog niet goed
Reply
Is het alweer wintertijd of loopt de klok (nog steeds) niet goed?
Reply
Jorrit is er mee bezig om uit te zoeken
Reply
Bedankt voor de update. Hadden we dat probleem bij de wintertijd ook al niet?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)