Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige sporten
#51
Willie Wrote:Ik vind het gewoon een lul, ik vertrouw hem niet en hij kan niets anders dan hard lopen, gewoon verre van symphatieke vent, de Armstrong van het tennis.

Hier begrijp ik dan weer helemaal niets van. Ik ben ook meer fan van Federer, maar iedereen ziet toch dat hij misschien wel de beste gravel speler allertijden is. Daarnaast vind ik hem zeker niet onsympathiek.
#52
Verschrikkelijk mooie speler. Mentaal ook nog eens ijzersterk. Die vijfde set tegen Djokovic is daar wel het bewijs van.
#53
Schobbeyak Wrote:Verschrikkelijk mooie speler. Mentaal ook nog eens ijzersterk. Die vijfde set tegen Djokovic is daar wel het bewijs van.

Prachtige partij was dat. Wat Willie heeft met Nadal heb ik met Djokovic, maar dat terzijde.
#54
Hij is buiten de baan wel echt een ongelooflijke zeikerd. Maar zijn tennis is wel veel meer dan hard lopen. Samen met Djokovic veruit de grootste vechter. Als Federer daar nou iets meer van had gehad, had hij nu op zeker 20 grand slams gestaan.
#55
Mooi, de klootzak ligt er al uit.

Steeds om je backhand heen lopen als je al moeite heb om bij de bal te komen getuigt van onkunde en arrogantie, mooi.
#56
Knappe wedstrijd gespeeld door Darcis, hoef ik me de komende weken niet te ergeren aan Nadal.
#57
Kansen voor Federer stijgen hiermee flink.
#58
Elke Spaanse sporter die niets wint vind ik amusant.
#59
Aparte dag op Wimbledon met al die verrassingen en blessures.
#60
Zonde ja. Sharapova, Tsonga, Azarenka, Federer, Hewitt, Isner, Cilic, Wozniacki, Jankovic en Ivanovic naar huis. Nu sowieso een verrassende halve finalist uit het rijtje: Kubot, Paire, Mannarino, Brown, Almagro, Janowicz, Melzer en Stakhovsky.
#61
Als je 6 keer goud wint op een EK in een jaar zonder Spelen, dan verwacht je toch wel een uitnodiging voor het sportgala aan het eind van het jaar. Ofwel Kamminga is lekker bezig.
#62
Mooie pot tennis gezien.
#63
Quote:"Murray is indeed the first Brit to win Wimbledon in 77 years unless you think women are people."
#64
Toesprinter Tyson Gay betrapt op doping
#65
En we gaan verder...

At least four more Jamaicans have been tested positive for banned substances, with a month to go before the start of the World Championships.

The four – two throwers and two sprinters – returned the adverse findings following the tests conducted at the National Trials that were held from June 20-23 at the National Stadium.

Two of the sprinters are Olympic medallists.
#66
Jamaican sprinter Asafa Powell has failed a drugs test
#67
Hoed af voor de meerkampsters.
#68
Ja wat een mooie bronse plak!
#69
Mooi zo op wilskracht, maar niet een heel overtuigende zevenkamp voor Dafne ondanks het NR, als die de boel toch eens echt constant zou krijgen dan kan ze ook in niet post olympische toernooien voor de medailles gaan.
#70
http://www.nytimes.com/2013/09/05/sports...ss&emc=rss

Artikel over het nieuwe stadion dat ze in Hoofddorp aan het bouwen zijn om een paar Major League Baseball wedstrijden te mogen organiseren, vrees dat het de investering niet waard zal zijn.
#71
Als ze komen ballen daar, koop ik gelijk een kaartje.
#72
Hellendoorn Rally;
http://youtu.be/hStcyDj830Q
#73
Quote:Snooker player Stephen Lee banned for 12 years and fined £40,000 costs after being found guilty of 7 match-fixing charges. More to follow.
#74
Valt mee, verwachting lag toch richting een levenslange schorsing.
#75
De zoon van m'n vorige baas is afgelopen weekend 8ste geworden bij de British Superbikes op Assen en is ook nog voor de derde keer Nederlands kampioen superbike geworden! http://www.danny44.nl/danny-de-boer-3-ke...pioen-sbk/


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)